Okej men tror du den passar till min då? Och om man blir stannad av polisen är väll ljuddämparn knappast de första dom kollar..difaren skrev:Enligt lag så får man inte göra ett piss på moppen, inte ens byta handtag.
Så egentligen så måste man ombesikta den men det tror jag inte en enda jävel gör då det är 100% onödigt och polisen bryr sig knappast om sån skit!
Så köp dendära och sen är de bara att tuta och köra!
God jul!
Okej, Vad kan straffet bli om dom skulle bry sig?difaren skrev:har inte en endaste aning om den passar originalröret.. det kanske gör det om det är samma fästen förstås.
Och om polisen tittar pådedära.. ja tror den dära ljuddämparn gör så dem blir lite misstänksamma om att de är ett trimrör och då kommer dem säkert provaköra den och då är den ju original så det är lugnt!
annars berättar du bara att det är styling, de bryr dem sig inte om!
God jul!
Vet faktiskt inte vad det heter men de är nåt med besiktning att göra!Colour skrev:Okej, Vad kan straffet bli om dom skulle bry sig?difaren skrev:har inte en endaste aning om den passar originalröret.. det kanske gör det om det är samma fästen förstås.
Och om polisen tittar pådedära.. ja tror den dära ljuddämparn gör så dem blir lite misstänksamma om att de är ett trimrör och då kommer dem säkert provaköra den och då är den ju original så det är lugnt!
God jul!
Nä de blir nog ny ljuddämparedifaren skrev:Vet faktiskt inte vad det heter men de är nåt med besiktning att göra!Colour skrev:Okej, Vad kan straffet bli om dom skulle bry sig?difaren skrev:har inte en endaste aning om den passar originalröret.. det kanske gör det om det är samma fästen förstås.
God jul!
Men att polisen skulle bry sig är minimal skulle jag vilja påstå.. kommer inte hända!
Nä de blir nog ny ljuddämparedifaren skrev:Vet faktiskt inte vad det heter men de är nåt med besiktning att göra!Colour skrev:Okej, Vad kan straffet bli om dom skulle bry sig?difaren skrev:har inte en endaste aning om den passar originalröret.. det kanske gör det om det är samma fästen förstås.
God jul!
Men att polisen skulle bry sig är minimal skulle jag vilja påstå.. kommer inte hända!