MrAndersson skrev:Jaha? Okej, vad är det du vill få fram? Att du ska trimma din moppe?
+1. Beror på hur portad, men en större förgasare om portningen är bra. Och själv skulle jag sattsat på att köpa en ny variator. Kanske ska byta vikter och kopplingfjädrar också?
han har sin crossmoppe länkad under sitt namn och kommer upp under alla hans kommentarer, och ja ganska onödig tråd, men antar att du vill ha hjälp med om det är en bra setup och om du ska byta ut något eller använda det du ska ha? rätta mig om jag har fel
MrAndersson skrev:Jaha? Okej, vad är det du vill få fram? Att du ska trimma din moppe?
varför ska vi kolla in din cross moppe vem e intreserad va den när detta e postat under scooter :/ den suger
Han undrade nog mera vad frågan är. Förstår inte riktigt heller. Vill du att vi ska föreslå trim delar eller? verkar som du redan har gjort upp en lista på vad du ska ha.
varför ska vi kolla in din cross moppe vem e intreserad va den när detta e postat under scooter :/ den suger
Han undrade nog mera vad frågan är. Förstår inte riktigt heller. Vill du att vi ska föreslå trim delar eller? verkar som du redan har gjort upp en lista på vad du ska ha.
Frågan va nog mera om det finns nån som kör med ungefär denna setup lr nån kunnig person som kan tala om detta e en bra setup
judas1 skrev:
Frågan va nog mera om det finns nån som kör med ungefär denna setup lr nån kunnig person som kan tala om detta e en bra setup
Lägg till det i texten så man förstår vad du vill veta.
ekenARK skrev:han har sin crossmoppe länkad under sitt namn och kommer upp under alla hans kommentarer, och ja ganska onödig tråd, men antar att du vill ha hjälp med om det är en bra setup och om du ska byta ut något eller använda det du ska ha? rätta mig om jag har fel
DEA!! skrev:Konstigt att detta inte ändrats av dom som kan... Men detta ska ligga i "setup-tråden"
Setup tråden är inte obligatorisk
Sen när är setup tråden inte obligatoriskt? Det har alltid låsts när folk postat såna här om dom inte varit i rätt tråd? Missförstod du bensinskalle lite igår eller?
Setup, Munstycke och rör trådarna dom är fanimej obligatoriska för dom är såpass stora och väl använda så. Låser.
DEA!! skrev:Konstigt att detta inte ändrats av dom som kan... Men detta ska ligga i "setup-tråden"
Setup tråden är inte obligatorisk
Sen när är setup tråden inte obligatoriskt? Det har alltid låsts när folk postat såna här om dom inte varit i rätt tråd? Missförstod du bensinskalle lite igår eller?
Setup, Munstycke och rör trådarna dom är fanimej obligatoriska för dom är såpass stora och väl använda så. Låser.
Ingen av setuptrådarna är obligatoriska. Står med i tråd-listan
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever