TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
TackarRoxxen96 skrev:Tyvärr tyckte inte jag det blev snyggt med mangan, hade vart snyggare med en crossplatta eller original lackad lykta
Aja resten av moppen är sjukt fräsch så tur för dig det
Cant wait until höjningen är på!
Tackar iafpotog skrev:+1 aldrig diggat manga asså :lRoxxen96 skrev:Tyvärr tyckte inte jag det blev snyggt med mangan, hade vart snyggare med en crossplatta eller original lackad lykta
Aja resten av moppen är sjukt fräsch så tur för dig det
Cant wait until höjningen är på!
OKi tack för din kommentar!slider_Alex skrev:Snyggt! förutom manga, orginal lycktan eller en ktm platta skulle varit snyggare.
Lycka till
Okej tack för din kommentarAprilia-Mx skrev:Ledsen.... Mangan funkar bara inte....
Svart ram och originalkåpor..?PK skrev:I used to be like
and now i am like:
nej, men du skulle kört på svart ram och originalkåpor kapade. mycket snyggare. och manga. ush
Okej tack för din kommentarJurpanS skrev:Tycker att du ska dra på en cross/ktm platta istället för mangan
Tack för din åsiktsaile96 skrev:inte för att villa va sådär men skippa manga lampan den försör bara ditt fina jobb me rejun
streamjr skrev:bara jag som tyckte den såg helt okej ut?
Förmodligen hjullagret..simonmonsterapan skrev:hej hasse![]()
har en fråga om mitt framhjul, hela däcket "wobbla" fram idag när ja körde, man kunde liksom "vicka" på hjulet, fast muttrarna var helt åt dragna.
vad är det som är fel? är det hjullagret som busar eller vad?
min moped modell är en Derbi Gpr 05 om du undrar
tack på förhand
HasSse666 skrev:Förmodligen hjullagret..simonmonsterapan skrev:hej hasse![]()
har en fråga om mitt framhjul, hela däcket "wobbla" fram idag när ja körde, man kunde liksom "vicka" på hjulet, fast muttrarna var helt åt dragna.
vad är det som är fel? är det hjullagret som busar eller vad?
min moped modell är en Derbi Gpr 05 om du undrar
tack på förhand
Det är sant, mycket beror på hur bra inställd den är och drevning.CaToXXo skrev:Mät gärna med gps, det krävs mer än man tror för att komma upp i 100km/h