Jag har hört att man ska dra någon plugg eller något i motorn men vet inte..

max hastigheten är nu 47km/h
Dynamic, powerd by ATV Sweden.. står det på denbensinskalle skrev:försök inte ens trimma :O kinagrejjer är inte direkt bra till såna grejjer...
Men om de ä klass 1, har du besiktat den o så efter import???????
de brukar ju stå ganska tydligt på kåperna märke osv om dekalerna inte ä bortryckta eller om moppen ä omlackad.....
är de vespa eller crossmoppe?
Regnr: NUY793 Färg: Flerfärgadpwnsowns skrev:gör som jag sa ! https://www21.vv.se/fordonsfraga/
Regnr: NUY793 Färg: Flerfärgadpwnsowns skrev:gör som jag sa ! https://www21.vv.se/fordonsfraga/
okej, en vespa alltså!!Zhalip skrev:Dynamic, powerd by ATV Sweden.. står det på denbensinskalle skrev:försök inte ens trimma :O kinagrejjer är inte direkt bra till såna grejjer...
de brukar ju stå ganska tydligt på kåperna märke osv om dekalerna inte ä bortryckta eller om moppen ä omlackad.....
Och den är besiktigad och klar. Det är ingen cross och inga växlar & sånt..
fyrtakt..bensinskalle skrev:okej, en vespa alltså!!Zhalip skrev:Dynamic, powerd by ATV Sweden.. står det på denbensinskalle skrev:försök inte ens trimma :O kinagrejjer är inte direkt bra till såna grejjer...
Är den fyrtakt eller tvåtakt? ((( tvåtakt måste du fylla på olja, fyrtakt finns all olja i motorn )))
men de vanliga är ju att dra variatorringen o byta vikter, ombestycka förgasaren, byta rör om de ä tvåtakt...
haha, har du skrytit klart snart eller?pwnsowns skrev:nej !, jag har aldrig vart nybörjare faktist ! , jag föddes på en motor ut ur ett avgasrör jag hade bott 9månader i cylindern, och levt på soppa och luft , min pappa speedfight hade sex med en billig baotian och fick en dyr aerox ! , jag va fett trimmad när jag kom ut ! ,, 70cc,trim rör där bak osv, så säg inte att jag har vart en nybörjare,, hahahaha
;):D:D
jadu, de var ju ett bakslag för din del...Zhalip skrev:fyrtakt..bensinskalle skrev:okej, en vespa alltså!!Zhalip skrev: Dynamic, powerd by ATV Sweden.. står det på den
Är den fyrtakt eller tvåtakt? ((( tvåtakt måste du fylla på olja, fyrtakt finns all olja i motorn )))
men de vanliga är ju att dra variatorringen o byta vikter, ombestycka förgasaren, byta rör om de ä tvåtakt...
TAACK! JAG SKULLE ÄLSKA DIG OM JAG VORE HOMOSEXUEL!bensinskalle skrev:jadu, de var ju ett bakslag för din del...Zhalip skrev:fyrtakt..bensinskalle skrev: okej, en vespa alltså!!
fyrtaktade moppar ä svårtrimmade.. de ä inte bara o byta avgasrör så dom går i 80 ^^. Du får ta och ta bort variatorringen som sagt, du får byta till större förgasare, leta efter en plugg i insuget/insugskanalen och ta bort om den finns där, du får nog byta kammen om du vill ha lite kräm, byta ljuddämpare som har bättre flöde