Jag fattar intePunkarn skrev:Garaget har väl ett fönster? om inte, gå med kofot och bryt dörr fanen.![]()
Annars gör som krisse gjorde igår
tog ur simkortet och ringde, och då säger du att du såg '' ditt namn '' moped då han hade ut den rullad och allt.
när de frågar ditt namn så säger du bah : Jag vill vara anoym.
Ring med dolt nummer bara! Skriv in #31# sen skriv in nummret direkt efter. Då blir det dolt nummer.P3kkl skrev:Jag fattar intePunkarn skrev:Garaget har väl ett fönster? om inte, gå med kofot och bryt dörr fanen.![]()
tog ur simkortet och ringde, och då säger du att du såg '' ditt namn '' moped då han hade ut den rullad och allt.
alltså, om garaget har ett fönster är det ju bara att gå med en lampa och lysa in, ta med stege.P3kkl skrev:Jag fattar intePunkarn skrev:Garaget har väl ett fönster? om inte, gå med kofot och bryt dörr fanen.![]()
P3kkl skrev:Sådär nu är moppen hemma igen. Som jag trodde hela tiden så var det dom som tagit den och förstört den. Men är inne på mobilen nu så skriver allt imorgon eftermiddag efter skolan.
Ta till ASP batong, fungerar kanon! Fan du får hålla koll om någon pillar din moppeP3kkl skrev:Tror jag vet vart moppen finns nu. Jag ska först prata med hans föräldrar. Låter de mig inte kolla efter den hos dom så drar jag dit i natt med polare och tar tillbaka den. Sen ska vi slå honom under veckan när jag har fått tillbaka moppen.
Där ser man, kanske ni söp helgen, så minns du int var du satte den x'')P3kkl skrev:Sådär nu är moppen hemma igen. Som jag trodde hela tiden så var det dom som tagit den och förstört den. Men är inne på mobilen nu så skriver allt imorgon eftermiddag efter skolan.
Härligt , vi tar med potog så har vi också Gud med osstjusten skrev:Hakar på från götet! =)anthmyr skrev:Gött att den är tillbaka , vad va förstört på den ?
Haha säger som Pontus , börja inte med huvet, då känner han mindre smärtanej men seriöst om du eller dina kompisar inte tar honom åker jag från Göteborg och gör det
Jävligt tråkigt av han att han lackade kåpan när den satt på också...Roxxen96 skrev:åt helvete vad tråkigt... Hoppas ni får en go summa pengar utav dem. Men det viktigaste är att du fått tillbaka den! Hoppas du kan fixa det som de har förstörtKräv pengar och sedan polisanmäl, tycker inte de ska komma lindrigt undan. De ska få lära sig en rejäl läxa.
Alltså, de jävlarna skall betala.P3kkl skrev:Jävligt tråkigt av han att han lackade kåpan när den satt på också...Roxxen96 skrev:åt helvete vad tråkigt... Hoppas ni får en go summa pengar utav dem. Men det viktigaste är att du fått tillbaka den! Hoppas du kan fixa det som de har förstörtKräv pengar och sedan polisanmäl, tycker inte de ska komma lindrigt undan. De ska få lära sig en rejäl läxa.
De vart jagade av snuten med min moppe i fredags natt också..
Klart som fan de ska betala! Annars jävlar.Punkarn skrev:Alltså, de jävlarna skall betala.P3kkl skrev:Jävligt tråkigt av han att han lackade kåpan när den satt på också...Roxxen96 skrev:åt helvete vad tråkigt... Hoppas ni får en go summa pengar utav dem. Men det viktigaste är att du fått tillbaka den! Hoppas du kan fixa det som de har förstörtKräv pengar och sedan polisanmäl, tycker inte de ska komma lindrigt undan. De ska få lära sig en rejäl läxa.
annars äre bara att böta dem hårt!.
Ett tips ta av röret och säg de tog det å sålde.P3kkl skrev:Klart som fan de ska betala! Annars jävlar.Punkarn skrev:Alltså, de jävlarna skall betala.P3kkl skrev: Jävligt tråkigt av han att han lackade kåpan när den satt på också...
annars äre bara att böta dem hårt!.
Den är redan hemkommen till husse igen.willemedDERBIN skrev:kan du lägga upp lite bildeR ?
jag har en GANSKA stor koll i borås om vem som kör vad här nere
så du tror inte att jag tagit till våld om någon stulit och förstört min moppe sen vägrat betala?Mura skrev:coola över internet...
edit: hade punkarn sackt det hade jag inte tvivlat på att han skulle göra det.. men det är enda undantaget!