Cheyor är pfega :O Killar har rajs i blodet, så vi kan automatiskt köra fett fortareDanne skrev:Dock så är tjejerna mycket lugnare i trafiken, dom flesta olyckor orsakar killar och inte tjejer så att skylla på dom är bara löjligt, det är bevisat att tjejer är bättre förare på många settpotog skrev:Om man nu kör som en idiot så hoppas jag att du slutar med det! För som du ser så får vi ju alla skit för det!
Så om du slutar å köra 80 på 30väg å samt att du börjar ligga i rätt sida i rondeller osv så lär ju folk bli lite gladare
+ om man hör så att tjejer bara får köra 30 moppe borde inte det minska olycker?

Nä, men jag håller med, det är ju dåligt många som kör som apor? Nog för att jag inte var någon jävla ängel när jag körde moppe, men liite vett hade jag åtminstone

Tycker dock att gränsen skulle kunna höjas till typ 50 eller 55, och att moppen får gå 60 kanske. Höjer man gränsen kommer man i alla fall komma ifrån lite av problemet med trafikrytm. Dessutom kommer mycket fler nöja sig med hastigheten. Många kommer ju fortfarande vilja trimma, precis som mupparna som sätter turb på deras R1:or och åker och wheelar i 300

Och de som kör som idioter kommer alltid göra de, spelar nog ingen större roll om man gör kurserna drygare. Am-kort kursen är ju redan riktigt dryg som den är ju, räcker gott och väl för 55.