Ska införskaffa mig en Cyborg RAT 7 till jul och tänkte då göra något roligt med min IME 3.0. Tänkte slipa och lacka/färga den, men vet inte riktigt hur jag ska göra! :/
Är det någon som har en bra metod och färg till sådan plast som sitter på den? Vet redan ungefär hur jag ska göra, först slipa, lacka den vit och sedan sätta dit tejpstripes och lacka med någon annan färg. Tänkte att många här har ju lackat kåpor osv, så ni kanske hade lite tips på metoder, färgkombinationer och sådant.
aj fan såg inte att det var en datamus du skulle lacka skulle jag veta det så skulle jag inte öppna käften:oops: men antar att det e samma som med kåpor, ett tipps 2komp
CaToXXo skrev:Frågan är om det håller till en jävla datormus som du har handen på hela tiden, lacken lär ju nötas fort...
Jag har lackat min datormus. Slipade först med ganska fint sandpapper och sedan sprutade jag bara på ett par lager med lack. Det har hållit bra hittills ( lackade i somras) förutom på vänstra knappen där ganska mycket färg har försvunnit.