potog skrev:
Av polisen. nä men dom e olagliga men visst kan du hitta en
Mm jag tänkte inte dirrekt knycka en av polisen, jag vet att de är olaglig men de är bra att ha i epan så man vet var de beffiner sig
Kommer jag ihåg rätt så har dom gått över till digitala signaler allihop så det går inte att få in dom på en "vanlig hederlig" polisradio längre, har en själv nånstans långt inne på vinden...
Okej då vet jag. Skulle va kul att ha en som fungerar
Någon som vet vart man kan köpa strålkastare till moppen o ha tex i framstänkan som difaren(?) har? Inte säker på att diffaren har de, men har för mig de! snabba svar upskattas!
Btw är denna något o ha? Är de någon som har/har haft en sådan?
MrAndersson skrev:Någon som vet vart man kan köpa strålkastare till moppen o ha tex i framstänkan som difaren(?) har? Inte säker på att diffaren har de, men har för mig de! snabba svar upskattas!
MrAndersson skrev:Någon som vet vart man kan köpa strålkastare till moppen o ha tex i framstänkan som difaren(?) har? Inte säker på att diffaren har de, men har för mig de! snabba svar upskattas!
hurudan strålkastare? typ halogenlampa eller?
Spelar ingen direkt roll, sen ska bara lysa så du syns, o så du kan se framför dig om de är mörkt ute!
Någon som vet vart min hittar dessa munstycken? har kollat på twostroke och cykelkraft men hittar inga som ser ut som dom.
Dom ska sitta i en mikuni förgasare.
matte_sf2 skrev:Någon som vet vart min hittar dessa munstycken? har kollat på twostroke och cykelkraft men hittar inga som ser ut som dom.
Om du inte hittar köp ni fögg
annars titta på deras hemsida
matte_sf2 skrev:Någon som vet vart min hittar dessa munstycken? har kollat på twostroke och cykelkraft men hittar inga som ser ut som dom.
Gentle mannen PoWeRKinG skickade hit mig, jo, jag behöver hjälp, vill ha ett sådant här pro taper styre till min aerox, vet ni vart jag kan köpa det styret? Det är ett nudebar med fågelpinne med ett skumgummiskydd där det står Pro Taper, vet ni någon butik i SVERIGE som säljer styret? Vill samt att bolaget/affären ska vara seriös, tack på förhand! <3
TheUnuzuaL skrev:Gentle mannen PoWeRKinG skickade hit mig, jo, jag behöver hjälp, vill ha ett sådant här pro taper styre till min aerox, vet ni vart jag kan köpa det styret? Det är ett nudebar med fågelpinne med ett skumgummiskydd där det står Pro Taper, vet ni någon butik i SVERIGE som säljer styret? Vill samt att bolaget/affären ska vara seriös, tack på förhand! <3
TheUnuzuaL skrev:Gentle mannen PoWeRKinG skickade hit mig, jo, jag behöver hjälp, vill ha ett sådant här pro taper styre till min aerox, vet ni vart jag kan köpa det styret? Det är ett nudebar med fågelpinne med ett skumgummiskydd där det står Pro Taper, vet ni någon butik i SVERIGE som säljer styret? Vill samt att bolaget/affären ska vara seriös, tack på förhand! <3
Vart kan man köpa svart fälgfärg? Jag har kollat på Jula och Mekonomen men de har bara silver/grå färg. Jag vet att biltema har men deras färg är rätt kass så pallar inte den :/
Någon som vet vart man kan köpa billiga aerox kåpor?
Har kollat lite på twostroke men det kostar ju 3000 kr, vill ha ett par kåpor som man kan stunta i. Jag har en aerox, har även kollat blocket och alla andra som säljer begagnade saker men hittar inga, alla verkar vara slut.
Så om ni har ett kåpset som ligger eller vet en bra sida som säljer billiga så svara gärna!
TheUnuzuaL skrev:Någon som vet vart man kan köpa billiga aerox kåpor?
Har kollat lite på twostroke men det kostar ju 3000 kr, vill ha ett par kåpor som man kan stunta i. Jag har en aerox, har även kollat blocket och alla andra som säljer begagnade saker men hittar inga, alla verkar vara slut.
Så om ni har ett kåpset som ligger eller vet en bra sida som säljer billiga så svara gärna!
Om du skall komma över det billigt så är det begagnat som gäller!
Någon som vet om man kan typ specialbeställa bromsskivor?
jag behöver en bromskiva som passa på Rieju-rrx SM fälg fast orginal är ytterdiametern måste vara ungefär en halv till en centimeter minde