http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... a-gameboy/viinanen skrev:Wow, snacka om flyt? Kan du länka, vore superschysst
Ok, schysst att du förklarar, fattar lite mer nu... Verkar alltså som ett gameboy är nödvändigt. Din annons verkar hur schysst som helst, har lyckats hitta lite andra också men påstrypningsrabatt verkar ju fint så svider det liiite mindre ifall man får problem med farsan/snutenellac99 skrev:Okej boys ska reda ut lite saker här,
Gameboy trim är när man använder ett gameboy och ett "aprilia spel" googla på aprilia ditech interface, och sedan kopplar man in det i moppens dator "ECU" o det är ungefär samma skit som cdi, det som händer när man gameboyar är att varvtals spärren tas bort och motor får den bensin/olja/luft blandning den behöver, altså alla tekniska strypningar tas bort.
Om man bara drar v-ringen får motor liiiiite liiiite fel bensin/olja/luft blandning vilket leder i längden till att motorn skär, visa nekar detta men om ni nu inte tror på mig TESTA! för min brorsa har själv haft en som skar "innan vi fixa gameboy" o det vara bara att skrota, o köpa ny
Men gameboy trimma går bara på ditech motorer, det är ungefär precis som chip trim med bil
Yes DerbiSendan95,
Jag utför gameboyning i hela Stockholm,
bara att skicka ett mail så ringer jag upp om du har mer frågor
Hörs!// Carl
viinanen:
Btw blocket annonsen;) http://www.blocket.se/vi/36472774.htm
viinanen skrev:Ok, schysst att du förklarar, fattar lite mer nu... Verkar alltså som ett gameboy är nödvändigt. Din annons verkar hur schysst som helst, har lyckats hitta lite andra också men påstrypningsrabatt verkar ju fint så svider det liiite mindre ifall man får problem med farsan/snutenellac99 skrev:Okej boys ska reda ut lite saker här,
Gameboy trim är när man använder ett gameboy och ett "aprilia spel" googla på aprilia ditech interface, och sedan kopplar man in det i moppens dator "ECU" o det är ungefär samma skit som cdi, det som händer när man gameboyar är att varvtals spärren tas bort och motor får den bensin/olja/luft blandning den behöver, altså alla tekniska strypningar tas bort.
Om man bara drar v-ringen får motor liiiiite liiiite fel bensin/olja/luft blandning vilket leder i längden till att motorn skär, visa nekar detta men om ni nu inte tror på mig TESTA! för min brorsa har själv haft en som skar "innan vi fixa gameboy" o det vara bara att skrota, o köpa ny
Men gameboy trimma går bara på ditech motorer, det är ungefär precis som chip trim med bil
Yes DerbiSendan95,
Hörs!// Carl
viinanen:
ellac99 du har mail! ;D
va e de för äckliga summor du tar för att göra det ??.... loooolellac99 skrev:viinanen skrev:Ok, schysst att du förklarar, fattar lite mer nu... Verkar alltså som ett gameboy är nödvändigt. Din annons verkar hur schysst som helst, har lyckats hitta lite andra också men påstrypningsrabatt verkar ju fint så svider det liiite mindre ifall man får problem med farsan/snutenellac99 skrev:Okej boys ska reda ut lite saker här,
Yes DerbiSendan95,
Hörs!// Carl
viinanen:
ellac99 du har mail! ;D
Hahah:P behåll bara allt annat "som syns" original, så ska det inte vara några problem alls med snuten om du inte så klart bränner om dom på bakan i 70![]()
Tar 50 spän rabatt också för alla Twostroke medlemmar säg bara när vi träffas att du är medlem här så löser vi det
så som det låter här så hade jag väntat till du ha pengar.SkillZonE skrev:tjena, är lite sugen på att göra samma grej med min ditech -01a, men jag har 2 v-ringar i min. Den gör ungefär 50 med båda i och 60-65 med 1 i, är det stor risk att den skär om jag kör med 1 i tills vidare?
Har inte pengar till att gameboy trimma just nu och den är så satans tråkig när man har båda i