[quote="vicke xX SMT"][quote="kfredriksson"]jag såg nu att det inte går att få bort alla 4 skruvar till insuget.. ett av huvuden är som en kona.[/quote]
Det är bara att ta en järnsåg och försöka att få ett spår över det så går det att få bort med en vanlig skruvmejsel [/quote]
försökte med det :p men den var för spetsig.. det man kan göra är att punkta fast en mutter
Det kan också gå att ta bort alla andra skruvar och sedan vrida motsols på hela insuget, så att den låssar lite!! Sen kan man testa skruva med någon slags låstång!!
den kommer få en bättre blandning och jag antar att du kör med orginal membran och dom sluter inte lika bra och stänger inte sig så fort som kolfiber så det är en rekommendation att byta ! (du kommer antagligen få bättre acc och lite högre topp)
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
om du vill ha ut skruven gör ett stort jack i skruven sen tar du den största skruvmejslen du kan hitta och trycker allt vad du kan och skruvar funkar varje gång
Hugge66 skrev:om du vill ha ut skruven gör ett stort jack i skruven sen tar du den största skruvmejslen du kan hitta och trycker allt vad du kan och skruvar funkar varje gång
+1 Vinkel slip och sen spår mejsel! annars så svetsar man på en bult eller något liknade om man har tillgång till svets.
vicke xX SMT skrev:
Det är bara att ta en järnsåg och försöka att få ett spår över det så går det att få bort med en vanlig skruvmejsel
försökte med det :p men den var för spetsig.. det man kan göra är att punkta fast en mutter
Om du nu vet hur du skall göra för att få ut bulten, varför tar du ens upp det i tråden?
varför gnäller du ens om du inte kan hjälpa honom?
ontopic så gör som många säger, börja med att prova med polygrip eller rörtång och sen om du får bort den, funkar inte de så såga ett spår, funkar inte de så kan du ju prova att svetsa eller som jag hade gjort om man fick plats bara kapa av huvet på skruven med vinkelharven
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd