lite höjd och andra däck och lite så

annars äre orginal ...
men ett tips till alla epa raggare där ute ... lär er laga ROST !
om man ska skaffa zuki iaf x)
ja det är en A-tralla och den är bes med dubbla lådor det som är kvar är att rostlaga,spackla, bygga ny innredning o.s.v Men om jag orkar någon dag så kanske jag slänger upp ett projekt av den ;PwillemedDERBIN skrev:hur är den reggad då ?
njaa ... jag är inte för projekt så gör som du vill ... men då måste du uppdatera ovs ...
jag hade inte orkat lägga tiden på det !
jag hade snarare försökt att få TUMMEN ur och göra klart den (Y)
Jag är sjuuukt sugen på a-traktor, har velat haft det hela tiden.ktm_danielsson skrev:Upp med tråden, är det inga som är kör traktor eller ens är sugna? Ska själv spara ihop till en riktigt fin 740 eller något
dvs det kmr ta ett JÄVLA tag tills den kmr ut på vägen då ^^?moppepojk skrev:ja det är en A-tralla och den är bes med dubbla lådor det som är kvar är att rostlaga,spackla, bygga ny innredning o.s.v Men om jag orkar någon dag så kanske jag slänger upp ett projekt av den ;PwillemedDERBIN skrev:hur är den reggad då ?
njaa ... jag är inte för projekt så gör som du vill ... men då måste du uppdatera ovs ...
Ska rulla inn den i garaget nästa vecka p.g.a att jag inte får ut skotern för jag har bytt en massa lager i motorn. Men jag har ju inte bråttom då jag inte får köra tills sommaren men de tar nog hela vintern om jag håller på men jag kör ju skoter oxå så då tar det ganska myket tidwillemedDERBIN skrev:dvs det kmr ta ett JÄVLA tag tills den kmr ut på vägen då ^^?moppepojk skrev:ja det är en A-tralla och den är bes med dubbla lådor det som är kvar är att rostlaga,spackla, bygga ny innredning o.s.v Men om jag orkar någon dag så kanske jag slänger upp ett projekt av den ;PwillemedDERBIN skrev:hur är den reggad då ?
Här står precis allt då måste ha http://www.angelfire.com/ab/traktorstat ... aktor.htmlRobinLjus skrev:Tjaa imorgon ska jag köpa en Nissan king cab -86a (bil) som jag ska göra om till A-traktor,
Så min fråga är vad är det som exakt behövs göras på den för att den ska gå igenom besiktingen? förutom att spärra lådan.
Sjukt tacksam för svar:)
Förutom att spärra växellådan så måste du förminska flaket och bygga en hatthylla, är den fyrhjulsdriven? Om den är det behöver du bara täcka över flaket.RobinLjus skrev:Tjaa imorgon ska jag köpa en Nissan king cab -86a (bil) som jag ska göra om till A-traktor,
Så min fråga är vad är det som exakt behövs göras på den för att den ska gå igenom besiktingen? förutom att spärra lådan.
Kan jag täcka över flaket helt med tex en plywood skiva elle nå liknande? eller måste det vara ett sånt där centrerat hål i mitten?DenSvartaArken skrev:Förutom att spärra växellådan så måste du förminska flaket och bygga en hatthylla, är den fyrhjulsdriven? Om den är det behöver du bara täcka över flaket.RobinLjus skrev:Tjaa imorgon ska jag köpa en Nissan king cab -86a (bil) som jag ska göra om till A-traktor,
/DSA
Om den är fyrhjulsdriven så ska du bara kunna täcka över flaket, men åk och kolla eller ring till din bessiktningsstation och fråga om reglerna, Bilprovningen är ett lotteri, vissa släpper igenom det andra har andra tankar om det.RobinLjus skrev:Kan jag täcka över flaket helt med tex en plywood skiva elle nå liknande? eller måste det vara ett sånt där centrerat hål i mitten?DenSvartaArken skrev:Förutom att spärra växellådan så måste du förminska flaket och bygga en hatthylla, är den fyrhjulsdriven? Om den är det behöver du bara täcka över flaket.RobinLjus skrev:Tjaa imorgon ska jag köpa en Nissan king cab -86a (bil) som jag ska göra om till A-traktor,
/DSA
lycka tillyamaha2pwn skrev:har beställt bess till min sj413 nuden 14 dec smäller det
om den går igenom bess så blir det antingen schakle reverse eller spoa samt 31" däck
jag kör med orginal .... annars såklart skulle det hissas ner en 1.6L tdi istyamaha2pwn skrev:får se vad jag snickrar ihophar hört att en merca styrarm passar vid spoa
har inte msn då min blev astängd för nått sket
men kör du med org motor i din sj? vad drar den per mil, och på vilket varvtal?
kör du lagligt eller med ryckspärr?
nae, jag har kollat runt på tex 30traktor men inte hittan någe. vill fan veta hur långt han kommigt...ktm_danielsson skrev:Ser nog inte ut sådär längre om den är klar, så är nog svår att känna igen.D4NI3L skrev:jag höll på att bygga en a-tralla men sålde den till nån i motala... nån som sett den? vet om han har byggt klart den? Kanske fins på nätet?
Tvek ser ut som att vara en annan front och så har daniels inget drag men det kanske dom har fixat till efter åtmoppepojk skrev:D4NI3L skrev:jag höll på att bygga en a-tralla men sålde den till nån i motala... nån som sett den? vet om han har byggt klart den? Kanske finns på nätet?
[/img]
[/img]
Dena kan det väl vara???
man måste ha drag när du besiktar en traktor.HondaPojkeN skrev:Tvek ser ut som att vara en annan front och så har daniels inget drag men det kanske dom har fixat till efter åtmoppepojk skrev:D4NI3L skrev:jag höll på att bygga en a-tralla men sålde den till nån i motala... nån som sett den? vet om han har byggt klart den? Kanske finns på nätet?
[/img]
[/img]
Dena kan det väl vara???