Kör 5770, o datorn fyller 1 år nu i Februari, kör då LoL på högsta utan probs. Men Skyrim på Ultra laggar när de blir dimma etc, ca 50 FPS på High på WoW. MW2 och BO var heller inga problem, men när de börja sprängas och hända mycket så flyter de inte på till 100% dock. O de kostar runt 1100 något... så för 1700 får du ett fint graffikort! 6870 är fina graffikort, dock snäppet under 560 mfl.
jarken skrev:Kör 5770, o datorn fyller 1 år nu i Februari, kör då LoL på högsta utan probs. Men Skyrim på Ultra laggar när de blir dimma etc, ca 50 FPS på High på WoW. MW2 och BO var heller inga problem, men när de börja sprängas och hända mycket så flyter de inte på till 100% dock. O de kostar runt 1100 något... så för 1700 får du ett fint graffikort! 6870 är fina graffikort, dock snäppet under 560 mfl.
nej, om du kollar denna så är det precis lite över det vanliga gtx 560, det är viktigt att inte förväxla 560 med och utan TI
jarken skrev:Kör 5770, o datorn fyller 1 år nu i Februari, kör då LoL på högsta utan probs. Men Skyrim på Ultra laggar när de blir dimma etc, ca 50 FPS på High på WoW. MW2 och BO var heller inga problem, men när de börja sprängas och hända mycket så flyter de inte på till 100% dock. O de kostar runt 1100 något... så för 1700 får du ett fint graffikort! 6870 är fina graffikort, dock snäppet under 560 mfl.
nej, om du kollar denna så är det precis lite över det vanliga gtx 560, det är viktigt att inte förväxla 560 med och utan TI
På pappret är väl 6870 bättre än ett vanligt gtx 560, men 560n är snabbare?
Tänkte om det är så att du kanske inte är så kunnig och inte fattar ett skit av alla dessa 6870, 560, 560TI, 5770, 4770 osv, så tänkte jag att jag skulle länka ett bra kort till dig http://www.inet.se/produkt/5409065/powe ... 870-1024mb , jag rekommenderar 6870 som många andra här
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae
"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Köp ett XFX 6870 jag har de och de funkar till alla spel i dagsläget
Lirar BF3 på medium settings och 1920*1080 och det är inget tecken på lagg. Men om du vill kunna köra på ultra är det nog ett dyrare/bättre grafikkort du ska leta efter
Spelar det någon roll om vad som står framför HD6870, Det finns ju typ xfx,Raedon osv skicka gärna länkar ( Ni kan skicka begagnade,typ länkar från blocket osv
littlebennyboi skrev:Spelar det någon roll om vad som står framför HD6870, Det finns ju typ xfx,Raedon osv skicka gärna länkar ( Ni kan skicka begagnade,typ länkar från blocket osv
Bara olika tillverkare om man kan säga så vissa har bättre kylning än andra osv. inte så stora skillnader
littlebennyboi skrev:Spelar det någon roll om vad som står framför HD6870, Det finns ju typ xfx,Raedon osv skicka gärna länkar ( Ni kan skicka begagnade,typ länkar från blocket osv
Bara olika tillverkare om man kan säga så vissa har bättre kylning än andra osv. inte så stora skillnader
Okej men om numret blir högre är det bättre då ? , Just nu letar jag efter begagnade jag har bara 1200