Bara att fråga mera invecklade frågor vad har du gjort idag och sådär istället fö vgd.Gröngöling skrev:Hur fan ska jag skriva till tjejer på sms alltså... Börjar bli trött på "-hej -hej -vad gör du? - kollar tv sj - inget"
Det verkar liksom som om jag är den enda som vill fortsätta smsa... Riktigt jobbigt.
Fråga alltid följdfrågor så blir det mer en diskussion i allt. Och sen är det bara att skämta inom de flesta ämnen också så hon skrattar och blir lite gladare.Gröngöling skrev:Hur fan ska jag skriva till tjejer på sms alltså... Börjar bli trött på "-hej -hej -vad gör du? - kollar tv sj - inget"
Det verkar liksom som om jag är den enda som vill fortsätta smsa... Riktigt jobbigt.
Hehe så låter det alltid till en början..difaren skrev:Tänkte skriva i denna tråd bara för att jag har en brud på häng.
Hon är fin och det är inge knull utan nåt seriöst!
puss på alla er pojkar.
haha, dagens true shit !2stroke skrev:Hehe så låter det alltid till en början..difaren skrev:Tänkte skriva i denna tråd bara för att jag har en brud på häng.
puss på alla er pojkar.
Facebook kan lika gärna ändra till "xx har ett förhållande med xx" till "xx har regelbundet samlag med xx"
Neej inte direkt så.. haahah, men vi träffas och ser på film och myser.2stroke skrev:Hehe så låter det alltid till en början..difaren skrev:Tänkte skriva i denna tråd bara för att jag har en brud på häng.
puss på alla er pojkar.
Facebook kan lika gärna ändra till "xx har ett förhållande med xx" till "xx har regelbundet samlag med xx"
Självklart känns allt perfekt till en början.. Kan du återkomma om 3 månader när din perfekta vision har spruckit?difaren skrev:Neej inte direkt så.. haahah, men vi träffas och ser på film och myser.2stroke skrev:Hehe så låter det alltid till en början..difaren skrev:Tänkte skriva i denna tråd bara för att jag har en brud på häng.
puss på alla er pojkar.
Och de värsta är att folk tror att man måste ha ett förhållande på FB för att de ska gillas.
Hursomhelst så har vi inte haft sex än och detta är påväg att bli riktigt perfekt.
Puss på dig 2stroke
Om EXAKT 3 månader LOVAR jag att jag kommer tillbaka med resultat.2stroke skrev:Självklart känns allt perfekt till en början.. Kan du återkomma om 3 månader när din perfekta vision har spruckit?difaren skrev:Neej inte direkt så.. haahah, men vi träffas och ser på film och myser.2stroke skrev: Hehe så låter det alltid till en början..
Och de värsta är att folk tror att man måste ha ett förhållande på FB för att de ska gillas.
Hursomhelst så har vi inte haft sex än och detta är påväg att bli riktigt perfekt.
Puss på dig 2stroke
Bra fråga. En sån människa kanske har mer action i livet som brudar kanske gillar eller så är dom dumma i huvvet. Inte vet jag. Jag ska bli bög.ValoPallo skrev:Vad är det som gör att tjejer dras till "Knulla, supa och slåss"-typer istället för oss humoristiska och skötsamma grabbar? Blir ju förbannad
Jess! Har haft ett liknande projekt på gång nu i ett år, men han är inge villig så det går int så braD3nnis skrev:Bra fråga. En sån människa kanske har mer action i livet som brudar kanske gillar eller så är dom dumma i huvvet. Inte vet jag. Jag ska bli bög.
fy fan vilka jävla tjejer det fins. Hör på det här . igår hade vi klass fest och min polares tjej dansade magdans för visa killar i klassen som inte är min polares bästa vänner om vi säger så! Hur fan kan man sjunka så lågt så man gör något sånt !Aprilia-Mx skrev:Mitt ex var ett riktigt svin....
Seriöst.. Värre människa får man leta efter.. Vi hade det jävligt struligt i princip hela höstterminen, och när det var som värst hittade vi båda nya partners vi höll på med för en kväll... När jag sedan bestämde mig för att det fick vara nog så kom hon tillbaka till mig och när hon fick höra att jag gått vidare ville hon få tillbaka mig.
Idiot som jag var gick jag ju såklart med på det här... Jag frågade henne då ifall hon haft sex med någon annan under tiden vi vart ifrån varandra. Hon frågade mig om jag haft sex med någon annan medans vi var ifrån varandra och jag sa nej (för det hade jag inte). Hon påminde mig om att om jag ljög så kunde jag glömma henne för gått. Varpå jag frågade henne samma sak.
Vi levde vidare och allt var lugnt tills jag en dag fick reda på av en slump medans jag höll på att leka med hennes tele att hon hade skrivit med en gammal kille i vilket jag förstod som att dem haft mer än bara ett strul en kväll tsm. Jag frågade såklart henne om det här vilket hon bara såg ut som ett fråge tecken.... Hon tyckte inte att det räknades att hon låtit en annan kille (det tjejer gör när dem är ensamma) henne och hon (det vi killar gör när vi är ensamma) av honom som sex. Hur det här löste sig kommer jag dock inte ihåg men jag accepterade detta med....
Sen kom en ännu större smäll... Dagarna innan julafton (ca 4-5) fick jag ännu en gång reda om en annan kille (i hennes tele) som hon hade frågat om han hade testat sig innan dem hade träffats. Jag fick ju såklart panik medans hon var lika lugn som vanligt.... Hon sa till sitt försvar att hon trodde jag visste om detta varpå jag svarade Att "det gjorde jag fan inte!"
Detta var ju absolut inget bra tillfälle att dumpa henne på just då när vi gemensamt köpt massa julklappar osv till både hennes och min familj. Hon grät ju även och sa att hon kände sig såååå dum... -.- (jag måste bli bättre på att syna människor bättre)
Hursomhelst så levde vi vidare. Tills nyårsafton.... Hon svarade inte på sms under hela kvällen (inte äns vid tolvslaget. Nej, vi firade inte nyår tillsammans...) varpå jag ringde henne dagen efter. Hon svarade nyvaket hallå?
Jag: Vad gjorde du igår?
Hon: Haha (sömnigt) Du vill inte veta vad som hände igårkväll....
Jag är tyst... Stänger av samtalet och drar iväg ett sms som är tvunget att skickas i flera delar för att det är så stort där jag förklarar för henne att hon är en *fult ord*, slampa, och sinnesjukt dålig människa...
Dagar gick, och jag försökte hela tiden få en förklaring av henne hur fan hon tänkte. Jag får absolut inget svar alls. Ca en månad senare svarar hon mig helt plötsligt...
Jag älskade dig på nyår, men jag vet inte vad som föll i mig... Jag fick chansen att haffa världens snyggaste kille och jag tog den... Jag vet inte vad som hände....
(detta sms var betydligt längre än såhär...
Nu, helt plötsligt, skriver hon att hon önskar att allt var bra mellan oss igen... och hon undrar varför jag alltid är så dryg när hon ringer. (Även om hon har MVG i nästan allt så verkar hon inte vara särskilt smart) Jag blir så j*vla arg så fort hon skriver något till mig och då fortsätter jag bara att mata på med sms om hur dålig människa hon är osv...
Det ända som kan få mig att lugna ner mig då är träning. Flera timmar på gymmet... Sen är jag lugn. Men så fort hon skriver något igen, kommer allt tillbaka...
(förlåt om det vart långt.. Behövde skriva av mig)
Jag tror inte jag kommer kunna lite på nån tjej fullt ut efter henne igen...
Jo... Den dan jag gifter mig..
jobbiga läggen för er båda!aerox ph turner skrev:fy fan vilka jävla tjejer det fins. Hör på det här . igår hade vi klass fest och min polares tjej dansade magdans för visa killar i klassen som inte är min polares bästa vänner om vi säger så! Hur fan kan man sjunka så lågt så man gör något sånt !Aprilia-Mx skrev:Mitt ex var ett riktigt svin....
Seriöst.. Värre människa får man leta efter.. Vi hade det jävligt struligt i princip hela höstterminen, och när det var som värst hittade vi båda nya partners vi höll på med för en kväll... När jag sedan bestämde mig för att det fick vara nog så kom hon tillbaka till mig och när hon fick höra att jag gått vidare ville hon få tillbaka mig.
Idiot som jag var gick jag ju såklart med på det här... Jag frågade henne då ifall hon haft sex med någon annan under tiden vi vart ifrån varandra. Hon frågade mig om jag haft sex med någon annan medans vi var ifrån varandra och jag sa nej (för det hade jag inte). Hon påminde mig om att om jag ljög så kunde jag glömma henne för gått. Varpå jag frågade henne samma sak.
Vi levde vidare och allt var lugnt tills jag en dag fick reda på av en slump medans jag höll på att leka med hennes tele att hon hade skrivit med en gammal kille i vilket jag förstod som att dem haft mer än bara ett strul en kväll tsm. Jag frågade såklart henne om det här vilket hon bara såg ut som ett fråge tecken.... Hon tyckte inte att det räknades att hon låtit en annan kille (det tjejer gör när dem är ensamma) henne och hon (det vi killar gör när vi är ensamma) av honom som sex. Hur det här löste sig kommer jag dock inte ihåg men jag accepterade detta med....
Sen kom en ännu större smäll... Dagarna innan julafton (ca 4-5) fick jag ännu en gång reda om en annan kille (i hennes tele) som hon hade frågat om han hade testat sig innan dem hade träffats. Jag fick ju såklart panik medans hon var lika lugn som vanligt.... Hon sa till sitt försvar att hon trodde jag visste om detta varpå jag svarade Att "det gjorde jag fan inte!"
Detta var ju absolut inget bra tillfälle att dumpa henne på just då när vi gemensamt köpt massa julklappar osv till både hennes och min familj. Hon grät ju även och sa att hon kände sig såååå dum... -.- (jag måste bli bättre på att syna människor bättre)
Hursomhelst så levde vi vidare. Tills nyårsafton.... Hon svarade inte på sms under hela kvällen (inte äns vid tolvslaget. Nej, vi firade inte nyår tillsammans...) varpå jag ringde henne dagen efter. Hon svarade nyvaket hallå?
Jag är tyst... Stänger av samtalet och drar iväg ett sms som är tvunget att skickas i flera delar för att det är så stort där jag förklarar för henne att hon är en *fult ord*, slampa, och sinnesjukt dålig människa...
Dagar gick, och jag försökte hela tiden få en förklaring av henne hur fan hon tänkte. Jag får absolut inget svar alls. Ca en månad senare svarar hon mig helt plötsligt...
Jag älskade dig på nyår, men jag vet inte vad som föll i mig... Jag fick chansen att haffa världens snyggaste kille och jag tog den... Jag vet inte vad som hände....
Nu, helt plötsligt, skriver hon att hon önskar att allt var bra mellan oss igen... och hon undrar varför jag alltid är så dryg när hon ringer. (Även om hon har MVG i nästan allt så verkar hon inte vara särskilt smart) Jag blir så j*vla arg så fort hon skriver något till mig och då fortsätter jag bara att mata på med sms om hur dålig människa hon är osv...
Det ända som kan få mig att lugna ner mig då är träning. Flera timmar på gymmet... Sen är jag lugn. Men så fort hon skriver något igen, kommer allt tillbaka...
Jag rekommenderar INTE att slå dem. Det kommer bara sluta med att hon tycker att ni är idioter och ni vart några tusenlappar fattigare om dem är så smarta att anmäla er. Det kom jag på efter att jag kallat mitt ex för en massa dumma ord.. Hon kan ju faktiskt anmäla mig om hon vill. Vilket hon inte bör göra för isf kommer hela kommunen få veta vad hon har gjort automatiskt utan att jag behöver göra något alls. (Jag bor i en ganska liten kommun där rykten sprids ganska lätt)DEA!! skrev:jobbiga läggen för er båda!aerox ph turner skrev:fy fan vilka jävla tjejer det fins. Hör på det här . igår hade vi klass fest och min polares tjej dansade magdans för visa killar i klassen som inte är min polares bästa vänner om vi säger så! Hur fan kan man sjunka så lågt så man gör något sånt !Aprilia-Mx skrev:Mitt ex var ett riktigt svin....
Aprilia-Mx lider fruktansvärt med dig, att det kan finnas såna lögnare? i ett förhållande ska ju alltid sanningen komma fram, usch...
aerox ph turner: I ett sånt läge får din kompis ta tag i det där och prata med henne på plats. Behövs det... så slå killarna med..
Jadu, med den ålders skillnaden blir de inte så lätt...Aprilia-Mx skrev:Tack Andersson!
Ska jag vara helt ärlig.. Så hade jag gärna också slagit ner killen hon faktiskt drog och knulla med först. Men jag ångrade mig när det visade sig att jag inte kunde få veta vart han bodde för han var skriven i Uppsala men bodde i Stockholm.... Sen var han 5 år äldre och spelade hockey på elitnivå också... Hade inte slutat någe bra...
Det irriterade mig också.. För han visste tydligen om mig. Jag hade förklarat för henne tidigare, innan allt det här hände hur äldre killar faktiskt utnyttjar yngre tjejer för en lätt väg till sex... Något som jag märkt att tjejer inte ser! Dem har så mycket att erbjuda! Sprit, bil, pengar (status) osv... och det ända dem egentligen behöver ge tillbaka är sex.
För jag tvivlar på att en 19-20 åring vill ha ett seriöst förhållande med någon på ca 14-15 år. Har jag fel?
Skönt att höra att jag inte är ensam!
Men du... Om hon bedrar dig igen... Gör inte samma misstag som jag och fortsätt... Be henne dra åt helvete och gå vidare. Gör inte samma tabbe som jag gjorde!
Fan va skönt att höra att fler har vart med om samma sak (i princip)Derbi_MackaN skrev:Fler än jag som har hat såna problem..
Mitt ex vi va tsm i ngra år men under tiden så va hon tsm med mig + 2 till och vi kännde varandra, så hitta dom ligga o mysa i en soffa sen pussas så tog ett snack med henne o enligt henne så va det inget så blev lack och så. Hon fråga vf ja aldrig pussa henne knappt o de va för hon pussa andra.. Hur mågna har 3 killar? men nu har ja världens bästa tjej! går verkligen lita på o e allt !btw lämna den tjejen så tog de 1-2 år så hitta ja en som e 2 år yngre som ja e nu tsm me
'Aprilia-Mx skrev:Fan va skönt att höra att fler har vart med om samma sak (i princip)Derbi_MackaN skrev:Fler än jag som har hat såna problem..
Mitt ex vi va tsm i ngra år men under tiden så va hon tsm med mig + 2 till och vi kännde varandra, så hitta dom ligga o mysa i en soffa sen pussas så tog ett snack med henne o enligt henne så va det inget så blev lack och så. Hon fråga vf ja aldrig pussa henne knappt o de va för hon pussa andra.. Hur mågna har 3 killar? men nu har ja världens bästa tjej! går verkligen lita på o e allt !btw lämna den tjejen så tog de 1-2 år så hitta ja en som e 2 år yngre som ja e nu tsm me
2 år tycker jag ändå är okejInte för mycket och inte för lite. Det är när 18-19 åringar börjar ragga på tjejer som knappt är byxmyndiga än som jag tycker att det börjar gå över gränsen.
Sen avtar ju denna siffra såklart med åren... Jag kan absolut se en på 40 vara gift med en på 30. Men det är helt olika nivåer i livet.
Oft: så hittade jag precis en text som jag tror jag kommer ha som motto resten utav mitt liv
Att gå tillbaka till sitt ex är som att se en film man sett 2gånger, man vet redan slutet
Min nya sign och motto
U say ?!difaren skrev:Om EXAKT 3 månader LOVAR jag att jag kommer tillbaka med resultat.2stroke skrev:Självklart känns allt perfekt till en början.. Kan du återkomma om 3 månader när din perfekta vision har spruckit?difaren skrev: Neej inte direkt så.. haahah, men vi träffas och ser på film och myser.
Puss på dig 2stroke
skicka gärna ett Pm och påminn mig för jag är ganska glömsk av mig.
Det kommer bli Perfekt
en månad kvar nu, jag gissar att planerna redan är bortblåstadifaren skrev:Neej inte direkt så.. haahah, men vi träffas och ser på film och myser.2stroke skrev:Hehe så låter det alltid till en början..difaren skrev:Tänkte skriva i denna tråd bara för att jag har en brud på häng.
puss på alla er pojkar.
Puss på dig 2stroke
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Säg till henne. På skarpen! Var ingen mes som jag var med mitt ex! Om hon älskar dig på riktigt kommer hon att lyssna. Ifall detta får dig att må dåligt, och hon inte förstår det efter att du har pratat med henne... Dumpa henne!TechnoMen skrev:Tja asso det är såhär att och min tjej Lovisa och jag har varit tillsammans i 5 månader snart och om jag är i stan med mina polare träffar man ju offtast folk och därmed tjejer MEN jag gör inget med dom utan bara snackar och går runt på stan sen kan man skriva på FB "Sjukt skön dag med roligt folk *taggade*" och bland dom taggade finns kanske 3-4 tjejer och då får jag sms av Lovisa på en gång som skiriver en massa skit om att jag är med tjejer osv.. MEN Hon gör nästan samma sak fast hon skrivar "finns det någrqa killa i norrköping som kan träffas..?" och såklart det finns för lovisa ser jävligt bra ut sen är Lovisa och hennes kompis med två killar så kan lovisa helt plötsligt lägga upp en bild på killar p fb och bara skriva "..." asso shit..sen när Lovisa och kompisen sitter på bussen kan hon också skriva "Skit rolig dag men Amanda och två snygga killar.." asso shit.. Men jag får inte säga något till henne..!
Nu till frågan, vad ska jag göra? [/i]
Print ScreenaPK skrev:Tecnomen: har en kompis i samma sits fast det gäller inte just detta..
men om hon skriver att hon haft en bra dag med två snygga killar så sparar du det i ett textdokument eller något och börjar skriva så själv?
"idag har jag varit med två snygga tjejer" eller nåt. blir hon sur så är det bara att visa att hon gör likadant och att du känner likadant som hon gör då.
fungerar nog bra (Y)