Tycker personligen att aerox är betydligt bättre för stunt!Sturesson96 skrev:Tjena!
Har tänkt att köpa en aerox eller vivacity men har svårt att bestämma mej. Vilken av dessa är lättast att lära sig stunta med och vilken håller bäst? Vad tycker ni?
Tackar för tips!
Undrar också vilken som är mest lättmeckade och vilken av dem som är dyrast om dem skulle gå sönder _Ptmallpro skrev:Tycker personligen att aerox är betydligt bättre för stunt!Sturesson96 skrev:Tjena!
Har tänkt att köpa en aerox eller vivacity men har svårt att bestämma mej. Vilken av dessa är lättast att lära sig stunta med och vilken håller bäst? Vad tycker ni?
Tackar för tips!Liggande minarelli är betydligt driftsäkrare och ett stort pluss är att aerox har skiva bak !
Peugeot vivacity har stående peugeot motorn som jag personligen tycker är väldigt bra snurra men den är inte alls lika drift säker, sen är det trummbroms på den franska skiten!
Aeroxen är också mycket snyggare enligt mig !
vivacity är ju klart lättare att stunta med men med rätt setup på aeroxen så får du nog också upp den på bakanSturesson96 skrev:Tjena!
Tackar för tips!
Haha dett är beroende på vad som går sönder !Sturesson96 skrev:Undrar också vilken som är mest lättmeckade och vilken av dem som är dyrast om dem skulle gå sönder _Ptmallpro skrev:Tycker personligen att aerox är betydligt bättre för stunt!Sturesson96 skrev:Tjena!
Tackar för tips!Liggande minarelli är betydligt driftsäkrare och ett stort pluss är att aerox har skiva bak !
Peugeot vivacity har stående peugeot motorn som jag personligen tycker är väldigt bra snurra men den är inte alls lika drift säker, sen är det trummbroms på den franska skiten!
Aeroxen är också mycket snyggare enligt mig !
Ska de va stunt ska de va buntbandstuntkfredriksson skrev:orkar inte läsa alla ovanstående kommentarer. Men jag skulle rekomendera aerox! Jag har testat båda 2, och enligt mig tycker jag att aerox känns mer stabil och robust. Båda är lätta att få upp på bakhjulet, men en aerox är lite tyngre att få upp. välj aerox om du inte vill ha en tattar-moppe efter en stuntvecka. Kåpfästena på vivan kommer garanterat att gå sönder!
ett stort pluss med aerox är att det är skivbroms oxå.
haha jo javet, jag har 14 katstrypare bara på min framkåpak-skåpet skrev:Ska de va stunt ska de va buntbandstuntkfredriksson skrev:orkar inte läsa alla ovanstående kommentarer. Men jag skulle rekomendera aerox! Jag har testat båda 2, och enligt mig tycker jag att aerox känns mer stabil och robust. Båda är lätta att få upp på bakhjulet, men en aerox är lite tyngre att få upp. välj aerox om du inte vill ha en tattar-moppe efter en stuntvecka. Kåpfästena på vivan kommer garanterat att gå sönder!
ett stort pluss med aerox är att det är skivbroms oxå.