CPI sx vs Rieju RRX original

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Kalletheboy
Elmoped

CPI sx vs Rieju RRX original

Inlägg av Kalletheboy »

Hejsan!

Jag har en kompis som kör en original cpi sx. Kan kanske va en typ 08:a. Orange är den iallafall om det går att lista ut årsmodellen genom det, haha.

Och jag kollar nu efter moped och undrar om en Rieju rrx 06;a kommer gå lika ungefär som en CPI sx om båda är original?

Mvh
Användarens profilbild
Henke
Thug life aint easy

Inlägg av Henke »

Ja det borde dom göra då dom har likadan motor. :)
Knallhatt.

"MoppeKillen97: men om man kör 30 moppe utan regskylt då går dom på det eller?"
Mura skrev:jag får rännskita av päron cider :D <3
Bild
Användarens profilbild
RiejuJååhan
Elmoped
Kontakt:

Rieju VS Cpi

Inlägg av RiejuJååhan »

Jag skulle ta Riejun för att det finns kanske lite mer delar till den! Jag vet inte hur bra en Cpi Accelererar men RRX:en Accelererar dåligt men när man har fått upp farten går ganska bra! RRX är även ganska skakig och vibrerar mycket! Om Man åker För länge på RRX blir det lätt att fötterna blir helt skakiga! Men Du Väljer! Lycka till! Skriv gärna hur de blir!
8)
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

Tycker du ska ta en RRX då CPI:n har en AM6-kopia, alltså lite sämre kvalitet...
Well do ya, punk?
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

jag har en Cpi SM och den går klockrent, dem ska tydligen gå gaanska bra original men jag har alltid kört ostrypt.
Kalletheboy
Elmoped

Inlägg av Kalletheboy »

Jag vill ha mer säkra svar hur cpi:n går jämfört med rrx:en. Ska inte köpa en CPI utan vill bara höra om man kommer kunna hänga med i samma fart.
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Kalletheboy skrev:Jag vill ha mer säkra svar hur cpi:n går jämfört med rrx:en. Ska inte köpa en CPI utan vill bara höra om man kommer kunna hänga med i samma fart.
Cpi'n tror jag drar Rrx:en original faktiskt, urpluggad vill jag inte yttra mig om då jag inte vet.
Skriv svar