MoppeLina skrev:chifen skrev:MoppeLina skrev:
Japp, säjj till nästa gng du ska gå i klackskor, så kmr jag och tittar;)
nej men seriöst, ingen som har kärleksproblem att dela med sej av?

aa får ta och göra det, men håll inte andan under tiden

kan ta ett tag.
har väl typ pågående problem hela tiden, de verkar inte vilja ta slut xD tjejer gillar mig som kompis, inte mer. verkar det som iaf, ingen som verkar gilla mig mer än så iaf.
Så är det faktiskt lite för mej också.. så nu får väl ni killar hjälpa mej lite;)
Dom flesta killarna jag känner gillar mej som typ en bästa kompis ellr ngt, men har hänt att jag har börjat få känslor för dom och då vill jag ju inte säjja det till dom precis..
Några tips?
välkommen till klubben du. är ju en tjej som jag gillar, och har gillat jävligt länge, men vi har haft kontakt med varann jätte länge och jag gillar att snacka med henne, så vill inte förstöra det med att säga att jag gillar henne mer än kompis bara. höll på att göra det en gång, va lite halv full och sa något om att jag gillade henne eller något sånt, va typ tyst i 2 veckor efteråt då, vet inte om de va för hon inte gillade mig så och ville inte vara något mer än kompis eller så... men så när jag tänkte fråga henne om hon ville träffas något och göra något för ett tag sedan (vi träffas inte så ofta irl, snackar mest på msn och ibland i tele och så) så precis när jag tänkte fråga det så bytte hon namn till hennes nuvarande killes namn, de blev typ tsm just den dagen ett litet tag innan jag tänkte fråga också så blev ltie halv less då iaf... menmen, får väl leta vidare, men verkar ju gå utan framgång.
men som svar till dig vet jag inte riktigt, det är ingen du tror kan gilla dig lite eller? träffa den som du gillar och kolla lite bara, alltså utan en andra massa kompisar och så, brukar flyta på lättare då och då kan de märkas lite tydligare vad han tycker