GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
det är altid olika frågor varje fråga slumpas fram som är unikt för just det provet. jag t.ex. fick bara nån fråga om vägmärken medans resten var regler och dylikt medans en kompis prov var nästan bara vägmärken och lite regler.TechnoMen skrev:Vilka delar är det viktigaste då, vad kommer mest på provet?
ArvidsZon skrev:Du startade en tråd om att du ville bygga ett raceprojekt?
Men får inte ens köra moppe än?
Då jag tänker på åldern, så brukar det inte sluta så seriöst när man försöker med något som ett racing projekt.StylizhRazer skrev:ArvidsZon skrev:Du startade en tråd om att du ville bygga ett raceprojekt?
sen när kan man inte göra saker innan man får köra dem? tror inte att det finns många här som inte kört moped förens de fick körkort.
Jag har hållt på med motorer sen jag var 12 eller något första mopeden köpte jag när jag var 13 och det är inget bone trim utan riktigt fint trimmad med 70 cc och fint inställd osv så det går som en pärla och inget skit som snäller sig fram.. Jag kan motorer rent ut sagt.ArvidsZon skrev:Du startade en tråd om att du ville bygga ett raceprojekt?
potog skrev:LOL am körkortpå min tid tog man 3 lektioner och sen så gjorde man provet utan att ha pluggat där imellan fick bara 3 fel och kortet i hand (Y)
Om du nu är så duktig med både mopeder och datorer borde ett litet prov inte vara något problem?TechnoMen skrev:Jag har hållt på med motorer sen jag var 12 eller något första mopeden köpte jag när jag var 13 och det är inget bone trim utan riktigt fint trimmad med 70 cc och fint inställd osv så det går som en pärla och inget skit som snäller sig fram.. Jag kan motorer rent ut sagt.ArvidsZon skrev:Du startade en tråd om att du ville bygga ett raceprojekt?
Bara för att jag kan sånt behöver jag inte kunna trafikreglerna och allt annat skit eller?ArvidsZon skrev:Om du nu är så duktig med både mopeder och datorer borde ett litet prov inte vara något problem?TechnoMen skrev:Jag har hållt på med motorer sen jag var 12 eller något första mopeden köpte jag när jag var 13 och det är inget bone trim utan riktigt fint trimmad med 70 cc och fint inställd osv så det går som en pärla och inget skit som snäller sig fram.. Jag kan motorer rent ut sagt.ArvidsZon skrev:Du startade en tråd om att du ville bygga ett raceprojekt?
Du är ju trots allt 15år och IT-konsult..
bara å ta det chill och läsa på tänk inte på hur snabbt alla andra klarade proven det är du som ska klara dem och du ska lära dig i den takt som du tycker passar bäst för dig. det är det viktigaste att tänka på. själv tog det mig ett ca ett halv år give or take nån månad eftersom jag tycker om att ta det långsamt och veta vad jag håller på med innan jag går vidare.TechnoMen skrev:Bara för att jag kan sånt behöver jag inte kunna trafikreglerna och allt annat skit eller?ArvidsZon skrev:Om du nu är så duktig med både mopeder och datorer borde ett litet prov inte vara något problem?TechnoMen skrev: Jag har hållt på med motorer sen jag var 12 eller något första mopeden köpte jag när jag var 13 och det är inget bone trim utan riktigt fint trimmad med 70 cc och fint inställd osv så det går som en pärla och inget skit som snäller sig fram.. Jag kan motorer rent ut sagt.
Du är ju trots allt 15år och IT-konsult..
Jag tog 1 lektion, öppnade inte boken, fick 4 fel. Så din tid kanske inte var så mycket bättre ändå (tog kortet i höstas).potog skrev:LOL am körkortpå min tid tog man 3 lektioner och sen så gjorde man provet utan att ha pluggat där imellan fick bara 3 fel och kortet i hand (Y)