stopp och belägg!! i helvette heller att en powerbox skulle ge så många extra km/h. fan va illa av er att lura grabben så. det är ju ganska uppenbart att ni bara driver med honom.
Fredde92 skrev:stopp och belägg!! i helvette heller att en powerbox skulle ge så många extra km/h. fan va illa av er att lura grabben så. det är ju ganska uppenbart att ni bara driver med honom.
Fredde92 skrev:stopp och belägg!! i helvette heller att en powerbox skulle ge så många extra km/h. fan va illa av er att lura grabben så. det är ju ganska uppenbart att ni bara driver med honom.
mvh
Lite kul får man väll ha.
Powerbox = FETT ONÖDIGT.
det är faktistk inte onödigt, kanske när du bara kör effektrör eller urpluggat men när du har 70cc och större förgasare så kan det göra en jävla stor skillnad. OM den är rätt avstämmd, annars ger den ingenting knappt.
Fredde92 skrev:men borde man inte kunna ta ett smalt stämjärn och kunna banka bort piggen i mitten och sen använda en vanlig torx? bara en tanke som slog mig hehe
Finns väl insug med färdig för boostbottle och vakum och allt annat skit man skulle vlija ha om man inte vill sabotera orginalgrejer eller liknande, det går ju inte och få det orginal sen, men går väl och täta på någe vis:P
HAHAHAHAHA henry =D den gör inget om du inte anpassar den osvosv jag har min för att jag tycker det är snyggt =) men upp till dig den kommer inte ens på 5 km snabbare , för kan inte ett skit om mopeder =D
Fredde92 skrev:men borde man inte kunna ta ett smalt stämjärn och kunna banka bort piggen i mitten och sen använda en vanlig torx? bara en tanke som slog mig hehe
Finns väl insug med färdig för boostbottle och vakum och allt annat skit man skulle vlija ha om man inte vill sabotera orginalgrejer eller liknande, det går ju inte och få det orginal sen, men går väl och täta på någe vis:P
slangen till boostbottlen brukar vara minst 8mm invändigt. och nipplen som du ansluter slangen till ska vara lika stor för annars så kommer det ju inte att funka, eller hur? om ni kollar på dom nipplarna som sitter på vissa av tex TNTs insug så ser ni ganska snabbt att det inte kommer funka med dom då dom bara än några mm invändigt.