Kortbetalning på twostroke?

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
MreliasN
Svårstartad skrothög

Kortbetalning på twostroke?

Inlägg av MreliasN »

Tja!
Kan man inte betala med kort direkt på sidan när man beställer från twostroke?
Är det alltid postförskott som gäller?
Fordon:
Yamaha aerox -02
Yamaha yz250f -09
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

bara postförskott :)
matte_sf2
Elmoped

Inlägg av matte_sf2 »

[spoiler]Bild[/spoiler][/img]
jarken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jarken »

Fattar varför de inte tar kort, vore så himla mycket smidigare för båda + man slipper den extra avgiften på 49:- för postförskottet.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

jarken skrev:Fattar varför de inte tar kort, vore så himla mycket smidigare för båda + man slipper den extra avgiften på 49:- för postförskottet.
Ja 50kr för frakt är ju hemskt att behöva betala :(
Bild

Jag är odödlig
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

ktm_danielsson skrev:
jarken skrev:Fattar varför de inte tar kort, vore så himla mycket smidigare för båda + man slipper den extra avgiften på 49:- för postförskottet.
Blir väl jobbigt i längden ifall man ska beställa t.ex. munstycken för en hundring, eller en mutter för 19:-? Har hänt mig ett par gånger.. Dock så har Hasse varit så snäll så att han låtit mig förskottsbetala med pengar in på kontot och sen fått hem dom smådelarna i brevlådan :wink:
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd

Inlägg av Z-K »

2stroke skrev:
ktm_danielsson skrev:
Blir väl jobbigt i längden ifall man ska beställa t.ex. munstycken för en hundring, eller en mutter för 19:-? Har hänt mig ett par gånger.. Dock så har Hasse varit så snäll så att han låtit mig förskottsbetala med pengar in på kontot och sen fått hem dom smådelarna i brevlådan :wink:
munstycken å sånt går väl att ta ifrån moppe försäljaren i stan? å köper man en mutter ifrån nätet då äre grymt.
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Z-K skrev:
2stroke skrev:
ktm_danielsson skrev: Ja 50kr för frakt är ju hemskt att behöva betala :(
munstycken å sånt går väl att ta ifrån moppe försäljaren i stan? å köper man en mutter ifrån nätet då äre grymt.
Tamefan det klokaste Punkarn har sagt!
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

ktm_danielsson skrev:
frakten hamnar på cirkus 100kr.. inte så kul om man som 2stroke sa, handla små grejer..
Skriv svar