Ska lacka min ciao och undra vilken färg som passar bra jag är inte så kräsen så det är bara att länka på!
Kanske hagmans skulle vara bra men vilken är bäst till att lacka med
Hare bra

Okej då är Hagmans väldigt bra, om man är noga. Använder den själv till min moppe.jeppe_96 skrev:tack för tipset, Men tror jag gör det självÄlg skrev:Mitt tips är att lämna in den på riktig firma istället. visst det kanske går på några tusen (vet inte) men det är det värt om du vill ha den riktigt snygg.
vilken bra i hagmans sortiment länka den du använde när du lacka:)Älg skrev:Okej då är Hagmans väldigt bra, om man är noga. Använder den själv till min moppe.jeppe_96 skrev:tack för tipset, Men tror jag gör det självÄlg skrev:Mitt tips är att lämna in den på riktig firma istället. visst det kanske går på några tusen (vet inte) men det är det värt om du vill ha den riktigt snygg.
Dessa använder jag:jeppe_96 skrev:vilken bra i hagmans sortiment länka den du använde när du lacka:)Älg skrev:Okej då är Hagmans väldigt bra, om man är noga. Använder den själv till min moppe.jeppe_96 skrev: tack för tipset, Men tror jag gör det själv