jag tycker iallafall det borde bli ett g utan problem, det beror dock på är det ett projekt ni har hållt på länge med så kanske det är lite högre krav ?
daveneos skrev:Grattis! du har skrivit en bra krönika.
Men just ditt arbete kommer markeras som plagiat efter att du har lagt in det på tsr.
Edit; verkar lite kort.
Hihi, jo ja vet :$ men då några delar av den är från andra hemsidor så tänkte jag att ja lägger ut den här så får jag både respons och så kan jag skylla på de om min lärare ser de som plagiat Går bara i 9an så de är lungt, tack ändå!
Men just ditt arbete kommer markeras som plagiat efter att du har lagt in det på tsr.
Edit; verkar lite kort.
Hihi, jo ja vet :$ men då några delar av den är från andra hemsidor så tänkte jag att ja lägger ut den här så får jag både respons och så kan jag skylla på de om min lärare ser de som plagiat Går bara i 9an så de är lungt, tack ändå!
Det bästa är ju ändå om man då ser din kommentar ^
Edit; verkar lite kort.
Det bästa är ju ändå om man då ser din kommentar ^