har 94 i munstycke (78 orginal) och har dragit pluggen, den går typ 60 och den startade dåligt förut, sen skruvade jag ut luftskruven och den började gå bra och har gått bra tillls den plötsligt inte startar mer så det borde väl inte vara problemet??Z-K skrev:hade samma för mig jag.
skruva ut luftskruven lite å dra in tomgångskruven. eller sätt i större munstycke å skruva ut luftskruven, ett av det.
Japp, byt.Apriliarx07 skrev:Nej inte nu när den är i värmegarage, men testade också med choke.bensinskalle skrev:Använder du choke?
Skulle det inte kunna vara tändstiftet som jävlas, glömde kolla gnistan?
äre int 68 org? o.oApriliarx07 skrev:har 94 i munstycke (78 orginal) och har dragit pluggen, den går typ 60 och den startade dåligt förut, sen skruvade jag ut luftskruven och den började gå bra och har gått bra tillls den plötsligt inte startar mer så det borde väl inte vara problemet??Z-K skrev:hade samma för mig jag.
skruva ut luftskruven lite å dra in tomgångskruven. eller sätt i större munstycke å skruva ut luftskruven, ett av det.
nej det är 78 och vad skulle att skruva in tomgånsskruven göra för nytta?? vissa säger att jag skall skruva in den och vissa att jag skall skruva ut den. Den är redan bra inställd. Moppen är helt orginal förutom pluggen och munstycket. Är också bra tändning, kollade det nyss.Z-K skrev:äre int 68 org? o.oApriliarx07 skrev:har 94 i munstycke (78 orginal) och har dragit pluggen, den går typ 60 och den startade dåligt förut, sen skruvade jag ut luftskruven och den började gå bra och har gått bra tillls den plötsligt inte startar mer så det borde väl inte vara problemet??Z-K skrev:hade samma för mig jag.
setup på din rx då?
fast skruva in tomgångsskruven några varv, å se då.
det löste mitt problem, å senare ställde ja in den.