
Tja, vi ska göra ett projekt om våra två typ Derbis! brukar altid meka tillsammans då två hjärnor e bättre än en (lr ah me DiNozzan e de knappt



INFO I SPOILERN NEDAN FÖR BILDEN!
[spoiler]

finns tyvärr inte så mycket historia bakom projektet, jag köpte den, mina planer var klara o de var bara att köra igång


Få en fet brukshoj som går att använda varje dag utan att behöva meka och vara rädd om den ska starta lr ej!
De hade ju inte vart helt fel att va snabbast i älghult o kunna showa inför de nyfödda moppepojkarna


Block: EBS50 standard
Tändning: Ducati standard
Cylinder: Malossi mhr 80cc (mhr replica kolv)
Rör: Yasuni r3
Förgasare: Stage6 pwk 24mm
Vev: Doppler 18k rpm
Luftfilter: Stage6
Insug: Malossi
Drevning 13/53
+annat smått o gott som jag ännu inte tagit reda på!

HPI innerrotor
porta cylindern
iridiumstift
matchporta block
total genomgång av motor med nya lager/packiningar
fixa nått lyse som drivs på batteri man måste ladda
yz platta

Ktm framskärm
fatbar
dreva upp något steg med ny drev/kedja
ssp snabbgas
avgasbandage
usd gaffel om jag får pengar över
och en jävla massa roliga grejer mer!

[/spoiler]

INFO I SPOILERN NEDAN FÖR BILDEN!
[spoiler]
Historia
Ja. Vad ska man säga... När jag sålde min stunt Viva till K-skåpet så ville jag börja stunta med växlat och det var väll ganska intressant! Så åkte ner till Malmö och köpte mig en Stunt-Senda med 70cc arisal, 17,5 och lite såtrimmad! Men sen när K-kåpet fick hem sin DrD och var snabbast i byarna så var det inte så intressant att köra bakhjul så jag började trimma den lite till. Men till ingen nytta. Och sen så startade jag detta projekt och nu hoppas jag att jag ska kunna dra han!

Mål
Få en fet brukshoj och dra K-skåpet i 402 och 204m race! Att ha skoj och att lära mig allt om Derbis EBS motor!


Klart:

Kommande

Kanske

Setupen innan jag klyvde motorn var:
Airsal 70cc
Dellotro 17,5
Malossi carboon reeds 0.30
Malossi boostbottle
Biltema luftfilter
Metrakit lameller med orgfjädrar
Nya setupen
Block: EBS Matchportat/Polerat

Cylinder: Polini guss 80cc

Tändning: Orginal Ducati

Vev: Doppler (40mm) @ 18.000 rpm

Rör: Metrakit sp

Förgasare: PWK 24mm (110 munstycke)

Insug: Barikit 24-28mm

Membran: Malossi (Racing) VL6

Lameller/Fjädrar: Metrakit - Lamellsats (Pro Race)

Boost bottle: Malossi (M.A.C.S.I. Viton)

Luftfilter: Biltema

Drev: 13/48

Lager i motorn: SKF

Styling/Chassi
Byta bensinslangar

Sätta dit ett kedjeskydd

Bromsvätskebehållare bak

Polera små saker

Sota ur avgasystemet

Nya drev och kedja 13/53

Biltema fatbar

Stöd

Baklyse

Framlyse

Byta däck fram

Däckpenna

Undertail

Lacka/modda kåporna

Lacka gaffeln svart

Byta lager i gaffeln

Byta lager i motorn

Avgasbandage

[/spoiler]
update 4/1 2012
[spoiler]Som det står nu!

Innan byte av bensinslang på DrD´n (skitig, vi ska tvätta imon)

Efter byte av bensinslang

Kommer ny update senare.
Teaser på vad som komma skall


Kommentera gärna![/spoiler]
update 5/1 2012
[spoiler]har mekat nonstop i 3 dagar nu så har lite grejer vi tänkte visa!
det mesta som har hänt är på StuntSendan så det är:
Boostbottle malossi (förhoppningsvis dra den mindre bensin)
reeds malossi (0,30mm:)
polerade fälgar
polerad kick, växelpet och kedjespännare
halvt färdiga med att lacka om kåporna, grundfärgen tog slut mitt i och det är en hel del att laga på vissa av dom
kapat ena kåpan, den andra ska lagas först!
bytt kedja, drev och hjulaxel
röda slangar
på DrD´n är det:
polerat fälgarna
malossi reeds (0,35mm)
lackat bakkåpor svarta
röda slangar
langar lite bilder och en film på vårat mek!

dom nya dreven på Sendan!

DrD´n som han står nu!

nypolerad fälg @DrD´n

ramen han blänker på!

boostbottle på Sendan

veckans bidrag i bildtävlingen, ganska fet härifrån


och en film på hur man ska polera en bakfälg bonnestyle! när fi filmade var det lite väl lågvarvigt!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EJu7S_jE ... e=youtu.be[/youtube]
[/spoiler]
Update 6/1/2012
[spoiler]sp rör på DrD´n nu, ska polerad upp litet bättre sen men kan ju säga att han går på bra som fan!
ber om ursäkt för den sunkiga dracen men de var den enda bilden man såg röret bra på


miniupdate 7/1/2012
[spoiler]kört in DrD´n me sp-röret nu kan man säga! jag DiNozzan och räzerdracen
tog en 6 mils runda i regnet för att äta pizza, tyvärr fick inte DiNozzan köra men jag, snäll som jag är så skjutsade jag honom då dracen är så låg att ljuddämparn går i bakdäcket när han skjuttsar


förstår det som att ni gillar våra små bloggningar med så lägger ut en film från gårdagens körning ute vid crossbanan! hade lite rolit bara så inga överseriösa kommentarer tack

http://www.facebook.com/photo.php?v=2550506246302 hoppas ni kan se den, skriv annars så fixar jag det

[spoiler]Update 11/1/2012
inga kommentarer alls på förra uppdaten? tråkigt!
aja, jag kämpar väl på ett tag till vet att det inte är något större som har hänt!
både bra och dåliga nyheter!
bra nyheter
var hoss polisen i förrgår....
var så att jag råkade bli tagen med vivan för ett tag sedan i växjö vid 4 på natten blåsandes 60 på gånggata utan lysen och grejer...
men jag stannade ju inte för det och dom försökte tills min polare tyckte att en stock var lite för hög och flyger av, givetvis rammla jag med då och mopeden startar inte.... vi gör det enda smarta och börjar springa, killen fastnar i en taggbuske och vi blir tagna... men på något jävla vänster har dom lagt ner allt och jag blev straffri:D
dåliga nyheter!
att man inte ens kan parkera en moped utanför skolan utan att dom ska sabotera, dom jävla f*ttorna snodde min tändkabel och hatt!
vill dom mig nått kan dom ju iallafall säga de till mig så jag kan döda dom f*ttorna?
vet att det är tråkigt med update utan bild så slänger in en på vivan hur han såg ut när jag blev tagen


Lägesupdate 2012/1/13
[spoiler]Tänkte mest bara göra en lägges update!

Tja! Idag var jag ute och lekte med moppen på isen (en is på 10X10m) Då tänkte jag att jag kunde pressa moppen och kolla vad den gick i. Tyckte att den gick bra för att blöddra, gick i 87 km/h

Jag har länge velat ha ett 130 munstycke men det har inte kommit in i lager på den återförsäljare jag har på 3 veckor? 0.o Och tycker det är onödigt att beställa från Ts när jag bara ska ha ett. Nu kör jag med 140 och det blöddrar lite fortfarande och stiften är svart. Kör med 140 nu men efter som att han aldrig får hem dedär j*vla munstycket någon gång så beställde jag ett 134 istället och hoppas på att han ska få hem det tills på tisdag



Stiftet med 140 munstycket:) (ljuset gör att det ser vitt ut, men det är lite för fet blandning, inte dirr efter körning heller)
[/spoiler]
Update 18/01/12
[spoiler]börjat bygga ett depåstöd i träslöjden nu, tackar er för den iden

har även beställt hem en luftskruv vilket saknas på DrD´n och en nål som jag råkade skjuta iväg när jag skulle ställa nålen... i hopp om att den ska kunna gå riktigt bra inom en snar framtid


Efter det börjar det rediga vässandet med yasunirör och eventuell portning

nya fälgar och däck kommer nog snart på han med, svarta i riktigt fint skick med polerad fälgsida, vad tror ni?

någon som har sett en snygg clean kick, vill ej ha något eloxerat men ändå lite roligare än originalet då min är lite kicklös för tillfället...
OT, har plockat hem mig en billig strippad kinamoppe att leka med i sommar! hade en förra sommarn och den var med om mycket ös!
ber om ursäkt för mycket text så kan gottgöra det med lite bilder


dinozzan och mig på förra sommarens åk


anledningen till att jag behöver en kick, impar ju inte direkt på brudarna när man måste springa igång pärlan!

början på stödet, kommer bli snyggare sen när det är klart, DiNozzan ska bygga ett lika dant när vi är färdiga med detta

[/spoiler]
Update 23/1
[spoiler]Chacha bloggen! DiNozzan här!
Nae, men förra vecka bara orkade vi inte göra någon update pga av att vi inte får några comments. Men idag får man väl ta och börjar skriva lite då

Så förra veckan och idag så har vi ställt in mopparna ganska bra, eller Sendan går som den ska nu, som ett skott



Sen idag så följde han med mig hem efter skolan så vi tänkte bara lacka och laga lite kåpor så vänster sidokåpa och vänsterkylarving är nu klara för den svarta fina lacken




Kolla även vad jag skrev åvan, ska komma en 19mm istället för en 17,5

Tack och hej leverpastej!

Ny update idag!

Nyss så lackade jag färdigt kåporna och tog lite mer glasfiber på dom och hoppas att alla hål från buntbanden försvinner. Nu över till bliderna (sry för dåligt tagen bild men ni ser ju iaf hur det blev


Vänstra bakkåpa!


Vänstra kylarvinge!

Det var allt för mig denna gången// DiNozzan
Hoppas ni kommenterar nu!

[/spoiler]
update 3/2/12
[spoiler]vet att det har vart dåligt ett tag nu, jag och dinozzan har vart i idre och drygat oss i -17 grader helt utan anledning...
så får väl ge er en update, de som händer just nu är att jag håller på att modda ihop mina bakkåpor med bakskärmen och att min växelpet är helt slutkuggad så får nu köra med världshistoriens sletnaste pet... tnt lighty rödeloxerad...

men värst av allt! dinozzan funderar på att sälja moppen bara för att han inte orkar ta kortet, hans anledning var "jag måste ta bussen till kursen" och hans mamma inte låter honom köra utan...
hej på er!
[/spoiler]
Update 6/2/12
[spoiler]Tjenäää!
fortsatt med ihopmodden på mina bakåpor på DrD´n men har tyvärr ingen bild på det!
Bra nyheter är att DiNozzan förmodligen ska behålla derbin

Har hållt på och lekt lite med olika svänghjulskåpor idag, frågar nu er, vad tycker ni jag ska köra med? kapad lr okapad, oavsett vilket det blir så blir det gilerakåpan och den kommer förmodligen lackas om med!
Strunta i TnT peten då jag hittade en ny idag i DiNozzans reservdelslåda (även där jag hittade svänghjulskåpan, en original sm framskärm som jag nog ska köra på då den nuvarande är för jävla ful.
Blir en riktig ktm ihop med ktm platta när det blir lite ljusare utomhus!
Hittade även en original gilera hastighetsmätare som jag nog ska köra på! just hastigheten kör jag genom mobilen (x8 ) nertryckt i ett hål i styrpaden men en varvmätare är ju förbannat kul att ha

lite bilder då


förebild med den sjukt fula tnt peten


bild med kapad kåpa!

som han ser ut just nu för tillfället med gilerakåpan (även denna jag ska köra med om jag kapar)

tjenääää and out![/spoiler]
har ju redan gett er en bild på mig att dra i han åt så här har ni ett par på dinozzan

[spoiler]




Update 14/2/12
[spoiler]Hej, ni får ursäkta lite stavfel idag då jag kör snabbt som fan då jag bumpade men råkade faila updaten! Hänt rätt mycket egentligen men Dinozzan är ju som sagt endast 12 och sover därför hela dagarna istället för att ta kort på vad som har hänt där! men det kommer nog imorrn så sålänge får ni nöja er med mitt lilla hobbymek


som han står nu, extremt majestätligt inne i ett föråd


Nya framstänkan, hatade den gammla fula tun´r, såg ut som an anka med den på så köpte loss en original av DiNozzan, det ser bara skabb ut på bilden




Snabbgaset, sletet som fan! men ska få en omlack när jag ändå tar de fula blåeloxerade locket

de va allt jag hann me så fort jag kunde!

Update 15/2/12
[spoiler]Nu har DiNozzan fått tummen ur röven och tagit kort på vad vi gjorde i torsdags

han ska skicka in ramen på pulver hoss en polare så den blir svart


sving ska såklart med få pulver


ramen, sunkig som ett as och väldigt lite cromad till skillnad mot en riktigt fet Derbi jag såg en gång....


gaffelbenen som ska renoveras


motorn, kommer bli rejält uptvättad men är redan frisk överallt så behöver ingen renovering

[/spoiler]
Update 16/02/12
[spoiler]Tja

plockat hem mitt älskade hemmabygge från marhult nu! en baotian classic från -90 talet med en påhängd småvässad vivacitymotor! setupen är bara lättare vikter och malossi multivariator men han accar så in i helvete!
ser ghetto ut, men så jävla skön att köra och så jävla rolig att leka med att derbin är nästintill pensioneras!

lite pics!





showfinnish på motorfästerna

[/spoiler]
Update 3/3/12
[spoiler]Tjena, kommer nyss hem från lite mekande, blev riktigt nöjd över resultatet! hängt på ett par svarta sm-fälgar, paioligaffel och en bromspedal

Även börjat hänga på mina gammla sm på polarns drac, likaså gammla cateyet och sm framskärmen, kommer även en derbisving och såklart bakdäcket på den senare men hade ingen axel hemma idag

DiNozzan har såputsat lite i väntan på ramen med, mest polering vad jag vet

DrD´n

derbin där han stog o ruttnade i skogan i väntan på lite mek


Tyvärr enda bilden vi tog medans vi mekade


Lite efterbilder då



Mxabbe och dinozzan med på bild


[/spoiler]
Dracen
[spoiler]

Som den såg ut när vi började




fälgarna som ska på


färdig för denna gången, ska bara skaffa en bakaxel så kommer även sving o bakhjul på

(den kommer även bli omlackerad, kapade bakkåpor och omklädd sadel så tro inte vi slänger sm-kittet i sjön! kommer bli en jävligt frän drac imo

DiNozzans polering...
[spoiler]Ska jag vara helt ärlig är jag inte helt säker på vad fan han har hållt på med men jaja, han skickade domhär bilderna så gissar på att han har polerat lite småsaker



Tack i förväg för att ni kommenterade

update 10/3/2012 Yasuni r3
[spoiler]Plockade hem ett yasuni r3 i ah, sämre bruksskick ganska billigt så har polerat lite på det, ska sitta på DrD´n, måste bara få tag i autosol från DiNozzan! Har även byggt en höjningsats o monterat men glömde ta kort och har inte moppen hemma nu

Före:


Efter:


Observera nu att det som vanligt när man polerar inte blir lika bra på bild som det egentligen är

Update 11/03/12
[spoiler]Tjena, vart i kalmar o mekat lite husa idag, fick med mig lite roliga saker! imorrn åker Yasuniröret på tillsammans med lite annat kul så då blir det testrun och bild på höjning/ nymonterade sakerna!


Husaberg fs 650 originallyse


Ska testa och se om det ser bra ut, satt på te 450n innan dom nya monterades


Update 12/03/12
[spoiler]Tjena!

Husaberg fs 650 lyse och nya handskydd, får ett ganska fett supermotardstuk med det på


Höjd bak igen, sålde ju min häjningsats till Trueborn här på forumet för att höja den en extra bit om man säger så


Yasunit på, ganska kass upphängning men orkade inte bygga så seriöst


Hängde på ny kedja för ett litet tag sedan för att den andra var så sleten men har nog inte lagt upp nån bild på det kom jag på :/

update 18/3/12 Ram färdig @ Senda
[spoiler]Tja, fick hem ramen från pulver i fredags, riktigt fint blev det! Kåporna är väl i bttre stuntskick som ni ser men vafan det ska ju gå att använda med! det mesta är färdigtmonterat nu, ska bara få tillbaka undre gaffelkronan och byta packboxar i gaffeln + lite småsaker




Byggt oljeplugg lr vad man ska kalla det


Biltema fatbar!

Update 24/03/12
[spoiler]Tja grabbar! Det har vart lite slömek och tvätt på tavlan i väntan på nya prylar



Putsbögen dinozzan har vart i farten och gjorde klart mitt yasuni nu, mycket nöjd


tvättade undertailen ett bra jävla tag så man kunde se igenom den iallafall, showa klibban e borta och ska ersättas med polini så fort jag får hem det av victorh

Den drygaste av de dryga fångades på bild! han ville va me på ett hörn då han va så jävla stolt över att hinna byta 4 buntband te svarta på endast en kväll



och en liten bild på vad jag har gjort hela dagen, mekat k50! vilket jävla vidunder, toppar 75 me lite jävla vilja


beställningen på ts, det röda är te DrD´n o de blåa till sendan (fråga mig inte vf jag gjorde streck runt båda, paint är fan kul att sitta o måla i

Kommer testrun i veckan på när DiNozzan är ute o fuckar sig nu när den är riktigt inställd om vi får 5 kommentarer

[/spoiler]
Fråga 05-04-12
[spoiler] Tja, var nyss nere och skulle kolla skicket på mina kolvringar då till min stora förvåning var det endast en kolvring, han innan mig sa att det var en mhr replica 80cc vilken har dubbla kolvringar men det är tydligen en vanlig mhr 80cc (inte team) men kollade upp dessa på ts och den vanliga går på en hundrig mer trotts enkla kolvringar, är det någon som vet om några av dessa cylindrar är märkbart vassare än den andra,är det någon skillnad sen när jag ska porta och hur stor skillnad gör det egentligen med dubbla ringar? tack på förhand!

DiNozzan´s Derbi Skar. Och ny setup!
[spoiler]Tja! DiNozzan här! Nu är det så att jag skulle köra till min kompis och hjälpa han med hans mrx. Han bor dock 2mil hemifrån mig så jag var tvungen att ta min Derbi som inte riktigt var ihop mekad. Men när jag hade kört och tankat så kände jag att den började gå sämre. Men det sket jag i så jag fortsatte och efter ungefär halva vägen så låste sig bakhjulet i 90 blås och jag gjorde ett svart sträck på 55m

Men till det lite tråkiga var att moppen hade inte skurit om han som jag köpte moppen av hade sagt att den nyss hade satt på Airsalen. Så det var jag som "körde in den". Men efter som att han aldrig hade sagt något så visste jag inte det och hade alltid full gas

Här kommer en bild på blivande setupen! OCH SÄG TILL OM NI HAR NÅGOT AV DELARNA TILL SALU! Eller liknade!

Har även blivit ändrade planer! Ska inte bli någon stunt längre. Det ska blir en hyffsat vass bruksmoppe

Lägesupdate 23/04/12
[spoiler]Tja, är medveten om att det går jävligt sakta här men båda har vart med om lite tråkiga saker men det är påväg upp igen som tur väl är

kan väl börja med den stora nyheten att dinozzan plockade hem detta ifrån ts idag


Nästa roliga sak var att jag drog en beställning till DrD´n för nån vecka sedan


Vissa saker kanske ser lite mysko ut me färger o sådant men allt rött skall bort, den ska bli blå/gul/svart, inte mycket blått o gult, ska specialtrycka ts 80 klibbor med (för er som kan husaberg så vet ni att det är deras färger o T-ett står för tvåtakt, S-ett för förgasare och såklart 80 för kubiken) ah, det ska såklart bli en liten husakopia för att jävlas med alla som bygger KTM kopior


Dra gjärna in en kommentar så jag slipper göra en helt egen sida full med bumpar

EXTREM UPDATE! 20-05-12 Sendan är igång!
[spoiler]Tja! Efter att vi har varit lite lata och inte orkat pillat med Sendan så mkt och pillat med lite annat så har vi det tagit lång tid^^ Men det har även varit lite krabb med den nya vev som skulle dit! Det var gängpajj i den så det har tagit en hel del tid! Men vi har som sagt helrenoverat Sendan efter att den skar! Den nya setupen ser ni där uppe vid bilden orkar inte riktigt skriva allt igen!


När vi lyckats få bort kopplingskorgen!

Lite rost och skit i vevhuset.

Det hålet som är trekantigt ska inte vara där men går sönder i nästan alla EBS motorer. Filade upp det lite så nu är oljeflödet bättre i motorn


Polerade upp vevhuset och insuget för bättre flöde!

Dom båda motorblocken!


Efter att Björn Vene matchportat blocket lite!


Efter poleringen på Sp´t

När vi fått igång skiten så rök det lite^^ Och när Röken lagt sig så ser det ut såhär^^

Som Derbin står hemma hos mig nu!


Äntligen!

Bättre bild på mitt nudebar!

Och här är en liten bild på Polini guss 80cc, Barikit 24-28 mm insuget med PWK 24mm förgasaren! Och sen får man ju inte glömma Biltemas Sportfluftfilter som ger 10hk! (h)
Här är även två uppstarter med:
FÖRSTA!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2KuaXp1y ... e=youtu.be[/youtube]
Och när den är bättre inställd!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mLeJysyV ... e=youtu.be[/youtube][/spoiler]
Läges uppdate 03/06/12
[spoiler]Tja! Hänt en hel del sedan senast om man säger så men inget vi orkat dokumentera


vart i kungsbacka på meetet med o de var ju bra... för det mesta iallafall! men det var ju en liten tråkig grej med DiNozzans hojj som boostbottlen hoppade av på och drog då så mycket tjuvluft att den gav fullgas och utan nyckel o skit får man lätt panik o han smällde nästan morsans fård (har nu monterat dödarknapp på den då det gör lite småont att rycka tändhatten på fullvarv)... så det blev åka DrD hela crusingen för både mig o mr.DiNozzan! lite tråkigt var det att vi inte fick till bra inställningar varken han eller jag så blev ju inget raceande för oss, dock vår slöa jävla dracpolare med nån 80cc från stenåldern och sp-rör fick ju känna på lite nederlag


kan ju bjuda på lite bilder från resan




Update, betastyle!
[spoiler]Det har funnits lite hintar här o där på forumet om man vart aktiv o lite genomtänkt så har man nog redan luskat ut vad denna update handlar om! För er som inte gjort det är det så att DrD´n är skrotad för att göra utrymme åt något jag tycker och hoppas ni andra håller med är något fetare... en beta! (jag hade mina anledningar, det kan jag lova.) det är dock inte många delar som kommer saknas då endast ram, sving, styre o kedjerull gick i soptunnan. Denna kommer bli ett bra mycket seriösare bygge än rishögen till Derbi som egentligen inte var mycket att hurra över (utom motorn då) exempel på det är att motorfästen har specialbyggts, likaså stötdämparupphängning, rörupphängning, bromssystemupphängning, paiolligaffeln har hoppat över o likaså har ebs motorn med alla dess roligheter!




får man tillome en glimt att projektledarn själv ju


stödämparupphängningen
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4962_o.jpg[/img]
ännu en bild!

Första inpassning av motorn


helheten, ioförsig var inte riktigt allt färdigsvetsat på den bilden men inget man riktigt ser så

Vill tacka både Pressdetaljer Lenhovda och Björn Johansson från Birgers maskiner i Marhult så hemskt mycket, utan dom hade jag aldrig fått ihop detta och sammtidigt hoppas att ni fortsätter följa projektet, för det är inte dött, snarare tvärtom och har fått sig ett nytt liv

Hpi tändning @Betan
[spoiler]Det stora problemet jag haft med eldade tändstift e nu försvunnet o allt detta tack vara en HPI innerrotor som jag köpte av en kille här på forumet! Riktigt nöjd blev jag o jävlar vilken gasrespons man fick.



Bilderna är tagna med en x8 med mig som fotograf... bättre kommer såsmåningom så fort alla me en redig telefon orkar langa hit bilderna dom tagit men en liten update blev de ju! lite förgasarpill e de kvar men ni kan nog få en testrunfilm om någon dag




Sneakpeak 14/07/12
[spoiler]Tjena! testrunen kommer inte idag då jag ville göra den lite roligare o seriösare än vanligt så vi ska fortsätta med filmningen imorgon o sedan redigera ihop de till nått halvsnyggt man kan ha lite roligt me nån timme



(ja framskärmen e provisorisk för sm-stänkan rammlade av en dag så polarn kör me den på sin beta tills han skaffar en ny o det regnade så vi tog vad som fanns hemma

testrun o folkisar 16/7/12t
ni måste ju inte ta filmen på fullaste allvar! den är gjord i windows movie maker av 5 konstant småfulla grabbar, men komentera o gilla gärna så jag kan få showa för Mxabbe

http://www.youtube.com/watch?v=Wts2fNGNuCI&feature=plcp