men vet inte riktigt hur ja ska svänga eller hålla balansen åt sidorna, är det höften eller benen som ja ska "luta" sig med eller hur gör ni?

När jag kör vanligt balanserar jag lätt med knäna sen om jag ska svänga lite mera sitandes måste man börja använda de benet åt de hållet man ska till. T.e.x. kommer körandes på bakhjulet då balanserar jag med knäna och om jag vill svänga åt höger så bromsar man först sen börjar man använda höger ben. Ibland när jag ska försöka på sittandes ringar brukar jag använda båda benen och balansera med känns ganska sönt!ollebolle15 skrev:Hej, har en Yamaha aerox som ja håller på att lära mig stunta med
men vet inte riktigt hur ja ska svänga eller hålla balansen åt sidorna, är det höften eller benen som ja ska "luta" sig med eller hur gör ni?
okej blir ut o testa snart dåStunt4life skrev:När jag kör vanligt balanserar jag lätt med knäna sen om jag ska svänga lite mera sitandes måste man börja använda de benet åt de hållet man ska till. T.e.x. kommer körandes på bakhjulet då balanserar jag med knäna och om jag vill svänga åt höger så bromsar man först sen börjar man använda höger ben. Ibland när jag ska försöka på sittandes ringar brukar jag använda båda benen och balansera med känns ganska sönt!ollebolle15 skrev:Hej, har en Yamaha aerox som ja håller på att lära mig stunta med
Det är typ SNÖ(!) ute!ollebolle15 skrev:okej blir ut o testa snart dåStunt4life skrev:När jag kör vanligt balanserar jag lätt med knäna sen om jag ska svänga lite mera sitandes måste man börja använda de benet åt de hållet man ska till. T.e.x. kommer körandes på bakhjulet då balanserar jag med knäna och om jag vill svänga åt höger så bromsar man först sen börjar man använda höger ben. Ibland när jag ska försöka på sittandes ringar brukar jag använda båda benen och balansera med känns ganska sönt!ollebolle15 skrev:Hej, har en Yamaha aerox som ja håller på att lära mig stunta med
men vet inte riktigt hur ja ska svänga eller hålla balansen åt sidorna, är det höften eller benen som ja ska "luta" sig med eller hur gör ni?Tack!!