äntligen 2000 visningar på första och sista filmen och över 3000 på andra fortsätt besöka min kanal på youtube och kolla igenom mina filmer så jag får upp visningarna
senaste filmer snart 3000 visningar tack grabbar för stödet! fortsätt kolla in mina filmer så jag får mer visningar o kanske på det sättet har större chans o få sponsorer så jag kan fortsätta med stuntandet o fara runt på en liten turne nästa sommar mer prenumeranter höjer också chansen för sponsorer så ni som har egna konton börja prenumerera
För varje 10k visning på "Jan-ee - Aeros Stunt 2011" filmen kommer jag att lägga ut en extra film för mina vänner och prenumeranter. Och prenumeranter och vänner kommer även att få se stor filmerna 1 vecka före alla andra "vanliga" människor så ni som inte ännu prenumererar så bara att börja nu!
jan-ee skrev:på söndag kommer den första "only for subscribers" filmen upp med lite vinter körning och nya kamera vinklar som kommer komma ut i nya filmen
jan-ee skrev:på söndag kommer den första "only for subscribers" filmen upp med lite vinter körning och nya kamera vinklar som kommer komma ut i nya filmen
hur gör du så bara subscribers kan se videon?
blir att jag lägger den som olistad o sen skickar jag länken till alla kontakter på youtube.
hur gör du så bara subscribers kan se videon?
blir att jag lägger den som olistad o sen skickar jag länken till alla kontakter på youtube.
okej nice, glöm inte skicka till mig, jag är rappe55. längtar som fan
nu är det så att det blev lättare att lösa det att alla som gillar min sida på facebook kommer få förmånerna som annars som prenumerant på youtube. kommer länka dem olistade filmerna där så alla som gillar kan kolla filmerna via den länken istället för att skriva en enskild länk till alla via youtube.
jan-ee skrev:nu är det så att det blev lättare att lösa det att alla som gillar min sida på facebook kommer få förmånerna som annars som prenumerant på youtube. kommer länka dem olistade filmerna där så alla som gillar kan kolla filmerna via den länken istället för att skriva en enskild länk till alla via youtube.
jan-ee skrev:nu är det så att det blev lättare att lösa det att alla som gillar min sida på facebook kommer få förmånerna som annars som prenumerant på youtube. kommer länka dem olistade filmerna där så alla som gillar kan kolla filmerna via den länken istället för att skriva en enskild länk till alla via youtube.