Kick dreven Rieju drac!

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
matovak2
Elmoped

Kick dreven Rieju drac!

Inlägg av matovak2 »

Tjena, jag öppnade transmissions kåpan för ett tag sen och då drog jag samtidigt ut kickd reven och nu i efter hand så vet jag inte hur de ska sitta inne i motorn, ingenting utav alla drev faktiskt som hör till kicken, snälla posta en bild eller nånting, all hjälp tas emot!
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

årsmodell?

edit:Gå in på cykelkraft.se och sedan lägger du markören över "moped" och väljer "sprängskisser" sedan väljer du bara din modell osv sen laddar du bara ner pdf dokumentet.
Senast redigerad av Ekman den 4 januari 2012, 14:00, redigerad totalt 2 gång.
matovak2
Elmoped

Inlägg av matovak2 »

2001
matovak2
Elmoped

Inlägg av matovak2 »

vicke xX SMT skrev:årsmodell?

edit:Gå in på cykelkraft.se och sedan lägger du markören över "moped" och väljer "sprängskisser" sedan väljer du bara din modell osv sen laddar du bara ner pdf dokumentet.
Det står ingenstans på sprängskissen vad jag ser hur den ska sitta?

om det syns isf vilken sida?
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Har hela modulen hoppat isär, eller sitter själva "kickdrevet" ihop fortfarande? http://www.cykelkraft.se/ReservdelsKatalog.aspx där har du den, välj din modell och tanka ner om du vill se :)
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
matovak2
Elmoped

Inlägg av matovak2 »

alltså hela kick anordningen ligger i bitar för sig, allt måste sättas fast igen i rätt ordning
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Kolla här få se om du blir nå klokare på det, lättare för dig som har grejerna hemma och kan pilla med det än för mig att gissa ;)
http://www.garagego.se/forum/moped/moto ... aapan-AM6/
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
riejumikäl
Farsans gamla zündapp

Inlägg av riejumikäl »

Fjong sa det när jag tog av den och vips hade jag samma problem, men kommer fan inte ihåg hur det satt!
Men titta på deet catoxxo länkade :)
Skriv svar