om där sitter en fågel pinne så ska man inte ta bort den för då tåler inte styret något nästan ,styre med fåggelpinne e byggd klenare så då måste man ha en pinne som stötar styret och är där ingen pinne på styret från början så e det styret starkare byggt för att man inte ska behöva ha en pinneNiha skrev:Hebo standard? Bara att plocka av fågelpinnen
TNT kvalite är ju inte kända som det bästa, så det kan nog stämma.Rabxorzz skrev:en kompis till mig sa att TNTs styren är kass kvallite på, färgen lossnar osv, stämmer detta? behöver svar idag! Ska köpa imorgon bitti!!
Tack för infonP0JKEN skrev:TNT kvalite är ju inte kända som det bästa, så det kan nog stämma.Rabxorzz skrev:en kompis till mig sa att TNTs styren är kass kvallite på, färgen lossnar osv, stämmer detta? behöver svar idag! Ska köpa imorgon bitti!!
Eller jo det stämmer, allt i TNT tycker jag är skit.
Och har hört det dära med.
ONT: Köp villket styre som helst som är blått eloxerat. Fågelpinnen är ju bara att plocka bort. Hebo,Str8 etc.
Biltema är jag skeptisk mot då det dära är cykelstyren om jag inte minns fel.
cykelstyren kan jag säga att det inte ärP0JKEN skrev:TNT kvalite är ju inte kända som det bästa, så det kan nog stämma.Rabxorzz skrev:en kompis till mig sa att TNTs styren är kass kvallite på, färgen lossnar osv, stämmer detta? behöver svar idag! Ska köpa imorgon bitti!!
Eller jo det stämmer, allt i TNT tycker jag är skit.
Och har hört det dära med.
ONT: Köp villket styre som helst som är blått eloxerat. Fågelpinnen är ju bara att plocka bort. Hebo,Str8 etc.
Biltema är jag skeptisk mot då det dära är cykelstyren om jag inte minns fel.
de e 22,2, fatbar e 28,2 och de har du ju inteYamahaFreak skrev:Jo, ehh ... min dt50sm
köpte den helt ny, så nu vill jag veta hur storleken är på mitt styre?
22.2 lr 28,2 köpte den helt orginal, har inte bytt nånting sedan "aldrig".