Tjenare , jag har en Yamaha DT50x och har checkat runt lite om vart pluggarna sitter i röret på den men har inte hittat något , någon som har en aning om vart dom sitter ? , skulle va tacksamt.
Har inte dt50 delbart rör? Isåfall kan det hända att pluggen sitter i delningen, det är bara att skruva upp så kommer du att se isåfall. Har för mig att det var så, dock inte helt hundra.
Roxxen96 skrev:Har inte dt50 delbart rör? Isåfall kan det hända att pluggen sitter i delningen, det är bara att skruva upp så kommer du att se isåfall. Har för mig att det var så, dock inte helt hundra.
AlexDT50x skrev:isåfall är det mer värt o köpa en ostrypt cdi
DT med CDI-system har INTE strypt cdi, det är ostrypt från början.
DT med ECU-system har strypt ECU-box, en ostrypt sådan kostar ett par tusen, eller så borrar man ett hål som Mura beskrev.
<07 - CDI
07> ECU
Det är blandat vad 07orna har för tändsystem, det enklaste är att kolla på tändboxen om det står moric eller ducati på den.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan