Är relativt ny medlem här på TSR men har varit här inne i princip varje dag i något år nu.
Kan väl börja med att jag är 15 och ska börja på fotbollsgymnasie till sommaren i malmö!
Köpte en Derbi Senda X-treme Sm 03 när jag var 14 för ca 9000 som jag stylade till lite, trimmade inte något utom bytade drev,gjorde ca 55 (bild kommer) La ner 2-3 tusen på den och fick 13500 när jag sålde han för bara några veckor sen. Köpte tätt inpå en Aerox 04 av en snubbe i Båstad som jag hade kollar in lite på blocket, såg bra ut så stack o tittade på den.
Moppen såg mycket bra ut och han hade inte rört en ända skruv på den bara inlämnad på service. Kändes mycket bra att köra och verkade vara en bra moppe så den blev min för 8200!
Har knappt gjort något änsålänge utom att jag har tagit av b-läpp,b-tunga,samt slängt på ett Gianelli Chrome Extra, därav bytt vikter och munstycke! Gör ca 85 nu.
Det var väl min "historia" be nice now, är ju som sagt ny här!
Släng gärna in en kommentar om du tycker att jag ska ändra på något eller lägga till!
Ha de!
Mål med projektet:
*Få en moppe som drar åt sig lite blickar!
*Få många bra kommentarer!
*Lära mig ytterligare om moppar!

Säkert glömt en massa så hjälp mig med det!

Över till bilderna!
Derbin!

Aeroxen!

Liten update 18/2
Har bytat det j*ävla munstycket nu och den går sämre än vad den gjorde innan. Den vill inte gå igång i varv och ligger på ca 30 hela tiden, tills jag kom till nedförsbacke då den gick igång ordentligt men sen när jag stannade och började köra igen så var det samma.
Tror ni jag behöver skruva på större eller mindre m-stycke, kan det även ha stor betydelse med luftreglering? Drar kanske o köper några munstycke imorgon så skriv gärna vad ni tror!
Ha de!

meck!

skitigt..

Bonusbild på mitt garage om nu någon vill se det...