Är det bara jag eller någon annan som har problem o spela multiplayer på BF3, fick det igår men har inte kunnat spela ngt annat än campaign vilket är fett trist.
Börjar undra om det är fel på spelet som jag köpt, om det inte är det riktiga BF3 eller ngt i den stilen...
Iaf när jag går in på multiplayer så kan jag se typ 4 maps hela tiden, precis som om de andra mapsen inte spelas!? Någon som har liknande problem...?
PS3 lirar jag på..
har inte rättigheter här så måste vänta tills någon mod kommer och låser.
Men vad menar du riktigt med "när jag går in på multiplayer så kan jag se typ 4 maps hela tiden, precis som om de andra mapsen inte spelas!?" ? Har du testat att bara ta Quickgame, och sedan Gamemode: ANY, Map: ANY?
Jag menar att alla server som jag hittar kör typ wake island, guld of oman, Sharqi Peninsula, Strike at karkand. Dem bara dem på alla sidor! känns precis som om det inte händer ngt med servrarna att de bara är där, blev placerad i en kö hände inget på en halvtimme så jag gick ur
När jag kör Quick match sedan find a game står det "joing server" sedan komer det upp "Failed ot join the game. Please check your network connection and try again"
Wire booi_:D skrev:Jag menar att alla server som jag hittar kör typ wake island, guld of oman, Sharqi Peninsula, Strike at karkand. Dem bara dem på alla sidor! känns precis som om det inte händer ngt med servrarna att de bara är där, blev placerad i en kö hände inget på en halvtimme så jag gick ur
När jag kör Quick match sedan find a game står det "joing server" sedan komer det upp "Failed ot join the game. Please check your network connection and try again"
Var så för mig med men jag startade bara om bf3 sen funkade det som vanligt.
Wire booi_:D skrev:Jag menar att alla server som jag hittar kör typ wake island, guld of oman, Sharqi Peninsula, Strike at karkand. Dem bara dem på alla sidor! känns precis som om det inte händer ngt med servrarna att de bara är där, blev placerad i en kö hände inget på en halvtimme så jag gick ur
Har varit så för mig också för en vecka sedan, efter några dagar gick det om. Testa gå in på "Server list" och sök efter en server manuellt