igårdagens Fiddy isåkning film på sjön[Youtube]

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

igårdagens Fiddy isåkning film på sjön[Youtube]

Inlägg av Livelawe »

Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Ser kul ut! Va är det för fiddy du har? :)
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Livelawe »

Roxxen96 skrev:Ser kul ut! Va är det för fiddy du har? :)
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte riktigt koll på vad det är för märke köpte den hos importören i norrköping kostar 9000 men fick den för 5k, men venne ngt china äre vell iaf men grym det är den ! :), trim cdi box och bytt drev.
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Livelawe skrev:
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte riktigt koll på vad det är för märke köpte den hos importören i norrköping kostar 9000 men fick den för 5k, men venne ngt china äre vell iaf men grym det är den ! :), trim cdi box och bytt drev.
Haha okej ;) Står det något runt motorn eller något? Typ kåpan över fram drevet etc?

Min brorsa har en lifan 125 cc - samma china skit.. :P ser rätt lika ut. På hans står det bla " CDI " på motorn, och det stod lifan på den kåpan över framdrevet.
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Livelawe »

Roxxen96 skrev:
Livelawe skrev:
Haha okej ;) Står det något runt motorn eller något? Typ kåpan över fram drevet etc?

Min brorsa har en lifan 125 cc - samma china skit.. :P ser rätt lika ut. På hans står det bla " CDI " på motorn, och det stod lifan på den kåpan över framdrevet.
Jajjemen står CDI på cylindern och Lifan på drevkåpan :)
Toppar 118 ärliga km/h !
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Jamen fyfan för nyan cat...
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Livelawe »

ValoPallo skrev:Jamen fyfan för nyan cat...
haha det som är grejen skit jobbig :P Kändes bara fail att visa när jag åker så gjorde om skiten lite :)
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Livelawe skrev:
Roxxen96 skrev:
Livelawe skrev: Ska jag vara helt ärlig så har jag inte riktigt koll på vad det är för märke köpte den hos importören i norrköping kostar 9000 men fick den för 5k, men venne ngt china äre vell iaf men grym det är den ! :), trim cdi box och bytt drev.

Toppar 118 ärliga km/h !
Fan va bra syn man har då!Då har du alltså en Lifan 125 cc, grattis då vet du det ;) Jävlar 118, va inte dåligt. Brorsan köpte den nyss så han har inte kunnat maxa den. Även han har trimm cdi, men han har inte drevat om den, men han ska nog sätta på ett större där fram inom kort. De är riktigt roliga att köra! Har fått testa den, men den går sämst nu för den har för stort munstycke, men vi beställde munstycke nu samtidigt till min cylinder, så nu ska de bli fart på skiten!
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Livelawe »

Roxxen96 skrev:
Livelawe skrev:
Roxxen96 skrev: Haha okej ;) Står det något runt motorn eller något? Typ kåpan över fram drevet etc?

Toppar 118 ärliga km/h !
Fan va bra syn man har då!Då har du alltså en Lifan 125 cc, grattis då vet du det ;) Jävlar 118, va inte dåligt. Brorsan köpte den nyss så han har inte kunnat maxa den. Även han har trimm cdi, men han har inte drevat om den, men han ska nog sätta på ett större där fram inom kort. De är riktigt roliga att köra! Har fått testa den, men den går sämst nu för den har för stort munstycke, men vi beställde munstycke nu samtidigt till min cylinder, så nu ska de bli fart på skiten!
hehe nice !, det är min andra ska berätta en rätt konstig grej när jag köpte min fick den när jag var 12 likadan jag körde in den och allt var skit bra bytte stötdämpare och fifflade med kedjan för det var ngt med den sen när jag skulle köra så hoppa kedjan så den kedjan smällde till en liten tändningssak så att skiten inte kan starta. om den går sönder så får man helt enkelt köpa en ny motor eftersom den sitter fast i motorn jaja sen när vi öppnade kåpan så ser vi att muttern där är gängpaj så vi berättade det för dom på importören och visa så fick vi en helt ny lifan 125cc haha !

och jaa.. drevar du om fram så gör den 10 - 15 km fortare :) men kanske inte det bästa att göra det om man tävlar med dem för den blir slöare men inte alls mycket :)
akrillez
Elmoped

Inlägg av akrillez »

Ser riktigt kul ut ! :D
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Älg »

Ser kul ut!
Tänkt om man hade haft en sån där. Men här går det ändå inte köra på isen här för det är för mycket snö ;)
linus_dtr
Elmoped

Inlägg av linus_dtr »

haha skön video :D
kosospeed
Elmoped

Inlägg av kosospeed »

haha så jävla skön film !
Skriv svar