pitpro är en 4t på 125 cc med 19 mm förgasare m.m
och kawan är på 65 cc med 24 mm förgasare
avstämt rör till cylindern
m.m

vilken tror ni kommer vinna

ursäkta felpost
Inte säkert i toppfart! SVårt o säga beror på drevning osv!Motofinne skrev:kawasaki skulle ta de i allting. varenda del på en kawa 65 e bättre än delarna på en pitpro
Kinesen? Pitpro är svenskt och tillverkas i Japan precis som Snakepit tror jag..MrAndersson skrev:acc, kawa
topp, osäker rätt lika förmodligen
kvalitet, KAWA
sm guld i simning.. Hmm, tror de kan bli tungt för kinesen, kan komma o blöddra o gå dåligt o kanske till o med dränka sig själv så skulle sätta mina pengar på kawan där också!
alla fiddys är kineser enligt miganthmyr skrev:Kinesen? Pitpro är svenskt och tillverkas i Japan precis som Snakepit tror jag..MrAndersson skrev:acc, kawa
kvalitet, KAWA
sm guld i simning.. Hmm, tror de kan bli tungt för kinesen, kan komma o blöddra o gå dåligt o kanske till o med dränka sig själv så skulle sätta mina pengar på kawan där också!
Kawan hade tar den utan problem tror jag , körde min snakepit 125cc 4T med 24mm mot en yamaha 85 cc 2T , han drog mig på toppfart men vridet i 4T ger ju en betydligt bättre start än 2T innan den kommer upp i varv... Sen har det mycket med storlek på däcken att göra ..
pitpro har ju kina motor? (utom typerna med daytona-motor)anthmyr skrev:Kinesen? Pitpro är svenskt och tillverkas i Japan precis som Snakepit tror jag..MrAndersson skrev:acc, kawa
kvalitet, KAWA
Kawan hade tar den utan problem tror jag , körde min snakepit 125cc 4T med 24mm mot en yamaha 85 cc 2T , han drog mig på toppfart men vridet i 4T ger ju en betydligt bättre start än 2T innan den kommer upp i varv... Sen har det mycket med storlek på däcken att göra ..