Historia: Min kusin blev av med körkortet med sin moppe + alla trimdelar han hade på, den gick över 100km/h. Sen så hade derbin bara ståt i deras garage i 2-3 år tror jag. sen fick han körkort till bil efter 8-9 månaders väntetid på det för det som hände med mopeden.
De behövde mer plats och de städade ur garaget och de visste inte vad det skulle göra av moppen. Det är vad jag visste men sen såg jag igenom mitt fönster att pappa körde med en moppe utanför och jag såg ut såhär

Mål:
Få många blickar
Många komplimanger
Bra axx men laglig
Så roligt som måjligt med den ;D

Kanske:

På gång:

På gång (Pengar fattas):

Mina planer ;D
LACKERING ;D
Motor SVART

Bromsok SVART

avgassystem SVART

Kick RÖD

Växelpitt RÖD

bakbromspitt RÖD

styrkronorna RÖD

Kylaren RÖD

Svingen Silver

Delar:
Framskärm

Strömkonverter

Styre

Blinkers

baklampa

Ktm platta

fälgtejp

Däckpenna

Halogenspot

Regplåtshållare

Plåt under moppen

Neoner

Hastighetsmätare

När jag Köpte den

Drog mig till Biltema och köpte en rulle fälgtejp (RÖD) och en ny framskärm ;D

Tog bort bögläppen

Fick en mindre baklampa av min kusin och gjorde en plexiglas sak under moppen ;D

Byggde mig en regplåts hållare och den blev ganska bra enligt mig ;D

ville ha en plåt under moppen ist för plexiglas, blev dock inte så bra men hade för lite material

Pappa kom hem med mer plåt så jag gjorde en ny ;D

Min baklampa gick sönder och fick köpa en ny :/ Lampan lyste inte när jag körde men den lös när jag bromsade. Här är den nya lampan fastmonterad ;D

Lakade några saker på moppen förut ;D

FAAAN!, jag trillade med moppe förut och skadorna var inte kul tyckte jag iaf :/ Högra bakre kåpa spruken, Frambromshandtag av och krökte styret mycket mer :/ men jaja, blev bara till att beställa lite nya saker på twostroke ;D
Här är delarna påmonterade och klara ;D Glömde bort att ta kort på sakerna innan men jaja ;D
Jag beställde en Däckpenna, Blinkers fram/bak och broms/koplingshandtag

Var på BILTEMA igår och köpte dessa saker ;D

började montera direkt och här är resultatet

Idag började jag med att plocka ner hela moppen för lackering

Så här långt kom jag idag men imorgon är det en ny dag och då äre bara att fortsätta att ta bort saker ;D och slipa ner det

UPDATE!!! 16/02-2012
HALLÅ gangsters där ute! Igår började jag med att slipa ner mina delar men blev aldrig klar så jag fick fortsätta idag. Allt slipande blev klart idag och så maskeringen som jag började med idag blev också klart

Min moppe under tiden fast jag har inget körkort en men ändå ;D

Här är delarna färdig slipade och maskerade ;D
UPDATEEE!!!!! 19/2-2012
Hallå! har inte varit ute i garaget och gjort något på moppen på ett par dar men jag väntar bara på att jag kan lackera mina delar på mitt pappas jobb så fort ett lackeringsbås blir ledigt. Men förmodligen så kommer alla delar vara färdig för att montera innan 24 feb.
Jag vet inte riktigt om jag ska ha kvar min framlampa eller byta till en KTM platta :S
Kommentera om vad ni tycker!!!

Och om jag köper mig den plattan så behöver jag en lampa, Skulle denna fungera bra?
http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=6093
KOMMENTERA!!! xD