tja, jag tänkte lacka mina kåpor till min speedfight 2 i vinter och
skulle vilja ha några tips på färgnamn och olika färgmärken till ett bra pris....
OBS!! ej biltema skit!!
Victorh varför är du alltid så dryg mot alla som råkar göra fel? Inte särskilt trevligt att läsa det. Alla nya här på forumet är du svin dryg mot men tex moderatorer mm är du trevlig mot försök vara lite trevligare mot ALLA. Har sett flera olika trådar där du är dryg så kom inte med värdelösa ursäkter. Om du nu ska ge tips kan du väll göra det på ett trevligt sett kanske?
an2n15 skrev:Victorh varför är du alltid så dryg mot alla som råkar göra fel? Inte särskilt trevligt att läsa det. Alla nya här på forumet är du svin dryg mot men tex moderatorer mm är du trevlig mot försök vara lite trevligare mot ALLA. Har sett flera olika trådar där du är dryg så kom inte med värdelösa ursäkter. Om du nu ska ge tips kan du väll göra det på ett trevligt sett kanske?
håller med dig till 100%, inte för att jag är i den situationen men jag skulle nog inte uppskatta såna kommentarer hela tiden!
D4NI3L skrev:Volvo har ju några snygga färger.
441 laserblå
421 olivgrön
435 saffran
men Volvo är ju inte det billigaste...
Jag funderar på saffran till min Rieju. Hur kan jag få tag i den?
prova åk till närmaste lack firma och fråga om dom kan blanda 435 saffran eller så söker du lite på google efter lackfirmor i närheten där du bor.[/quote
Tack men beror på hur mycket den kostar annars blir det en snygg lila färg:)
an2n15 skrev:Victorh varför är du alltid så dryg mot alla som råkar göra fel? Inte särskilt trevligt att läsa det. Alla nya här på forumet är du svin dryg mot men tex moderatorer mm är du trevlig mot försök vara lite trevligare mot ALLA. Har sett flera olika trådar där du är dryg så kom inte med värdelösa ursäkter. Om du nu ska ge tips kan du väll göra det på ett trevligt sett kanske?
nu för fan får ni skärpa er... bara för att jag inte anäävänder smilys är jag inte dryg utom jag gör som reglerna säger. Det finns en regel var et står topic skall vara beskrivande och endast ett !eller ?. medan vissa medlemmarklagar vi är för slappa så klagarni vi är för hårda/dryga för vi ser till reglerna följs....
om ni inte respektar crew eller mods att dom gör som reglerna säger skall ni inte vara på forum över huvudtaget. Täni själv om alla skulle ha topictomten wtf vilket dagis det skulle vara... senså kan jag hjälpa till men först skall man se man följer reglerna. Tror ni en ny skulle klara sig bättre om han/hon läser reglerna istället. svaret är ja!
vet varmot en jäligt dryg i onödan men ingen är perf.
sen ingen diskuterar nåmera detta hr skicka PM om ni vill klaga.
Victorh skrev:nu för fan får ni skärpa er... bara för att jag inte anäävänder smilys är jag inte dryg utom jag gör som reglerna säger. Det finns en regel var et står topic skall vara beskrivande och endast ett !eller ?. medan vissa medlemmarklagar vi är för slappa så klagarni vi är för hårda/dryga för vi ser till reglerna följs....
om ni inte respektar crew eller mods att dom gör som reglerna säger skall ni inte vara på forum över huvudtaget. Täni själv om alla skulle ha topictomten wtf vilket dagis det skulle vara... senså kan jag hjälpa till men först skall man se man följer reglerna. Tror ni en ny skulle klara sig bättre om han/hon läser reglerna istället. svaret är ja!
vet varmot en jäligt dryg i onödan men ingen är perf.
sen ingen diskuterar nåmera detta hr skicka PM om ni vill klaga.
Trevligt svar måste jag säga, gillar speciellt första meningen du skrev! Jag säger inte att det är dåligt att styra upp regler mm, men gör det på ett trevligare sett i fortsättningen kanske? skulle uppskattas av flera skulle jag tro =)
Jag kan rekomendera http://highlights.nu/ Brukar köpa därifrån när det är något jag ska måla. Du måste vara 18 år om du ska beställa sprayfärg men det är ju bara att be föräldrarna