Jag har bara några problem. I somras så råkade jag välta min rox kom jag på, då började den läcka bensin från något ställe. Oljan läckte också från oljetanken.
Och jag undrar varför det läckte bensin och hur jag kan fixa så det inte läcker, för annar lär det väll läcka då jag kör på bakhjulet eller gör stoppie. Oljan vet jag vart ifrån den läcker, från påfyllningshålet. Men jag undrar om man kan sätta en skruvkork så det är helt omöjligt att den kan läcka, för vill inte ha oljan i bensintanken då det blir både dyrt och krångligt då man ska tanka. Har hittat några andra burkar på biltema men dom var stora som fan. Det bästa vore om någon här på forumet med en stunt aerox kunde berätta hur ni gjort. Sen en till fråga. Det sitter någon box på höger sidan av sadeln, kan man ta bort den? För den verkar vara lite ivägen, eller något tips på vart man kan gömma den lite, om ni vet berätta gärna i så fall

Och en sak till, säg inte att jag har postat fel för jag sökte på, kan man köra på med original olje tank när man stuntar med aerox samt vad som händer om man tar bort cdi boxen.