16 åring försvunnen!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

16 åring försvunnen!

Inlägg av Nutbreaker »

Jenny Felicia Elisson Hansson försvann igår efter klockan 16. Då var hon vid Vadstenagymnasiet, sedan dess har varken vänner eller familj lyckats få kontakt med henne. En vän till Jenny har sett henne försvinna i en mörk bil med en man med "utländskt utseende" i 25-30 års åldern från elevhemmet i Vadstena. Jenny är cirka 163 cm lång, smal, har brunt hår (när hon försvann hade hon fjädrar i håret) och blåa ögon. Hon hade på sig en svart Peak-Performancetäckjacka i kortare modell. Har du sett henne, eller vet något om hennes försvinnande, snälla kontakta polisen i Motala! Var snäll och sprid detta vidare till alla du känner!

Sprid det här som sagt om ni bor runt området! det är inte jag som har skrivit det men jag känner hon som gjort det och jag har träffat tjejen på skolan innan hon började gymnasiet!!!

EDIT : Här är facebook länk så ni kan se hur hon ser ut! http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 1080267237
Senast redigerad av Nutbreaker den 22 december 2011, 12:12, redigerad totalt 1 gånger.
Stuntriding is not a crime!
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

fyfan vad synd hoppas polisen hittar henne!
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing

Inlägg av D4NI3L »

måste vara förjävligt för föräldrarna nu vid jul och allt. Förhoppningsvis hittas hon innan.
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Jisses, nu till jul också :cry:
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Fyfan.. Varför ska detta behöva hända.. Hoppas hon hittas och att hon är vid bra tillstånd! :(
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

riktigt tråkigt, skulle vara bra om det kom upp på förstasidan!
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Nutbreaker skrev:riktigt tråkigt, skulle vara bra om det kom upp på förstasidan!
Du kan skicka pm till Jonas!
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

Kan du inte fixa en bild på hon så folk lättare känner igen hon? Finns ganska många som passar in på dendär beskrivningen vetdu ;)

Hoppas dom hittar hon.. Måste vara extra jobbigt för föräldrarna och anhöriga nu när det närmar sig jul :?
Användarens profilbild
P3kkl
Äckel pekkel

Inlägg av P3kkl »

Fyfan vad tråkigt :( Hoppas hon blir hittad och mår bra!!
Bild
---------------------------------------------------------------------------------
Mitt Drac projekt http://twostrokerider.se/forum/viewtopi ... 414#353414
Användarens profilbild
wille yz85
Elmoped

Inlägg av wille yz85 »

hoppas dom hittar henne innan jul
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

har lagt upp en facebook länk hoppas den fungerar!
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Det ser inte ljust ut i mina ögon om det är en utlänning som förde bort henne i en bil :twisted:
Återstår och se, hoppas dom hittar henne vid liv och oskadd.
Användarens profilbild
Erik96
Elmoped

Inlägg av Erik96 »

Hoppas hon hittas snart!
Användarens profilbild
Erik96
Elmoped

Inlägg av Erik96 »

Danne skrev:Det ser inte ljust ut i mina ögon om det är en utlänning som förde bort henne i en bil :twisted:
Som vanligt tyvärr...
Hoppas hon hittas snart!

Sorry för duppelpost, det går ej att ta bort det förra.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Fyfan men om hon har en iPhone så skulle ni kunna söka (Om hon har nån av apparna installerad) på Hitta vänner eller Hitta min iPhone för oavsett om den är på eller avstängd så kommer ni se var den senast hade kontakt med nätet det är värt ett försök iaf
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Skriv vad det var för bil. Om det är något som man vet.
Jävligt synd att sånt där ska hända.
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
alle135
Elmoped

Inlägg av alle135 »

Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Låter skumt, kan lika väl vara snubben som tvingat henne att skicka.. Står ju att hon har varit försvunnen sen i måndags, hela 4 jävla dagar. Vem är borta så länge utan att höra av sig? :roll: Lär vara något skumt tycker jag.. :roll:
martinvk
Varnad

Inlägg av martinvk »

verkar ju vara som så att hon vill vara med mannen som hon gav sig iväg med
Martinvk
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

martinvk skrev:verkar ju vara som så att hon vill vara med mannen som hon gav sig iväg med
Vem fan vill vara med en 25-30 årig man när man själv är 16? :shock:
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Roxxen96 skrev:

Låter skumt, kan lika väl vara snubben som tvingat henne att skicka.. Står ju att hon har varit försvunnen sen i måndags, hela 4 jävla dagar. Vem är borta så länge utan att höra av sig? :roll: Lär vara något skumt tycker jag.. :roll:
För en normal familj ja men låter man sin 16 åriga dotter vara tillsammans med en man med utländsk härkomst i 25-30 års åldern står nog inte allt riktigt rätt till, skulle aldrig låta något sånt ske om det hade varit min dotter. Så troligtvis kanske inte allt är så "perfekt" där hemma, antar att hon säkert gjort liknande saker förut men bara någon dag.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

ktm_danielsson skrev:
Roxxen96 skrev:

För en normal familj ja men låter man sin 16 åriga dotter vara tillsammans med en man med utländsk härkomst i 25-30 års åldern står nog inte allt riktigt rätt till, skulle aldrig låta något sånt ske om det hade varit min dotter. Så troligtvis kanske inte allt är så "perfekt" där hemma, antar att hon säkert gjort liknande saker förut men bara någon dag.
finns inget som pekar på att dom kände till förhållandet med den utländska mannen.
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

ktm_danielsson skrev:
Roxxen96 skrev:

asså hon har ju flyttat från Fjärås till motala (vet inte var det ligger men men) och hon bor ju på gymnasiet så föreldrarna har väl ingen kontakt och det kan ha hon kanske inte sa ngt om den här mannen... men jag vet inget säkert bara säger vad jag tror.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Danne skrev:
ktm_danielsson skrev:
Roxxen96 skrev:
finns inget som pekar på att dom kände till förhållandet med den utländska mannen.
Enligt en uppgift som då florerade skulle hon ha hämtats vid skolan av en man i 25-30 årsåldern som hon haft ett hemligt förhållande med
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

ktm_danielsson skrev:
Danne skrev:
ktm_danielsson skrev: För en normal familj ja men låter man sin 16 åriga dotter vara tillsammans med en man med utländsk härkomst i 25-30 års åldern står nog inte allt riktigt rätt till, skulle aldrig låta något sånt ske om det hade varit min dotter. Så troligtvis kanske inte allt är så "perfekt" där hemma, antar att hon säkert gjort liknande saker förut men bara någon dag.
Enligt en uppgift som då florerade skulle hon ha hämtats vid skolan av en man i 25-30 årsåldern som hon haft ett hemligt förhållande med
kan ju dock inte se var det står att föräldrarna visste om förhållandet, det var ju en kompis till henne som såg en man hämta upp henne.
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Nutbreaker skrev:
ktm_danielsson skrev:
Roxxen96 skrev:
asså hon har ju flyttat från Fjärås till motala (vet inte var det ligger men men) och hon bor ju på gymnasiet så föreldrarna har väl ingen kontakt och det kan ha hon kanske inte sa ngt om den här mannen... men jag vet inget säkert bara säger vad jag tror.

Fjärås ligger nere vid typ kungsbacka, nedanför kungsbacka. Det är en rejäl bit till motala om man söker på hitta.se.
Användarens profilbild
QviW
TSR:s snyggaste

Inlägg av QviW »

Gud va tråkigt, hoppas att ni/polisen hittar henne![/list]
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppepojk »

:/ Såg det på nyheterna :/
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

tycker den här tråden är värd en BUMP då det är viktigt, vet att man inte ska bumpa inom en vecka men detta är faktiskt viktigt!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Nutbreaker skrev:tycker den här tråden är värd en BUMP då det är viktigt, vet att man inte ska bumpa inom en vecka men detta är faktiskt viktigt!
Hon hade ju hört av sig till sin mamma och man misstänker inget brott, varför är det så himla superduper viktigt?
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

ktm_danielsson skrev:
Nutbreaker skrev:tycker den här tråden är värd en BUMP då det är viktigt, vet att man inte ska bumpa inom en vecka men detta är faktiskt viktigt!
Hon hade ju hört av sig till sin mamma och man misstänker inget brott, varför är det så himla superduper viktigt?
det är klart det är viktigt att hitta en försvunnen person, visst det är inte superviktigt men ändå. men dom kan ju aldrig veta vad hon utsätts för.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Nutbreaker skrev:
ktm_danielsson skrev:
det är klart det är viktigt att hitta en försvunnen person, visst det är inte superviktigt men ändå. men dom kan ju aldrig veta vad hon utsätts för.
Återigen hon har pratat med sin mamma och polisen misstänker inget brott, tror dom är lite bättre på o veta sånt där än några moppepojkar ;)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
alle135
Elmoped

Inlägg av alle135 »

ktm_danielsson skrev:
Nutbreaker skrev:
ktm_danielsson skrev: Hon hade ju hört av sig till sin mamma och man misstänker inget brott, varför är det så himla superduper viktigt?
Återigen hon har pratat med sin mamma och polisen misstänker inget brott, tror dom är lite bättre på o veta sånt där än några moppepojkar ;)
Då känner du inte motala polisen.. suck -.-'
Användarens profilbild
andersjohansson93
F.D Crew
Kontakt:

Inlägg av andersjohansson93 »

har delat på facebook iaf :) Vi får hoppas att polisen hittar henne!! Men man blir ju inte förvånad över att det är en man med "utländskt utseende" precis....
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

ktm_danielsson skrev:
Nutbreaker skrev:
ktm_danielsson skrev: Hon hade ju hört av sig till sin mamma och man misstänker inget brott, varför är det så himla superduper viktigt?
men asså dom har fått ett sms men det är ju omöjligt o veta vem det var som skickade det :?
Senast redigerad av Nutbreaker den 23 december 2011, 18:38, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar