jag gillar inte direkt leovince zx röret eller jag hatar det så skulle vara ganska ball om ni kom på något efter det
vet inte direkt om jag har uppfyllt några krav men på bilder på meets och filmer har jag fått ganska många uppskattningar när jag har fotat eller filmat !
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
Vivaadam skrev:jag gillar inte direkt leovince zx röret eller jag hatar det så skulle vara ganska ball om ni kom på något efter det
vet inte direkt om jag har uppfyllt några krav men på bilder på meets och filmer har jag fått ganska många uppskattningar när jag har fotat eller filmat !
nej du uppfyller inga krav men förklara ungefär hur du vill ha namnet förstod inte?
Vivaadam skrev:jag gillar inte direkt leovince zx röret eller jag hatar det så skulle vara ganska ball om ni kom på något efter det
nej du uppfyller inga krav men förklara ungefär hur du vill ha namnet förstod inte?
har fått över 400 inlägg nu, kom på ett namn "zx hater´N"
(förlåt om det är töntigt och så men gillar inte "Farsans gamla zündapp")
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
har fått över 400 inlägg nu, kom på ett namn "zx hater´N"
(förlåt om det är töntigt och så men gillar inte "Farsans gamla zündapp")
Menmen... Det är, eller var, en tävling som kördes här på tsr. En fyrhjuling var förstapris till den som fick ihop flest röster. Tror tävlingen körts två ggr.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:Har väl inte direkt med den här tråden att göra?
Menmen... Det är, eller var, en tävling som kördes här på tsr. En fyrhjuling var förstapris till den som fick ihop flest röster. Tror tävlingen körts två ggr.
KoNG skrev:- Har varit med i blackrider och legat på toppen!
Jo, jag skulle säga att den har en del att göra med tråden
P3kkl skrev:Skulle ni kunna byta mitt namn till Äckel pekkel
Det vore snällt iaf Har lite över 500 posts och har varit medlem sen januari 2011
Kan någon göra det?
Varför ignorerar ni det jag skriver?...
Var säker på att jag redan hade fixat ditt då jag noterade att du skrivit två gånger, tror jag lagt in "ranken" o allt men bara inte gett dig den. Återstå att se, fixar din imorgon också!!
vicke xX SMT skrev:tror ni har fuckat upp något när 3st har "eleganten ifrån vidderna".. Victor1996 och Spevan1995 har också det..
Märkte de blev lite smått grinig då innan jag fatta att något va fel :/
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."