Känner inte att något är läsktigt. INTE FÖR ATT VARA KAXIG!
Men det är för att när det går sakta kan man ju hoppa av och göra nästan lite vad som, om man nu behöver...
Men om man kör fort så är det ganska lätt att köra rakt fram så då känner man sig säker så sätt
går det ens någonsin så fort på en moped att man blir rädd? hahahahhaha, obehagligt börjar det ju blir när man ligger strax över 140 på en motard och vet att man dör om man tabbar sig.. ser därför inte heller varför det skulle vara läskigt o köra långsamt? om du inte dör av skiten så äre ju cool, de e ju bara hoppa av den om du känner att de går åt helvete..
Jag tycker det är mer läskigt när man kör snabbt. Jag har bra kontroll när jag kör "hyfsat" sakta. Men snabbt då känns det som om jag får mindre kontroll
Victorh skrev:för det första kör du inte på bakhjulet så sluta spekulera tönt -.-
Du ska representera forumet som crew-medlem? Pinsamt.
Du kan väl skicka PM till honom så vi slipper se skitkommentarer som denna!
Pinsamt då jag vet redan att han inte kan dra på bakhjulet pinsamt av han att ljuga han blev avsugen av 5 på en fest pinsamtpinsamt av han!...
Kolla pm förklarar jag mera!
Avsugen? o.o Någon som gör personpåhopp nu igen
när du skall skriva så skriv dock inte med flera antal än de jag har skrivit då.
Haha, hur vet du ja inte kan dra på bakhjulet då? Herr Stalker.
å sa aldrig att jag inte kunde eller kan. Personpåhopp bara.
Aja, ha dina tankar om mej du. Vet du bor i smedsby å i 7:An hade du Flickröst.
GE FAN I MEJ!
Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
riejumikäl skrev:
Du ska representera forumet som crew-medlem? Pinsamt.
Du kan väl skicka PM till honom så vi slipper se skitkommentarer som denna!
Pinsamt då jag vet redan att han inte kan dra på bakhjulet pinsamt av han att ljuga han blev avsugen av 5 på en fest pinsamtpinsamt av han!...
när du skall skriva så skriv dock inte med flera antal än de jag har skrivit då.
Film då du kör på bakhjulet!
Sedan du sa 4eller 5 inga personanhopp här inte
kan tillägga bor i Smedsby och går i 9:an och har samma flickröst ännu och inte skämms jag fan för det ^^
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Victorh skrev:
Film då du kör på bakhjulet!
Sedan du sa 4eller 5 inga personanhopp här inte
kan tillägga bor i Smedsby och går i 9:an och har samma flickröst ännu och inte skämms jag fan för det ^^
jag skäms dock int för att säga jag inte kan köra på bakhjulet nu med ett 104 kg's monster Har du Flickrösten ännu nice, vi har ju faktist träffats.
GE FAN I MEJ!
Punkarn skrev:Blev avsugen på en fest av 6 flickor, Så nu hotar de flickorna att de skall säga till min brutta, Var ju helt Ga som vi säger på närpesdialekten, Alltså helt sönder berusad, Så nu hotar de att säga till min brutta för att de vill börja göra det med mig alltid när de har tid, Vad fan gör man?
Punkarn skrev:Blev avsugen på en fest av 6 flickor, Så nu hotar de flickorna att de skall säga till min brutta, Var ju helt Ga som vi säger på närpesdialekten, Alltså helt sönder berusad, Så nu hotar de att säga till min brutta för att de vill börja göra det med mig alltid när de har tid, Vad fan gör man?
jaa de var 6....
Sådär slutdiskuterat jag vann!
Haha, vem vare som sa det var 4 - 5 då?
aja, förstår Haha.
nå detta var ju tyvärr sant så.
GE FAN I MEJ!