yamaha aerox

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
osse966
Elmoped

yamaha aerox

Inlägg av osse966 »

hej

har en yamaha aerox som jag skulle vilja ha bättre axx på. det jag har på den är ett efektrör, dragen v-ring och pluggen är dragen. vet ni vad jag kan göra så berätta gärna det. när jag köpte moppen så fick jag med en tryckfjäder, kopplingsfjädrar och varioter vikter gör det någon nytta om jag byter ut dom jag fick ?? vill helst inte lägga jätte mycket pengar på det heller så.
Mvh oscar
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew

Inlägg av k-skåpet »

klart det hjälper, meningslöst att det skulle finnas trim som inte hjälper, btw byt topic!
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Re: yamaha aerox

Inlägg av Roxxen96 »

osse966 skrev:hej

har en yamaha aerox som jag skulle vilja ha bättre axx på. det jag har på den är ett efektrör, dragen v-ring och pluggen är dragen. vet ni vad jag kan göra så berätta gärna det. när jag köpte moppen så fick jag med en tryckfjäder, kopplingsfjädrar och varioter vikter gör det någon nytta om jag byter ut dom jag fick ?? vill helst inte lägga jätte mycket pengar på det heller så.

Välkommen till forumet osse966! Tyvärr har din tråd hamnat lite snett, du har lagt den i 4-takt trimmning då det är en tvåtaktare du har. Så den ska ligga här :

http://www.twostrokerider.se/forum/viewforum.php?f=54 - 2takt-trimmning.

Glöm inte att läsa reglerna som står överst i varje kategori tråd!

Mvh :)
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

tack roxxen för du förklarade skulle inte orkat låser och guldstjärna till roxxen :)
Låst