heej jag har en beta rr med yasuni på.
jag har dragig pluggen i mynningen men sen e det något som liknar en plgg i ljuddämparen nån som vet om det e plugg eller om den ska va där???
Tror inte yasuni brukar ha en plugg där men.. det är ju inte fel att testa ta bort den och om det inte funkar så sätter man tillbaka den
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
var sitter pluggen i slutet av ljudämparn där avgaserna komemr ut eller i slutet där röret är fast skruvet i ljudämparn?
sl4ktarn skrev:heej jag har en beta rr med yasuni på.
jag har dragig pluggen i mynningen men sen e det något som liknar en plgg i ljuddämparen nån som vet om det e plugg eller om den ska va där???
ja det är en plugg den sitter där man skruvar fast ljuddämparen i det där anndra kommer inte på namnet just nu så ploka isär hela å byt ullen sammtidigt å idär så ser du vart den sitter så det e bara att fila bort den sen linda in järnröret med ull å sen sätta på höljet å sätta dit ljuddämparen igen sen e det bara att tuta å köra
Senast redigerad av nisse__nice den 23 maj 2008, 14:14, redigerad totalt 2 gång.
nisse__nice skrev:ja det är en plugg nja eller det är ju katalysator egentligen men den sitter där man skruvar fast ljuddämparen i det där anndra kommer inte på namnet just nu så ploka isär hela å byt ullen sammtidigt å idär så ser du vart den sitter så det e bara att fila bort den sen linda in järnröret med ull å sen sätta på höljet å sätta dit ljuddämparen igen sen e det bara att tuta å köra
Tror du, helt ärligt, att det sitter en katalysator i ljuddämparen?
nisse__nice skrev:ja det är en plugg nja eller det är ju katalysator egentligen men den sitter där man skruvar fast ljuddämparen i det där anndra kommer inte på namnet just nu så ploka isär hela å byt ullen sammtidigt å idär så ser du vart den sitter så det e bara att fila bort den sen linda in järnröret med ull å sen sätta på höljet å sätta dit ljuddämparen igen sen e det bara att tuta å köra
Tror du, helt ärligt, att det sitter en katalysator i ljuddämparen?
vet inte ja men det e dom på lelles som sakt det men dom e ju dumma i huvet iallafall