När den går på tomgång dör den men om jag gasar lite så fortsätter den gå på tomgången direkt jag släpper gasen så dör den.
Men sen när jag kommer upp i 15km/h håller samma gas 5 sek senare drar den på grymmt och sedan dör.
Har pillat på luftskruven då den var längst in skruvad alltså fast? så gick den iaf 0-30km/h utan någonlunda problem.
Den booar och dör sedan stiftet har jag inte kunnat kolla pga av den inte hunnit äns få färg.
Så nu undrar jag skall jag byta upp munstycke?
Hade förr 60 med trimmrör gick hur bra som helsst.
Nu med sportluft och trimmrör så har jag 80? 20strl större så borde inte vara för litet

Drar ingentjuvluft läcker inte heller bensin eller har inte sett några symptomer på det ännu och det är för mörkkt att kolla noggrannare. Det är kallare änn senaste jag körde cirka 7grader kan det påverka mycket?
EDIT: Har en keeway med 16mm dellorto fögg automatchoken är också rengjord
Nu då jag var och körde booar den på fullgas släpper jag lite gasen går den lika fort men slutar boa..
Men konstiga är den är svårtstartad och vill inte får bensin tillräcklit i början så är munstycket för litet? Har fan krånglat förr med förgasare och har inga andra munstycken att testa men behöver veta för munstycke satserna är 80+ och 80-