nu va det så att jag beställde fel vara får twostroke!
kan man göra ett åter köp eller byta varan mot rätt storlek (kostar lika
mycket)?
varan är inte använd, utan har endast öppnat locket!
om någon medlem är delaktig i Twostrokes onlineaffär svara gärna! För imorgon har det gått 14 dagar sen jag köpte varan!!!
tack på förhand, Simon
När du köper en vara på Internet så har du alltid rätt till 3 månaders öppetköp. Men du får stå för frakten. Maila dom och fråga så skriver dom mer, minns att vi skulle skriva lite grejer och sådant när jag bytte min fögg men Maila twostroke så hjälper dom dig. elr den affären du köpte de av.
Jag köpte fel kopplingsfjäders "kit". Jag mailade Twostroke och de sa att jag kunde skicka tillbaka varan, jag skickade fjädrarna som låg i en liten box, la ner det i en sådan skummgummi skyddad paket som man får ibland när man beställer från Twostroke. Jag skrev deras adress alltså dit paketet skall, satte på två frimärken, sedan la jag det i en gul brevlåda.
Självklart måste varorna vara i samma skick som du fick dem i, alltså inte monterat dem eller så. Jag hade öppnat mina fjädrar och tittat på dom och mätt, mer hade jag inte gjort. De godkände också att de var i bra skick när de fick dem, sedan skickade de tillbaka rätt fjädrar för fri frakt rätt i brevlådan.
Dock så skall du skriva en lapp vad orsaken är att du skickar tillbaka varan så de snabbt kan skicka tillbaka rätt grejer, sen skriver du artikel nummret på den varan du önskas byta mot, den lappen ska ligga i paketet du skickar tillbaka.