Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

MoppeLina skrev:
ReijuMrx skrev:
MoppeLina skrev: HAhahahahah mjo det är sant, men hur skulle det sett ut om det kom killar gående i stan med klackar? ;)
Ärligt talat, så går jag mkt hellre runt i gympadojjor än i klackarskor :roll:
Och ibland är det faktiskt ganska soft att vara kort måste jag säjja :)
varför soft? :P haha =)
Nja vet nte, men många killkompisar säjjer att det är gulligt att jag är så kort.. känns ju faktiskt härligt att sträcka sej upp för att krama en kille, tkr jag iaf.. :P
haha de är ju det :) sötaste tjejerna är korta!

haha men skämtade ju bara om klack skorna, har dock haft det en gång, men de var för jag slog vad xD polarens farsa trodde inte jag vågade ta på mig ett par lila klack stövlar (lack stövlar eller vafan de nu heter) som typ gick till knäna och fråga expediten om de hade några matchande byxor xD haha :D ni skulle ha sett minen på dem.

och POJKEN, har ju redan förklarat dethär,

"btw sry för off topic men är ju ingen som behöver hjälp nu så vi kör lite allmännt surr bara "
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

chifen skrev:
MoppeLina skrev:
ReijuMrx skrev: varför soft? :P haha =)
Nja vet nte, men många killkompisar säjjer att det är gulligt att jag är så kort.. känns ju faktiskt härligt att sträcka sej upp för att krama en kille, tkr jag iaf.. :P

haha men skämtade ju bara om klack skorna, har dock haft det en gång, men de var för jag slog vad xD polarens farsa trodde inte jag vågade ta på mig ett par lila klack stövlar (lack stövlar eller vafan de nu heter) som typ gick till knäna och fråga expediten om de hade några matchande byxor xD haha :D ni skulle ha sett minen på dem.

"btw sry för off topic men är ju ingen som behöver hjälp nu så vi kör lite allmännt surr bara "
haha fyfan..lila lackskor..
fick du något för det ? :P
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

chifen skrev:
MoppeLina skrev:
ReijuMrx skrev: varför soft? :P haha =)

HAHA ja det skulle jag faktiskt också velat se:D
Men seriöst grabbar, ni går inte miste om ngt speciellt inom klackarna, det är bara allmänt jobbigt och obekvämt XD
Ccccarro
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

kommer ihåg att de va lite problem att gå med skiten :P klarar mig så bra i sneakers/skate skor så =) vill inte byta för vilka klack skor som hellst i världen :D du skulle väl ha varit där och kollat då xD
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
kjelleberg92
Elmoped

Inlägg av kjelleberg92 »

Ja själv är man ju alltid den som är längst....... 1.93 och 16 bast.... :twisted:
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

chifen skrev:kommer ihåg att de va lite problem att gå med skiten :P klarar mig så bra i sneakers/skate skor så =) vill inte byta för vilka klack skor som hellst i världen :D du skulle väl ha varit där och kollat då xD
Japp, säjj till nästa gng du ska gå i klackskor, så kmr jag och tittar;)
nej men seriöst, ingen som har kärleksproblem att dela med sej av? :D
Ccccarro
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

Ni verkar inte förstå.
Skriver ni bumpas tråden upp, och slår ut andra trådar på första sidan.
Folk som behöver verkligen hjälp. Därför om ni bara ska "surra" runt.
Så ber jag er gå till chatten, går för det första mykcet snabbare.
Och smidigare och privatare.

Ser jag massa mera skitsnack som inte passar till tråden.
Eller är fråger eller svar, så låser jag denna.

Synd då jag är den som vill ha denna tråd. Då den verkar uppskattas.
kjelleberg92
Elmoped

Inlägg av kjelleberg92 »

jag har ett...... Jag var tsm med en tjej för typ 9 mån sen och JAG gjorde slut för att hon skulle lova saker som hon inte kunde hålla och hon älskade mig JÄTTE mycket, 2 veckor efter var hon tsm med en annan kille och dom är fortfarande tsm och jag KAN INTE släppa henne......... :oops:

Vad ska jag göra?

Hon går i min klass så jag påmins varje dag.......
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

MoppeLina skrev:
chifen skrev:kommer ihåg att de va lite problem att gå med skiten :P klarar mig så bra i sneakers/skate skor så =) vill inte byta för vilka klack skor som hellst i världen :D du skulle väl ha varit där och kollat då xD
aa får ta och göra det, men håll inte andan under tiden :P kan ta ett tag.

har väl typ pågående problem hela tiden, de verkar inte vilja ta slut xD tjejer gillar mig som kompis, inte mer. verkar det som iaf, ingen som verkar gilla mig mer än så iaf.

Bmw e34 Fix & Renovering
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

kjelleberg92 skrev:Ja själv är man ju alltid den som är längst....... 1.93 och 16 bast.... :twisted:
I min klass har vi en som är 203 cm , 92:a ;)
i sjuan var han 198 typ 8) :P RESPECT han hade då alltså!
och nu med såklart!
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

kjelleberg92 skrev:jag har ett...... Jag var tsm med en tjej för typ 9 mån sen och JAG gjorde slut för att hon skulle lova saker som hon inte kunde hålla och hon älskade mig JÄTTE mycket, 2 veckor efter var hon tsm med en annan kille och dom är fortfarande tsm och jag KAN INTE släppa henne......... :oops:

Vad ska jag göra?

Varje gång du påminns om henne så kanske du kan se tillbaka på alla nackdelar med henne som gjorde att DU dumpade henne=)
Ccccarro
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

kjelleberg92 skrev:jag har ett...... Jag var tsm med en tjej för typ 9 mån sen och JAG gjorde slut för att hon skulle lova saker som hon inte kunde hålla och hon älskade mig JÄTTE mycket, 2 veckor efter var hon tsm med en annan kille och dom är fortfarande tsm och jag KAN INTE släppa henne......... :oops:

Vad ska jag göra?

Min förslag är väl att du pratar med henne, eftersom du inte verkar kunna släppa henne.
är det omöjligt får du väl..glömma henne ändå:/
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

Sista varningen....
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

Vad ska jag göra?

om hon verkligen älskade dig så har hon inte släppt dig efter 2 veckor, det kan jag lova dig. hon är nog en sån som hanterar sina känslor på det sättet, kan vara så att om man blir dumpad av någon så tar man någon annan snabbt bara för att (kan vara undermedvetet) få närhet och känna sig behövd i ett försök att släppa den andra personen som man älskar/älskade snabbare.

Bmw e34 Fix & Renovering
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

chifen skrev:
MoppeLina skrev:

har väl typ pågående problem hela tiden, de verkar inte vilja ta slut xD tjejer gillar mig som kompis, inte mer. verkar det som iaf, ingen som verkar gilla mig mer än så iaf.
Så är det faktiskt lite för mej också.. så nu får väl ni killar hjälpa mej lite;)
Dom flesta killarna jag känner gillar mej som typ en bästa kompis ellr ngt, men har hänt att jag har börjat få känslor för dom och då vill jag ju inte säjja det till dom precis..
Några tips?
Ccccarro
kjelleberg92
Elmoped

Inlägg av kjelleberg92 »

jag har pratat med henne och hon mår dåligt av att jag mår dåligt då vi fortfaande är jätte bra kompisar........ Och jag kan inte glömma henne när jag påmins hela tiden :(
kjelleberg92
Elmoped

Inlägg av kjelleberg92 »

saken är ju den att hon är väldigt väldigt snäll, trevlig, rolig allt som man vill ha jag har aldrig älskar någon som jag gjorde/gör........
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

MoppeLina skrev:
chifen skrev:
MoppeLina skrev: Japp, säjj till nästa gng du ska gå i klackskor, så kmr jag och tittar;)

Så är det faktiskt lite för mej också.. så nu får väl ni killar hjälpa mej lite;)
Dom flesta killarna jag känner gillar mej som typ en bästa kompis ellr ngt, men har hänt att jag har börjat få känslor för dom och då vill jag ju inte säjja det till dom precis..
Några tips?
Jag tror du ska försöka visa han att du gillar han,inte med ord tror jag,utan mer socialt.

Ni kan ju börja umgås mer,snacka mer med varandra genom msn/telefon/sms så han kanske börjar förstå att du gillar just han mer än en kompis :wink:

Men det är klart enklare att säga det,men det kanske blir för pinigt :roll:
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

MoppeLina skrev:
chifen skrev:
MoppeLina skrev: Japp, säjj till nästa gng du ska gå i klackskor, så kmr jag och tittar;)

Några tips?
välkommen till klubben du. är ju en tjej som jag gillar, och har gillat jävligt länge, men vi har haft kontakt med varann jätte länge och jag gillar att snacka med henne, så vill inte förstöra det med att säga att jag gillar henne mer än kompis bara. höll på att göra det en gång, va lite halv full och sa något om att jag gillade henne eller något sånt, va typ tyst i 2 veckor efteråt då, vet inte om de va för hon inte gillade mig så och ville inte vara något mer än kompis eller så... men så när jag tänkte fråga henne om hon ville träffas något och göra något för ett tag sedan (vi träffas inte så ofta irl, snackar mest på msn och ibland i tele och så) så precis när jag tänkte fråga det så bytte hon namn till hennes nuvarande killes namn, de blev typ tsm just den dagen ett litet tag innan jag tänkte fråga också så blev ltie halv less då iaf... menmen, får väl leta vidare, men verkar ju gå utan framgång.

men som svar till dig vet jag inte riktigt, det är ingen du tror kan gilla dig lite eller? träffa den som du gillar och kolla lite bara, alltså utan en andra massa kompisar och så, brukar flyta på lättare då och då kan de märkas lite tydligare vad han tycker :)

Bmw e34 Fix & Renovering
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Tack för hjälpen killar :)
Han är dock inte den bästa killen i världen direkt och eftersom vi är typ bästa kompisar har han ju berättat vad han gillar för tjejer, och där stämmer inte jag in direkt. PLUS så vet jag INTE om jag gillar honom som mer än vän, har bara en lite konstig känsla.. :roll:
Jag avvaktar och ser, får väl ragga upp ngn het kille i sommar på semestern istället :)
Ccccarro
kjelleberg92
Elmoped

Inlägg av kjelleberg92 »

när är du född? 92? 93? bara undrar?
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

MoppeLina skrev:Tack för hjälpen killar :)
Han är dock inte den bästa killen i världen direkt och eftersom vi är typ bästa kompisar har han ju berättat vad han gillar för tjejer, och där stämmer inte jag in direkt. PLUS så vet jag INTE om jag gillar honom som mer än vän, har bara en lite konstig känsla.. :roll:
Jag avvaktar och ser, får väl ragga upp ngn het kille i sommar på semestern istället :)
haha gör så du :) men de är ju bara att kolla, de kanske faller på plats och ni båda märker vad ni känner för varandra ;)

Bmw e34 Fix & Renovering
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

kjelleberg92 skrev:när är du född? 92? 93? bara undrar?
Jag är född 92
Ccccarro
kjelleberg92
Elmoped

Inlägg av kjelleberg92 »

ok mkt bra år :D Man ska ju vara 92:a
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

chifen skrev:
haha gör så du :) men de är ju bara att kolla, de kanske faller på plats och ni båda märker vad ni känner för varandra ;)
Jag tror nte jag vill satsa på den killen dock, efetrsom vi är så nära har jag lixom fått veta lite FÖR mycket om honom, sånt som jag nte ens kan nämna här.. menmen Life goes on
Ccccarro
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

MoppeLina skrev:
chifen skrev:
Jag tror nte jag vill satsa på den killen dock, efetrsom vi är så nära har jag lixom fått veta lite FÖR mycket om honom, sånt som jag nte ens kan nämna här.. menmen Life goes on
ok, men de kan ju häna att man bara får lite "konstiga" känslor för någon ibland också, så man funkar ju, av någon konstig anledning. de lär ju fixa sig och du lär nog hitta någon, som du sa "life goes on" ;)

Bmw e34 Fix & Renovering
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

chifen skrev:
MoppeLina skrev:
chifen skrev: haha gör så du :) men de är ju bara att kolla, de kanske faller på plats och ni båda märker vad ni känner för varandra ;)
ok, men de kan ju häna att man bara får lite "konstiga" känslor för någon ibland också, så man funkar ju, av någon konstig anledning. de lär ju fixa sig och du lär nog hitta någon, som du sa "life goes on" ;)
Haha aa precis, samma sak för dej ju ;)
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

MoppeLina skrev:
chifen skrev:
MoppeLina skrev: Jag tror nte jag vill satsa på den killen dock, efetrsom vi är så nära har jag lixom fått veta lite FÖR mycket om honom, sånt som jag nte ens kan nämna här.. menmen Life goes on
Haha aa precis, samma sak för dej ju ;)
jo man får ju hoppas och vara lite optemistisk, men börjar tyvärr bli imun mot att höra detdär nu :P alla kompisar har sagt det i en evighet nu xD men någon gång måste de ju släppa där också, annars blire inge kul!

Bmw e34 Fix & Renovering
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Har också "råkat" ut för liknande.
Jag var skit bra vän med en tjej och vi umgicks typ jämt med massa andra. Men sen så började hon typ gilla mig och det märktes väldigt mycket, det kändes samtidigt jobbigt. För om jag skulle bli tillsammans med henne är ju risken att vi sedan inte blir lika bra vänner som vi var innan :? så det är riktigt jobbigt..
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

MoppeLina skrev:
bensinskalle skrev:
MoppeLina skrev:Skulle va kul att få höra lite om hur ni killar tycker att en tjej ska vara :wink:
snäll, trevlig, gör som man säger hela tiden ^^, snygg förstås xP
Vadå, menar du att det är killen som ska bestämma allt? :shock:
nerå ja skoja bara ^^, men de nehöver ju inte vara hönan som spelar tupp hela tiden heller ;P
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

bensinskalle skrev:
MoppeLina skrev:
bensinskalle skrev: snäll, trevlig, gör som man säger hela tiden ^^, snygg förstås xP
Vadå, menar du att det är killen som ska bestämma allt? :shock:
nerå ja skoja bara ^^, men de nehöver ju inte vara hönan som spelar tupp hela tiden heller ;P
Haha okej ;)
Vad gillar ni killar för slags tjejer då?
"Bad Girls" ellr mer försiktiga tjejer?
Ccccarro
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Dom får ju inte va för försiktiga..värsta mesarna är ju inge vidare :P och "bad girls" vad menar du med de?
dete50ex
Elmoped

Inlägg av dete50ex »

MoppeLina skrev:
bensinskalle skrev:
MoppeLina skrev: Vadå, menar du att det är killen som ska bestämma allt? :shock:
Haha okej ;)
Trevliga, frammåt o sen skadar det ju inte om de e snygga :wink:
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

dete50ex skrev:
MoppeLina skrev:
bensinskalle skrev: nerå ja skoja bara ^^, men de nehöver ju inte vara hönan som spelar tupp hela tiden heller ;P
Haha okej ;)
Trevliga, frammåt o sen skadar det ju inte om de e snygga :wink:
Håller med, dom ska vara frammåt och våga ta för sig lite å snygga tjejer är ju ändå rätt viktigt..tycker jag?! :)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

MoppeLina skrev:Haha okej ;)
bad girls? :P De ä skitjobbigt me bitchar o smokers :O sånna är inge o sträva efter... men typ lagom "populära", inte för fega typ ^^. Superfega tjejer är skitjobbigt xP
Senast redigerad av bensinskalle den 27 maj 2008, 19:46, redigerad totalt 1 gånger.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Skriv svar