Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

Hur fan ska jag skriva till tjejer på sms alltså... Börjar bli trött på "-hej -hej -vad gör du? - kollar tv sj - inget"

Det verkar liksom som om jag är den enda som vill fortsätta smsa... Riktigt jobbigt.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

Gröngöling skrev:Hur fan ska jag skriva till tjejer på sms alltså... Börjar bli trött på "-hej -hej -vad gör du? - kollar tv sj - inget"

Det verkar liksom som om jag är den enda som vill fortsätta smsa... Riktigt jobbigt.
Bara att fråga mera invecklade frågor vad har du gjort idag och sådär istället fö vgd.

TheUnuzuaL: Planera lite samtalsämnen som Hobbyn, Skolan och liknande ;)
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

Gröngöling skrev:Hur fan ska jag skriva till tjejer på sms alltså... Börjar bli trött på "-hej -hej -vad gör du? - kollar tv sj - inget"

Fråga alltid följdfrågor så blir det mer en diskussion i allt. Och sen är det bara att skämta inom de flesta ämnen också så hon skrattar och blir lite gladare.
Och sen ifall det verkligen tar stopp för något att snacka om så brukar jag i alla fall köra "fråge leken" då det är bara att för hon och för mig att fråga på precis vad hon vill om mig. På det sättet lär man känna varandra lite bättre och du henne. Fast om du är blyg och skäms så är det nog inte något för dig..
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten

Inlägg av Gröngöling »

Vill ju inte liksom ställa för personliga frågor... att fråga hur det har varit i skolan t.ex. känns lite för påträngande, som typ hennes pappa eller kille skulle fråga...

Vill ju få igång en givande konversation, inte som en statuscheck typ :P
Användarens profilbild
TheUnuzuaL
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av TheUnuzuaL »

victorh: Okej, nu jävlar ska jag fixa det här, tack för hjälpen polarn! :)
TOUGH LIFE YO!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

som sagt, verkar hon ha känslor för dig så spelar det ju ingen större roll om du har magutor! :)

kreativ sida detta, med tanke på tipsen på en julklapp!
personligt, då är det ju NÅGOT personligt från MIG. Då spelar det ingen som helst roll om ni känner tjejen i fråga.
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Tänkte skriva i denna tråd bara för att jag har en brud på häng.

Hon är fin och det är inge knull utan nåt seriöst!

puss på alla er pojkar.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

difaren skrev:Tänkte skriva i denna tråd bara för att jag har en brud på häng.

puss på alla er pojkar.
Det låter underbart!
Vi är på samma nivå då!
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

puss på alla er pojkar.
Hehe så låter det alltid till en början..

Facebook kan lika gärna ändra till "xx har ett förhållande med xx" till "xx har regelbundet samlag med xx"
Användarens profilbild
anthmyr
Yamaha Racing Team

Inlägg av anthmyr »

2stroke skrev:

puss på alla er pojkar.

Facebook kan lika gärna ändra till "xx har ett förhållande med xx" till "xx har regelbundet samlag med xx"
haha, dagens true shit !
Yamaha Aerox/Neos/Slider / Beta RR 8)

Nerox- http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33282

Utseende är inte allt , men hur ofta runkar du till någons personlighet?
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

2stroke skrev:

puss på alla er pojkar.

Neej inte direkt så.. haahah, men vi träffas och ser på film och myser.

Och de värsta är att folk tror att man måste ha ett förhållande på FB för att de ska gillas.

Hursomhelst så har vi inte haft sex än och detta är påväg att bli riktigt perfekt.

Puss på dig 2stroke
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

difaren skrev:
2stroke skrev:

puss på alla er pojkar.

Och de värsta är att folk tror att man måste ha ett förhållande på FB för att de ska gillas.

Hursomhelst så har vi inte haft sex än och detta är påväg att bli riktigt perfekt.

Puss på dig 2stroke
Självklart känns allt perfekt till en början.. Kan du återkomma om 3 månader när din perfekta vision har spruckit?
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

2stroke skrev:
difaren skrev:
2stroke skrev: Hehe så låter det alltid till en början..

Puss på dig 2stroke
Självklart känns allt perfekt till en början.. Kan du återkomma om 3 månader när din perfekta vision har spruckit?
Om EXAKT 3 månader LOVAR jag att jag kommer tillbaka med resultat.
skicka gärna ett Pm och påminn mig för jag är ganska glömsk av mig.

Det kommer bli Perfekt
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Vad är det som gör att tjejer dras till "Knulla, supa och slåss"-typer istället för oss humoristiska och skötsamma grabbar? Blir ju förbannad
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

ValoPallo skrev:Vad är det som gör att tjejer dras till "Knulla, supa och slåss"-typer istället för oss humoristiska och skötsamma grabbar? Blir ju förbannad
HAHAHA, jadu det kan man ju fråga sig
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

ValoPallo skrev:Vad är det som gör att tjejer dras till "Knulla, supa och slåss"-typer istället för oss humoristiska och skötsamma grabbar? Blir ju förbannad
Bra fråga. En sån människa kanske har mer action i livet som brudar kanske gillar eller så är dom dumma i huvvet. Inte vet jag. Jag ska bli bög.
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig

PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

D3nnis skrev:Bra fråga. En sån människa kanske har mer action i livet som brudar kanske gillar eller så är dom dumma i huvvet. Inte vet jag. Jag ska bli bög.
Jess! Har haft ett liknande projekt på gång nu i ett år, men han är inge villig så det går int så bra
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

tjejer är som affärer. finns i olika former och innehåll. (och en del är billigare än andra :lol: )

nä, men det finns tjejer som dras till olika killar.
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

Mitt ex var ett riktigt svin....

Seriöst.. Värre människa får man leta efter.. Vi hade det jävligt struligt i princip hela höstterminen, och när det var som värst hittade vi båda nya partners vi höll på med för en kväll... När jag sedan bestämde mig för att det fick vara nog så kom hon tillbaka till mig och när hon fick höra att jag gått vidare ville hon få tillbaka mig.

Idiot som jag var gick jag ju såklart med på det här... Jag frågade henne då ifall hon haft sex med någon annan under tiden vi vart ifrån varandra. Hon frågade mig om jag haft sex med någon annan medans vi var ifrån varandra och jag sa nej (för det hade jag inte). Hon påminde mig om att om jag ljög så kunde jag glömma henne för gått. Varpå jag frågade henne samma sak.

Vi levde vidare och allt var lugnt tills jag en dag fick reda på av en slump medans jag höll på att leka med hennes tele att hon hade skrivit med en gammal kille i vilket jag förstod som att dem haft mer än bara ett strul en kväll tsm. Jag frågade såklart henne om det här vilket hon bara såg ut som ett fråge tecken.... Hon tyckte inte att det räknades att hon låtit en annan kille (det tjejer gör när dem är ensamma) henne och hon (det vi killar gör när vi är ensamma) av honom som sex. Hur det här löste sig kommer jag dock inte ihåg men jag accepterade detta med....

Sen kom en ännu större smäll... Dagarna innan julafton (ca 4-5) fick jag ännu en gång reda om en annan kille (i hennes tele) som hon hade frågat om han hade testat sig innan dem hade träffats. Jag fick ju såklart panik medans hon var lika lugn som vanligt.... Hon sa till sitt försvar att hon trodde jag visste om detta varpå jag svarade Att "det gjorde jag fan inte!"

Detta var ju absolut inget bra tillfälle att dumpa henne på just då när vi gemensamt köpt massa julklappar osv till både hennes och min familj. Hon grät ju även och sa att hon kände sig såååå dum... -.- (jag måste bli bättre på att syna människor bättre)

Hursomhelst så levde vi vidare. Tills nyårsafton.... Hon svarade inte på sms under hela kvällen (inte äns vid tolvslaget. Nej, vi firade inte nyår tillsammans...) varpå jag ringde henne dagen efter. Hon svarade nyvaket hallå?

Jag: Vad gjorde du igår?
Hon: Haha (sömnigt) Du vill inte veta vad som hände igårkväll....

Jag är tyst... Stänger av samtalet och drar iväg ett sms som är tvunget att skickas i flera delar för att det är så stort där jag förklarar för henne att hon är en *fult ord*, slampa, och sinnesjukt dålig människa...

Dagar gick, och jag försökte hela tiden få en förklaring av henne hur fan hon tänkte. Jag får absolut inget svar alls. Ca en månad senare svarar hon mig helt plötsligt...

Jag älskade dig på nyår, men jag vet inte vad som föll i mig... Jag fick chansen att haffa världens snyggaste kille och jag tog den... Jag vet inte vad som hände....
(detta sms var betydligt längre än såhär...

Nu, helt plötsligt, skriver hon att hon önskar att allt var bra mellan oss igen... och hon undrar varför jag alltid är så dryg när hon ringer. (Även om hon har MVG i nästan allt så verkar hon inte vara särskilt smart) Jag blir så j*vla arg så fort hon skriver något till mig och då fortsätter jag bara att mata på med sms om hur dålig människa hon är osv...

Det ända som kan få mig att lugna ner mig då är träning. Flera timmar på gymmet... Sen är jag lugn. Men så fort hon skriver något igen, kommer allt tillbaka...

(förlåt om det vart långt.. Behövde skriva av mig)

Jag tror inte jag kommer kunna lite på nån tjej fullt ut efter henne igen...

Jo... Den dan jag gifter mig..
Rädda liv. Kör som en kvinna!

Följ gärna på Instagram! :) J_HBJERKENSJO :)
aerox ph turner
Elmoped

Inlägg av aerox ph turner »

Aprilia-Mx skrev:Mitt ex var ett riktigt svin....

Seriöst.. Värre människa får man leta efter.. Vi hade det jävligt struligt i princip hela höstterminen, och när det var som värst hittade vi båda nya partners vi höll på med för en kväll... När jag sedan bestämde mig för att det fick vara nog så kom hon tillbaka till mig och när hon fick höra att jag gått vidare ville hon få tillbaka mig.

Idiot som jag var gick jag ju såklart med på det här... Jag frågade henne då ifall hon haft sex med någon annan under tiden vi vart ifrån varandra. Hon frågade mig om jag haft sex med någon annan medans vi var ifrån varandra och jag sa nej (för det hade jag inte). Hon påminde mig om att om jag ljög så kunde jag glömma henne för gått. Varpå jag frågade henne samma sak.

Vi levde vidare och allt var lugnt tills jag en dag fick reda på av en slump medans jag höll på att leka med hennes tele att hon hade skrivit med en gammal kille i vilket jag förstod som att dem haft mer än bara ett strul en kväll tsm. Jag frågade såklart henne om det här vilket hon bara såg ut som ett fråge tecken.... Hon tyckte inte att det räknades att hon låtit en annan kille (det tjejer gör när dem är ensamma) henne och hon (det vi killar gör när vi är ensamma) av honom som sex. Hur det här löste sig kommer jag dock inte ihåg men jag accepterade detta med....

Sen kom en ännu större smäll... Dagarna innan julafton (ca 4-5) fick jag ännu en gång reda om en annan kille (i hennes tele) som hon hade frågat om han hade testat sig innan dem hade träffats. Jag fick ju såklart panik medans hon var lika lugn som vanligt.... Hon sa till sitt försvar att hon trodde jag visste om detta varpå jag svarade Att "det gjorde jag fan inte!"

Detta var ju absolut inget bra tillfälle att dumpa henne på just då när vi gemensamt köpt massa julklappar osv till både hennes och min familj. Hon grät ju även och sa att hon kände sig såååå dum... -.- (jag måste bli bättre på att syna människor bättre)

Hursomhelst så levde vi vidare. Tills nyårsafton.... Hon svarade inte på sms under hela kvällen (inte äns vid tolvslaget. Nej, vi firade inte nyår tillsammans...) varpå jag ringde henne dagen efter. Hon svarade nyvaket hallå?

Jag är tyst... Stänger av samtalet och drar iväg ett sms som är tvunget att skickas i flera delar för att det är så stort där jag förklarar för henne att hon är en *fult ord*, slampa, och sinnesjukt dålig människa...

Dagar gick, och jag försökte hela tiden få en förklaring av henne hur fan hon tänkte. Jag får absolut inget svar alls. Ca en månad senare svarar hon mig helt plötsligt...

Jag älskade dig på nyår, men jag vet inte vad som föll i mig... Jag fick chansen att haffa världens snyggaste kille och jag tog den... Jag vet inte vad som hände....

Nu, helt plötsligt, skriver hon att hon önskar att allt var bra mellan oss igen... och hon undrar varför jag alltid är så dryg när hon ringer. (Även om hon har MVG i nästan allt så verkar hon inte vara särskilt smart) Jag blir så j*vla arg så fort hon skriver något till mig och då fortsätter jag bara att mata på med sms om hur dålig människa hon är osv...

Det ända som kan få mig att lugna ner mig då är träning. Flera timmar på gymmet... Sen är jag lugn. Men så fort hon skriver något igen, kommer allt tillbaka...

fy fan vilka jävla tjejer det fins. Hör på det här . igår hade vi klass fest och min polares tjej dansade magdans för visa killar i klassen som inte är min polares bästa vänner om vi säger så! Hur fan kan man sjunka så lågt så man gör något sånt !
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

aerox ph turner skrev:

fy fan vilka jävla tjejer det fins. Hör på det här . igår hade vi klass fest och min polares tjej dansade magdans för visa killar i klassen som inte är min polares bästa vänner om vi säger så! Hur fan kan man sjunka så lågt så man gör något sånt !
jobbiga läggen för er båda!
Aprilia-Mx lider fruktansvärt med dig, att det kan finnas såna lögnare? i ett förhållande ska ju alltid sanningen komma fram, usch...

aerox ph turner: I ett sånt läge får din kompis ta tag i det där och prata med henne på plats. Behövs det... så slå killarna med..
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

DEA!! skrev:
aerox ph turner skrev:

jobbiga läggen för er båda!
Aprilia-Mx lider fruktansvärt med dig, att det kan finnas såna lögnare? i ett förhållande ska ju alltid sanningen komma fram, usch...

aerox ph turner: I ett sånt läge får din kompis ta tag i det där och prata med henne på plats. Behövs det... så slå killarna med..
Jag rekommenderar INTE att slå dem. Det kommer bara sluta med att hon tycker att ni är idioter och ni vart några tusenlappar fattigare om dem är så smarta att anmäla er. Det kom jag på efter att jag kallat mitt ex för en massa dumma ord.. Hon kan ju faktiskt anmäla mig om hon vill. Vilket hon inte bör göra för isf kommer hela kommunen få veta vad hon har gjort automatiskt utan att jag behöver göra något alls. (Jag bor i en ganska liten kommun där rykten sprids ganska lätt)

Prata med henne istället och skäll ut henne. Det är ju fortfarande inte dem som har gjort något fel i det här fallet. Eller?

Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Aprilia MX

Jag tycker du ska ignorera henne totalt, har du en smartphone?
Isf ladda ner någon app som spärrar vissa nr och så spärrar du hennes!
Jag har själv en den heter addaffix och funkar till Android!

Vill även säga att min tjej gjort samma sak... I början av vårat förhållande så va hon med en killkompis en dag, jag tänkte inte mer på det.
Men kanske 2 veckor senare började denna killen skriva till mig på facebook o försöker få mig o lacka på honom och min tjej, vilket han lyckas hyfsat med!

Så ja frågar min tjej vad fan han håller på med, hon säger att hon ska prata med honom, och att jag ska sluta prata med honom.

Tänker väll inte mer på de, kanske 2 månader senare får hon smsar hon honom när vi ligger i sängen o kollar tv, jag kollar väll lite vad dom skriver osv. Ser lite småsaker...
Ligger och funderar på de hela kvällen/natten. Vid runt 4 tiden på natten tror jag ja fattar vad som hänt, sätter mig vid datorn kollar vad han skrivit till mig. Förstår då att de jag trodde förmodligen va sant.

Väcker tjejen, frågar om hon gjort något med killen. Hon säger ja och att hon velat säga de länge men inte vågat.

Jag blir både sur och ledsen, vi är hos mig. Jag tar på mig kläderna och går in på datorn igen, letar upp vart killen bor o lite allmän information om honom, och tänker allvarligt åka o slå sönder grabben för att han inte kan hålla sig utanför! Och ja de va hans fel och inte hennes, iaf om man ska lyssna på hennes historia! Vilket jag får göra!

Iaf jag åkte aldrig till honom, då min tjej hindra mig, vilket förmodligen va tur!

Hade några kämpiga månader där jag hade svårt och lita på henne och hela tiden va på gränsen till att dumpa henne.
Dock gjorde ja inte det, och idag är allt bra igen, även om jag kanske har svårt och lita på henne när hon är med andra killar!

Med detta vill jag säga att du inte är ensam med att sånt här händer!

Men somsagt, ladda ner någon app om du kan och spärra hennes nr!

MvH
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

Tack Andersson!

Ska jag vara helt ärlig.. Så hade jag gärna också slagit ner killen hon faktiskt drog och knulla med först. Men jag ångrade mig när det visade sig att jag inte kunde få veta vart han bodde för han var skriven i Uppsala men bodde i Stockholm.... Sen var han 5 år äldre och spelade hockey på elitnivå också... Hade inte slutat någe bra...

Det irriterade mig också.. För han visste tydligen om mig. Jag hade förklarat för henne tidigare, innan allt det här hände hur äldre killar faktiskt utnyttjar yngre tjejer för en lätt väg till sex... Något som jag märkt att tjejer inte ser! Dem har så mycket att erbjuda! Sprit, bil, pengar (status) osv... och det ända dem egentligen behöver ge tillbaka är sex.

För jag tvivlar på att en 19-20 åring vill ha ett seriöst förhållande med någon på ca 14-15 år. Har jag fel?

Skönt att höra att jag inte är ensam!

Men du... Om hon bedrar dig igen... Gör inte samma misstag som jag och fortsätt... Be henne dra åt helvete och gå vidare. Gör inte samma tabbe som jag gjorde!

Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Aprilia-Mx skrev:Tack Andersson!

Ska jag vara helt ärlig.. Så hade jag gärna också slagit ner killen hon faktiskt drog och knulla med först. Men jag ångrade mig när det visade sig att jag inte kunde få veta vart han bodde för han var skriven i Uppsala men bodde i Stockholm.... Sen var han 5 år äldre och spelade hockey på elitnivå också... Hade inte slutat någe bra...

Det irriterade mig också.. För han visste tydligen om mig. Jag hade förklarat för henne tidigare, innan allt det här hände hur äldre killar faktiskt utnyttjar yngre tjejer för en lätt väg till sex... Något som jag märkt att tjejer inte ser! Dem har så mycket att erbjuda! Sprit, bil, pengar (status) osv... och det ända dem egentligen behöver ge tillbaka är sex.

För jag tvivlar på att en 19-20 åring vill ha ett seriöst förhållande med någon på ca 14-15 år. Har jag fel?

Skönt att höra att jag inte är ensam!

Men du... Om hon bedrar dig igen... Gör inte samma misstag som jag och fortsätt... Be henne dra åt helvete och gå vidare. Gör inte samma tabbe som jag gjorde!
Jadu, med den ålders skillnaden blir de inte så lätt...
Han jag syftar på va bara 1år äldre. Dock så va jag fortfarande redigt sur några dagar efter, och snackade med några av mina tightaste polare om ifall vi skulle plocka honom, då vi brukar ställa upp för varandra i alla lägen! Så vi skulle iallafall vart 3 pers på en ett år äldre, förmodligen hade han vart med kompisar, men då den ena går i karate med svartbälte o slår som en jävla boxare, den andra är en jävla streetfighter utan spärrar och jag själv tränat lite mma på fritiden. Så va ja rätt självsäker!

Men är ändå glad för att ja inte åkte och gjorde något! Då det inte är kul o få mer i registret över en tjej!

Fan vad man lät wb där! Ber om ursäkt för de!

De är klart dom manipulerar dom! Allt bra dom har som inte hur har visar dom, sedan är tjejerna fast, även vi killar funkar så dock är de mycket lättare o fånga yngre tjejer!
Liksom vilken 20 årig het tjej vill ha en 15årig kille?

Skulle de hända igen, då är de slut. Då de va nära denna gången, dock va de inget som va lika allvarligt som det ditt ex gjorde!
Men ända, vi snackade i början av vårat förhållande om otrohet o sakerna runt de! Och jah håller fast vid att är du otrogen så är du otrogen även om de bara är en kyss, eller sex!

Du är verkligen inte ensam! Tror att de är minst 2-3 på forumet som vart med otrohetsdrama någon gång!

MvH
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

Fler än jag som har hat såna problem..

Mitt ex vi va tsm i ngra år men under tiden så va hon tsm med mig + 2 till och vi kännde varandra, så hitta dom ligga o mysa i en soffa sen pussas så tog ett snack med henne o enligt henne så va det inget så blev lack och så. Hon fråga vf ja aldrig pussa henne knappt o de va för hon pussa andra.. Hur mågna har 3 killar? men nu har ja världens bästa tjej! går verkligen lita på o e allt ! :) btw lämna den tjejen så tog de 1-2 år så hitta ja en som e 2 år yngre som ja e nu tsm me :roll:
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

Derbi_MackaN skrev:Fler än jag som har hat såna problem..

Mitt ex vi va tsm i ngra år men under tiden så va hon tsm med mig + 2 till och vi kännde varandra, så hitta dom ligga o mysa i en soffa sen pussas så tog ett snack med henne o enligt henne så va det inget så blev lack och så. Hon fråga vf ja aldrig pussa henne knappt o de va för hon pussa andra.. Hur mågna har 3 killar? men nu har ja världens bästa tjej! går verkligen lita på o e allt ! :) btw lämna den tjejen så tog de 1-2 år så hitta ja en som e 2 år yngre som ja e nu tsm me :roll:
Fan va skönt att höra att fler har vart med om samma sak (i princip)

2 år tycker jag ändå är okej :) Inte för mycket och inte för lite. Det är när 18-19 åringar börjar ragga på tjejer som knappt är byxmyndiga än som jag tycker att det börjar gå över gränsen.

Sen avtar ju denna siffra såklart med åren... Jag kan absolut se en på 40 vara gift med en på 30. Men det är helt olika nivåer i livet.

Oft: så hittade jag precis en text som jag tror jag kommer ha som motto resten utav mitt liv

Att gå tillbaka till sitt ex är som att se en film man sett 2gånger, man vet redan slutet

Min nya sign och motto :)

Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

Aprilia-Mx skrev:
Derbi_MackaN skrev:Fler än jag som har hat såna problem..

Fan va skönt att höra att fler har vart med om samma sak (i princip)

2 år tycker jag ändå är okej :) Inte för mycket och inte för lite. Det är när 18-19 åringar börjar ragga på tjejer som knappt är byxmyndiga än som jag tycker att det börjar gå över gränsen.

Sen avtar ju denna siffra såklart med åren... Jag kan absolut se en på 40 vara gift med en på 30. Men det är helt olika nivåer i livet.

Oft: så hittade jag precis en text som jag tror jag kommer ha som motto resten utav mitt liv

Att gå tillbaka till sitt ex är som att se en film man sett 2gånger, man vet redan slutet

Min nya sign och motto :)
'

du ska veta hur mgna som var anti mot de.. tjejerna i min klass stör sig på det iaf en som kallas kossa så ;) sa " de mitt liv, mina känslor så fuck u!"
btw nice sign ! :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

difaren skrev:
2stroke skrev:
difaren skrev: Neej inte direkt så.. haahah, men vi träffas och ser på film och myser.

Puss på dig 2stroke
Om EXAKT 3 månader LOVAR jag att jag kommer tillbaka med resultat.
skicka gärna ett Pm och påminn mig för jag är ganska glömsk av mig.

Det kommer bli Perfekt
U say ?!
bibapeolola
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

difaren skrev:
2stroke skrev:

puss på alla er pojkar.

Puss på dig 2stroke
en månad kvar nu, jag gissar att planerna redan är bortblåsta :)
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd

Inlägg av TechnoMen »

Tja asso det är såhär att och min tjej Lovisa och jag har varit tillsammans i 5 månader snart och om jag är i stan med mina polare träffar man ju offtast folk och därmed tjejer MEN jag gör inget med dom utan bara snackar och går runt på stan sen kan man skriva på FB "Sjukt skön dag med roligt folk *taggade*" och bland dom taggade finns kanske 3-4 tjejer och då får jag sms av Lovisa på en gång som skiriver en massa skit om att jag är med tjejer osv.. MEN Hon gör nästan samma sak fast hon skrivar "finns det någrqa killa i norrköping som kan träffas..?" och såklart det finns för lovisa ser jävligt bra ut sen är Lovisa och hennes kompis med två killar så kan lovisa helt plötsligt lägga upp en bild på killar p fb och bara skriva "..." asso shit.. :roll: sen när Lovisa och kompisen sitter på bussen kan hon också skriva "Skit rolig dag men Amanda och två snygga killar.." asso shit.. Men jag får inte säga något till henne..!

Nu till frågan, vad ska jag göra? [/i]
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Aprilia-Mx »

TechnoMen skrev:Tja asso det är såhär att och min tjej Lovisa och jag har varit tillsammans i 5 månader snart och om jag är i stan med mina polare träffar man ju offtast folk och därmed tjejer MEN jag gör inget med dom utan bara snackar och går runt på stan sen kan man skriva på FB "Sjukt skön dag med roligt folk *taggade*" och bland dom taggade finns kanske 3-4 tjejer och då får jag sms av Lovisa på en gång som skiriver en massa skit om att jag är med tjejer osv.. MEN Hon gör nästan samma sak fast hon skrivar "finns det någrqa killa i norrköping som kan träffas..?" och såklart det finns för lovisa ser jävligt bra ut sen är Lovisa och hennes kompis med två killar så kan lovisa helt plötsligt lägga upp en bild på killar p fb och bara skriva "..." asso shit.. :roll: sen när Lovisa och kompisen sitter på bussen kan hon också skriva "Skit rolig dag men Amanda och två snygga killar.." asso shit.. Men jag får inte säga något till henne..!

Nu till frågan, vad ska jag göra? [/i]
Säg till henne. På skarpen! Var ingen mes som jag var med mitt ex! Om hon älskar dig på riktigt kommer hon att lyssna. Ifall detta får dig att må dåligt, och hon inte förstår det efter att du har pratat med henne... Dumpa henne!

Andra chanser finns inte. Bor ni på skilda orter? Det låter som det. Och hon verkar vara bekräftelse kåt precis som min förra. Men hon är sjukt rädd för att förlora dig! Sånna tjejer, som är bekräftelsekåta finns det en risk att dem sjunker så lågt att dem faktiskt börjar hålla på med andra killar. Du måste se till att vara borta från henne innan det händer så att du inte blir knäckt! Det gjorde inte jag... Läs min historia ovan så förstår du.

Så prata med henne! Lyssnar hon inte, Dumpa henne! Annars kommer du få ångra att du inte gjorde det när det är försent.

Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Tecnomen: har en kompis i samma sits fast det gäller inte just detta..

men om hon skriver att hon haft en bra dag med två snygga killar så sparar du det i ett textdokument eller något och börjar skriva så själv?

"idag har jag varit med två snygga tjejer" eller nåt. blir hon sur så är det bara att visa att hon gör likadant och att du känner likadant som hon gör då.

fungerar nog bra (Y)
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

PK skrev:Tecnomen: har en kompis i samma sits fast det gäller inte just detta..

men om hon skriver att hon haft en bra dag med två snygga killar så sparar du det i ett textdokument eller något och börjar skriva så själv?

"idag har jag varit med två snygga tjejer" eller nåt. blir hon sur så är det bara att visa att hon gör likadant och att du känner likadant som hon gör då.

fungerar nog bra (Y)
Print Screena :)
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket

Inlägg av D3nnis »

Heeeeeej. Jag har ett problem.

Jag har brud tror jag? Iaf vi är jämt kramas pussas pökar osv. Hon säger att hon älskar mig och allt de där och de säger jag tillbaks.

Men i dag så skrev vi på fb och allt var som vanligt hon skrev att hon älskar mig och allt sånt sen skriver hon så här

du är för underbar.. du va så söt när vi va på häst affären .. du vet dom som va där med oss ? dom trodde vi va tillsammans att du va min nya kille haha xD haha så man kan tro. dom ba ååååh åhh där ser man sa dom hahaha dom va jätte söta så fråga dom hur du va och så då berättade jag att du va en skit bra kille och dom tyckte du värkade snäll och så.. ...
Saken jag hakar upp mig på är när hon skriver dom TRODDE VI VAR TSM OCH ATT DU VAR MIN NYA KILLE? Menar hon då att vi inte är tsm eller vad? fattar ingenting och man blir ju ganska förbannad när man tycker om en person och allt är bra och man pökar och är med varrandras kommpisar och så helt enkelt. Jag har ju själv sagt till mina polare att hon och jag är tsm men varför skriver hon då " Dom trodde vi var tsm och att du var min nya kille" Alltså menar hon då att vi inte är tsm eller va? fattar nada... :roll:
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig

PK jo alla retar dig för din hajper
Skriv svar