Joo precis, ska nog faktiskt köra ett tag och verkligen känna efter vilket jag tycker är snyggast:), jaa eller hur!, POLERA är enormt clean´t och riktigt snyggt!:) menmen, det är ingen större summan att ta bort de eller polera:)Roxxen96 skrev:Tycker du ska göra som du sa, att köra ett tag med carbon klistermärket. Sedan efter ett tag får du se om du vill ha kvar det eller inte. Om inte polera ljuddämpare som f*n! Båda är snyggt enligt mig
Jaha!, nja förstog inte så mycket, men lite bättre förstår jag nu än förut;)Roxxen96 skrev:Såg nog din update först, och nu kommentera först!. Tror du ska sätta den mellan sladden / sladdarna som går ifrån blinkersarna, mellan dom och sladden som går till moppen om man säger så.. I mitten av båda hållen.. Det går ju sladdar ifrån moppen som man kopplar samman med blinkersarna, man ska koppla mellan de båda. Förstår du? Sämst på att förklara
ET.sm skrev:Jaha!, nja förstog inte så mycket, men lite bättre förstår jag nu än förut;)Roxxen96 skrev:Såg nog din update först, och nu kommentera först!. Tror du ska sätta den mellan sladden / sladdarna som går ifrån blinkersarna, mellan dom och sladden som går till moppen om man säger så.. I mitten av båda hållen.. Det går ju sladdar ifrån moppen som man kopplar samman med blinkersarna, man ska koppla mellan de båda. Förstår du? Sämst på att förklara
Tacksam för svar!
jaha! PARFEKT! nu förstår jag bättre!;) TackTack underbara du;)Roxxen96 skrev:ET.sm skrev:Jaha!, nja förstog inte så mycket, men lite bättre förstår jag nu än förut;)Roxxen96 skrev:Såg nog din update först, och nu kommentera först!. Tror du ska sätta den mellan sladden / sladdarna som går ifrån blinkersarna, mellan dom och sladden som går till moppen om man säger så.. I mitten av båda hållen.. Det går ju sladdar ifrån moppen som man kopplar samman med blinkersarna, man ska koppla mellan de båda. Förstår du? Sämst på att förklara
Tacksam för svar!
Ska försöka lite tydligare. Det går ju sladd ifrån moppen, själva huvudsladden som går ifrån moppen, i den sladden kopplar man ju in blinkers m.m. ( den sladden som går ifrån moppen bak till dina blinkers etc ) Mellan den huvudsladden och dina blinkers ska du sätta fast motståndet.
( ---- = sladd ifrån moppen ) ( ----- = blinkers sladdarna /sladden ) ( <> = motståndet ) ( O = blinkers ) Nu gjorde jag egna fina gubbar. Tror du ska koppla såhär :
O-----<>----- Först blinkers + blinkerssladdarna, sen kommer motståndet som är sammankopplat med sladden som går ifrån moppen. Varsinn sida är de inkopplade. Så motsåndet ska kopplas ihop i mitten av de båda ändarna..
Inga problem, är skev som satan på att förklara, men gör mitt bästa. När kommer det mer updates då? Va har du planerat att göra härnäst?ET.sm skrev:jaha! PARFEKT! nu förstår jag bättre!;) TackTack underbara du;)Roxxen96 skrev:ET.sm skrev: Jaha!, nja förstog inte så mycket, men lite bättre förstår jag nu än förut;)
Tacksam för svar!
Ska försöka lite tydligare. Det går ju sladd ifrån moppen, själva huvudsladden som går ifrån moppen, i den sladden kopplar man ju in blinkers m.m. ( den sladden som går ifrån moppen bak till dina blinkers etc ) Mellan den huvudsladden och dina blinkers ska du sätta fast motståndet.
( ---- = sladd ifrån moppen ) ( ----- = blinkers sladdarna /sladden ) ( <> = motståndet ) ( O = blinkers ) Nu gjorde jag egna fina gubbar. Tror du ska koppla såhär :
O-----<>----- Först blinkers + blinkerssladdarna, sen kommer motståndet som är sammankopplat med sladden som går ifrån moppen. Varsinn sida är de inkopplade. Så motsåndet ska kopplas ihop i mitten av de båda ändarna..
jadu:), sån är jag också.. så.. du är inte ensam..,Roxxen96 skrev:Inga problem, är skev som satan på att förklara, men gör mitt bästa. När kommer det mer updates då? Va har du planerat att göra härnäst?ET.sm skrev:jaha! PARFEKT! nu förstår jag bättre!;) TackTack underbara du;)Roxxen96 skrev:
O-----<>----- Först blinkers + blinkerssladdarna, sen kommer motståndet som är sammankopplat med sladden som går ifrån moppen. Varsinn sida är de inkopplade. Så motsåndet ska kopplas ihop i mitten av de båda ändarna..Inget schema lagt kanske?
oj detta har jag totalt glömt a ja hälsa din mamma förlåt från mig å så ska se till så det inte händer igen ;DET.sm skrev:jaa?, såg den igår ju? fast som sagt du var lite borta: sen så daskade du min morsa...potog skrev:har du sett min penis? :OET.sm skrev: Tack Patog! din lilla skönhet med;)
Jaa.. du borde vara BESVIKEN PÅ DIG SJÄLV!, Hon vart lite sårad.. men sen så att din FETA mamba=40slakare var så pass stor så vart hon nöjd.. ;Dpotog skrev:oj detta har jag totalt glömt a ja hälsa din mamma förlåt från mig å så ska se till så det inte händer igen ;DET.sm skrev:jaa?, såg den igår ju? fast som sagt du var lite borta: sen så daskade du min morsa...potog skrev: har du sett min penis? :O
A bra att hon inte blev besviken ial för det e det värsta! Typ man får precis upp den å så svimmar man för att den baxar allt blodET.sm skrev:Jaa.. du borde vara BESVIKEN PÅ DIG SJÄLV!, Hon vart lite sårad.. men sen så att din FETA mamba=40slakare var så pass stor så vart hon nöjd.. ;Dpotog skrev:oj detta har jag totalt glömt a ja hälsa din mamma förlåt från mig å så ska se till så det inte händer igen ;DET.sm skrev: jaa?, såg den igår ju? fast som sagt du var lite borta: sen så daskade du min morsa...