mindre uppmärksamhet av polisen skulle jag gissa på-GreKeN skrev:pluggen e bara å banka ur me ett stemjärn. varför bara rör me "orginal look" på förslag?
min gör 70 utan effektrör..qwee skrev:och säger att det är något fel på det men att du inte orkar skicka tillbaka dethyosungsf50 skrev:vf köper du inte bara ett effekt rör som är CE-märkt? lura din fassa eller morsa med det sen drar du pluggen när dom inte e hemma:Pjag har köpt ett CE-märkt, pluggen sitter i, den gör 65 ändå =)
Okej, men jag har 30 moppeAerox93 skrev:min gör 70 utan effektrör..qwee skrev:och säger att det är något fel på det men att du inte orkar skicka tillbaka dethyosungsf50 skrev:vf köper du inte bara ett effekt rör som är CE-märkt? lura din fassa eller morsa med det sen drar du pluggen när dom inte e hemma:Pjag har köpt ett CE-märkt, pluggen sitter i, den gör 65 ändå =)
ja men du har väl också en aerox förmodar jag och dom har bara världens bästa moppe motor dom gör ju lätt 80km/H om man drar variator ring och pluggen i avgasröret/blindröretAerox93 skrev:min gör 70 utan effektrör..qwee skrev:och säger att det är något fel på det men att du inte orkar skicka tillbaka dethyosungsf50 skrev:vf köper du inte bara ett effekt rör som är CE-märkt? lura din fassa eller morsa med det sen drar du pluggen när dom inte e hemma:Pjag har köpt ett CE-märkt, pluggen sitter i, den gör 65 ändå =)
okej ja då var det en annan femma.. Men du får pilla i variatorn.. Byta kopplings fjädrar och sådant.. Jag har bara dragit v-ringen, bytt kopplingsjfädrar och satt i 6,0g vikter.. Kostat mig typ 300kr så det är väl investerade pengar tkr jag allt..qwee skrev:Okej, men jag har 30 moppeAerox93 skrev:min gör 70 utan effektrör..qwee skrev: och säger att det är något fel på det men att du inte orkar skicka tillbaka detjag har köpt ett CE-märkt, pluggen sitter i, den gör 65 ändå =)
Ger samma effekt? är du knasig eller?Fradz skrev:fan vad fula rör lika bra att köpa ett som ser snyggt ut och ger samma effekt ..... köp http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... b=0&page=4
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...