slider_Alex skrev:Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
gandih500 skrev:slider_Alex skrev:Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
Haha samma om man typ har en sverigeflagga någonstanns

Vi har flagga vid båda dörrarna på villan

Dock så har vi ju haft inbrott i garaget 3 gånger i somras också, med 2 svarta killar som körde runt på morsans moppe, den som jag lagt ner DYGN på att få att funka. Respektlöst? -"vi bryter oss in i samma garage en 3e gång! Killen kanske har försökt börja om på nytt och köpt nya grejer en gång till!". Jävla idioter, dom har fan inte rätten att få hjälp av "snälla sverige" när man bara får skit tillbaka.
Ett annat exempel är när brorsan och 2 av hans polare satt på pendeln från stan en kväll. De hade vart på konsert och haft skittrevligt och satt och skrattade tillsammans när en invandrare går fram och skriker "vafan glor ni på?! va fan skrattar ni åt mig för?!" Brorsan hade svarat att dom inte skrattade åt honom utan nåt hans kompis sagt. Vad händer då? Killen slår till en av brorsans kompisar i skallen flera gånger och fortsätter skrika på honom. Brorsan (som har kort stubin och står upp för sina vänner) skriker tillbaka och slår killen över vänstra ögat. Aggressiv som de är, slår killen tillbaka på brorsan innan nån åskådare hinner gå emellan.
Varför? Vilken idiot ger sig på 3 killar i sin egen ålder och börjar oprovocerat slå dem?
Citerat av brorsan själv: Ut me packet!
S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.
Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477