Historia:
Fick min första moppe när jag var 14 en kina moppe :/ lyckades aldrig trimmad den så jag körde runt i 30

sen gick tiden och så fick jag mitt AM körkort köpte en Vivacity för 1200kr
som jag körde och håller på att stunt kitta och nu idag så såg jag en vivacity för 2300kr ringde pruta till 2000 sen körde jag och hämta den
och ja nu ska jag köra något snyggt av den

Mål:
Få en fin vivacity
lära mig att spackla och lacka kåpor
toppa minst 80km/h
Lära mig att stunta utan att fucka kåpor..
kommande setup:
leovince TT rör (x)
polini speedcontrol (x)
malossi koppling (x)
Portad 50cc (x)
upp borrad och trimmad orginal fögasare (/)
ostrypt stage6 cdi box (x)
Ska göras:
spackla och lacka om (svart) (/)
nudebar (x)
fästa skylten (x)
höjningsats (x)
lacka om fälgarna(svart) (/)
12a (/)
ny packbox(fästena knäkta) (x)
nytt sadel överdrag (/)
Så här såg den ut när jag kom hem med den

Update 2012-03-29
vad tycker ni ? den här beställningen kommer antagligen nästa vecka.

Letat fram min gamla skylt hållare
sätter nog på den här imorgon(om jag hinner ställa på och försäkra)

update 2012-04-12
har varit och meckat med delarna som jag har beställt+ min nudebar från stuntvivan..
orkar inte skriva så jätte mycket men har nudebar nu och blåa blinkers glas
sen lite annat små skit (sen försökte jag byta till mitt gamla TT rör
så får jag se att skruven och röret har rostat fast helt så fick inte va det får lösa det någon annan dag.. någon som har någon ide hur jag ska göra har försökt med rost lösande medel. skiten bara rundas...)

----------------2012-06-25-update----------------------------
Tänkte komma med en update nu när jag har börjat med den här vivan igen
kommer stunta med den så blir väll 12a och lite trim, vill dock inte ha sportluftfilter eller trimrör då jag kör mycket inne i stan och blir stoppad ofta... ville inte ha mina gamla handtag så byta till biltemas svarta.. och mina vita broms handtag har typ tappat färg så kommer polera dem.
ock ja har typ kört på en spik så måste ha nytt bakhjul så det kommer snart ( tur att man känner en kille som äger en däckverkstad så får det billigt) !! kommer med update snart när jag har gjort något..
2012/7/7 update
har skitit i 70cc i med att 2 polare har hjälp mig att porta min cylinder och ska trimmad min fögasare
så idag har jag portad, dragit luft pluggen, renast luftfiltret, satt på mitt gamla rör som jag har fått låna av den nya ägaren till min gamla stunt viva
efter allt meck med portande och skit så har vi kommit fram till att min ena block halva (fläkt sidan) är från en speedfighter. så min moppes nya namn är speedcityn. dock ej hunnit maxa den då jag hade 11g vikter och axxet är segt som fan ändå upp till 40 sen drar den som fan till 65 sen segar den upp. min kompis som har hjälpt mig har uppskattat toppfarten till ca 80-85
och då snackar vi inte om någon 15årig moppepojke utan en 30årig kille som kan trimma rejält. kommer lägg upp bilder senare då jag är för trött nu.
och imorgon ska vi byta vikter och tryckfjäder så jag kan få lite bättre axx och kunna stegra igen

SÅLD !!!!
tänkte slänga in en bild på hur den såg ut innan jag sålde den

fast ändå in i sluten så va skylten in flyttad (som i början) fast permanent och lite mer neon fast orkar inte ladda upp bilder.