Jo de är så att vi är ett gäng som brukar lira hockey på dagarna och i går var det en sån dag

Sen i dag fick jag höra hur allting gick till.
De var så att den där bruden körde konståkning och gjorde pirroetter sen skulle jag med göra de men jag ramlade baklänges och slog i huvet i isen sen låg jag där i några minute sen kom en polare fram och frågade hur jag mår och jag kunde ju inte prata de enda jag fick fram var bllllleellblä haha. Sen kom min farsa in på isen och skrek åt mig fan vad mogen du är och åker utan hjälm. Sen så tar min farsa och min kompis tag i varsin arm och lyfter upp mig och jag skulle försöka åka till bänken men jag bara ramlar hela tiden så de slutade med att dom fick lyfta av mig från isen. Sen sätter pappa mig in i bilen och då frågar jag farsan när fan kom du hit? 10 minuter sen svarar han då säger jag vad har hänt? då svarar han du har slagit i huvet. samtidigt ringde han akuten och ger mig telefon och borta som jag är så lyssnar jag och säger De är ingen som svara och lägger på. Sen fortsätter vi till sjukhuset kommer fram och går till väntrummet där läkaren ber om mitt person nummer och vill att jag ska sätta mig i en rullstol men då svarar jag nej förfan jag är inte handikappad sen leder dom mig in i rummet i sängen där dom börjar ta blodtryck osv. Sen skickar dom mig på skallrunken och sen går de några timmar och jag fick åka hem. Ganska sjukt att jag knappt kommer i håg något från den kvällen men ändå åkte bil och snackade och allt sånt. Aja de slutade bra iaf.!
Eran tur dela med er nu