Vad är din poäng? Spelar då fan ingen roll om man har vart reggad sen forumet startade eller om du vart reggad 2 minuter du ska läsa reglerna och posta rätt och fan inte komma med idiotiska bortförklaringar om man gör en felpostFiiDDe skrev:handel på hög nivå vettu h3h3h3Mattyyy skrev:Det du kan börja med är att posta i rätt kategori
nej men serri jag registrera mig för fan 3 dar sedan
chilla lol ,okej jag har fattat nuMattyyy skrev:Vad är din poäng? Spelar då fan ingen roll om man har vart reggad sen forumet startade eller om du vart reggad 2 minuter du ska läsa reglerna och posta rätt och fan inte komma med idiotiska bortförklaringar om man gör en felpostFiiDDe skrev:handel på hög nivå vettu h3h3h3Mattyyy skrev:Det du kan börja med är att posta i rätt kategori
UMAD? Nä det går bra å ta av detMattyyy skrev:Vad är din poäng? Spelar då fan ingen roll om man har vart reggad sen forumet startade eller om du vart reggad 2 minuter du ska läsa reglerna och posta rätt och fan inte komma med idiotiska bortförklaringar om man gör en felpostFiiDDe skrev:handel på hög nivå vettu h3h3h3Mattyyy skrev:Det du kan börja med är att posta i rätt kategori
Tackarpotog skrev:UMAD? Nä det går bra å ta av detMattyyy skrev:Vad är din poäng? Spelar då fan ingen roll om man har vart reggad sen forumet startade eller om du vart reggad 2 minuter du ska läsa reglerna och posta rätt och fan inte komma med idiotiska bortförklaringar om man gör en felpostFiiDDe skrev: handel på hög nivå vettu h3h3h3
jamen du kan väl fortfarande softa lite, han är helt ny, även om han har läst reglerna så behöver han inte kunna allt i huvvet? han kanske inte ens vet vad en cylinder e!Mattyyy skrev:Det är inte själva felposten jag stör mig på utan hans jävla svar när jag påpekade att det var felpostan2n15 skrev:Jag fattar inte varför alla ska va så otrevliga mot dom som gör fel, alla gör det nån gång ju =)