Jag har en aerox 08 som är helt orginal vad jag vet, den drar väldigt mycket bensin och den har varit inlämnad flera gånger men dom kan inte hitta några fel. Den gör 60-65 km/h och accar så in i helvette! Den drar lite mer än 0,7 liter milen. Har låg tomgång också
Den är inte helt original om den gör 60-65 och axxar som in i helvete. Du har org luftburk på den eller? Och det läcker inte ut bensin ur förgasaren när den är igång eller liknande?
Senast redigerad av CaToXXo den 15 januari 2012, 21:41, redigerad totalt 2 gång.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Föregående ägare som fifflat med röret och dragit nån plugg kanske, och då bytt upp munstycke? Jag har inte koll på vad dessa roxxar drar original men 0.7 låter ändå mycket iofs för åtminstone nästintill original.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
jo det e det som e det konstiga det har varit en ägare innan jag hade den en tjej som körde den. när jag började köra med den gick den 50-55, sen lämna jag in den för att den läckte bensin och gick dåligt då bytte dom munstycke och det va då den började gå bra men nu har dom bytt tillbaka för att dom trodde att det va det som gjorde att den drog så mycket och den toppar 60-65 men utan v-ringen toppar den 100 som låter väldigt osannolikt men sant har mätt upp med bil
groonie skrev:jo det e det som e det konstiga det har varit en ägare innan jag hade den en tjej som körde den. när jag började köra med den gick den 50-55, sen lämna jag in den för att den läckte bensin och gick dåligt då bytte dom munstycke och det va då den började gå bra men nu har dom bytt tillbaka för att dom trodde att det va det som gjorde att den drog så mycket och den toppar 60-65 men utan v-ringen toppar den 100 som låter väldigt osannolikt men sant har mätt upp med bil
den låter lite specielt men tror inte det har en kompis som har 70cc och den låter mkt mer än min kollade med att sätta på mitt rör på hans, och ramlade med den förett tag sen och då täckte försäkringen alla skador som den inte skulle ha gjort om den va trimmad
groonie skrev:jo det e det som e det konstiga det har varit en ägare innan jag hade den en tjej som körde den. när jag började köra med den gick den 50-55, sen lämna jag in den för att den läckte bensin och gick dåligt då bytte dom munstycke och det va då den började gå bra men nu har dom bytt tillbaka för att dom trodde att det va det som gjorde att den drog så mycket och den toppar 60-65 men utan v-ringen toppar den 100 som låter väldigt osannolikt men sant har mätt upp med bil
knappast att den gör så org å utan v ring.. då tänker du i helt fela banor
kompisar trodde inte heller på mig men när jag visade dom så fattade dom. Men kan snart lägga up en video på det måste bara ställa på moppen och dra v-ringen. mätaren står rakt ner när jag toppar den utan v-ringen
hahahaha toppar 100 med dragen v-ring
Om man kan gasa fullt....då har man trimmat för lite...
men det e ganska jobbigt när ingen tror en även fast det e sant blir skit sur på sånna som inte tror på det man säger som man vet e sant och att det e andra som också vet att det e sant
groonie skrev:men det e ganska jobbigt när ingen tror en även fast det e sant blir skit sur på sånna som inte tror på det man säger som man vet e sant och att det e andra som också vet att det e sant
är du helt säker att du inte har 70cc , Wheelie button , tk eller liknande?
stifftet har jag bytt 3 gånger under 2 månader dör att som blev för svarta så att det inte blev någon gnista så den fåt ju alldeles för mkt bränsle helt klart
MrAndersson skrev:Pröva o köra utan glykol ett tag, gjorde de på min. DÅ drog den väldigt lite bensin sen!
Kör han utan glykol så är det väldigt stor risk att det rostar inne i cylindern och att det fryser nu under vintertid.
Att den går i 100 med endast dragen v-ring, bara att hosta upp bevis på det, då vissa som har 70cc setups som kanske toppar runt 95-105 km/h. Låter väldigt osannolikt.
Om jag skulle ha hört att en moppe med bara dragen v-ring så skulle ju inte jag trott på det heller men talar sanning om att den toppar runt 100km/h men det är ingen lögn kommer snart video på det men mätaren visar 5 km/h fel och när jag visar er en video så kommer ni bara säga glädje mätare
groonie skrev:Om jag skulle ha hört att en moppe med bara dragen v-ring så skulle ju inte jag trott på det heller men talar sanning om att den toppar runt 100km/h men det är ingen lögn kommer snart video på det men mätaren visar 5 km/h fel och när jag visar er en video så kommer ni bara säga glädje mätare
skit i dom tror nog dig min gick 113 på polisen laser då jag bara hade tagit bort v-ringen...
serri skärp dig vi är inte blåsta du har förfan en 80cc bigbore och trimm variator racekoppling och sen värsta trimmröret om den går så hårt med dragen v-ring
haha aldrig i hela livet att den drar 100 utan v-ring! sluta trolla. även om den har 70cc så drar den inte mer än 85 typ, då du inte har bytt nånting annat -.-
MrAndersson skrev:Pröva o köra utan glykol ett tag, gjorde de på min. DÅ drog den väldigt lite bensin sen!
Kör han utan glykol så är det väldigt stor risk att det rostar inne i cylindern och att det fryser nu under vintertid.
Att den går i 100 med endast dragen v-ring, bara att hosta upp bevis på det, då vissa som har 70cc setups som kanske toppar runt 95-105 km/h. Låter väldigt osannolikt.
DÅ hela tråden luktar TROLL till USA så
Tänkte trolla honom lite, finns även chans att den skär pga att den överhettas om han kör utan glykol!