finns det något kul å önska sig?

Alla är samma modell, bara olika tillbehör och fästen som medföljer i dom olika paketen.Victorh skrev:skall själv ha motorsort modellen av 2:ansomlow skrev:Dom finns i butik och går att beställababel95 skrev:jävlar vad smart! en GOPRO![]()
vad kostar den? finns dom i butikern, eller måste man beställa ?
kostar 3499
haha, du e så tjurig sen du började spela lilla bernDiNozzan skrev:Ösnkar mig en iPhone 4s, Go pro 960 hero. Kommer jag få nått? Nae, kommer få saker för 1,5k MAX!
nAn skrev:Varför ska dom flesta önska iphone 4s ._. .. den har mer problem än samsung nya telefon. Den heter något med T2 .. S2. Vanliga iphone 4 är lika bra, bara att 4s har typ siri o:DiNozzan skrev:Ösnkar mig en iPhone 4s, Go pro 960 hero. Kommer jag få nått? Nae, kommer få saker för 1,5k MAX!
Hahah iPhone 4s har inte mycket problem och den är bättre än 4an.nAn skrev:Varför ska dom flesta önska iphone 4s ._. .. den har mer problem än samsung nya telefon. Den heter något med T2 .. S2. Vanliga iphone 4 är lika bra, bara att 4s har typ siri o:DiNozzan skrev:Ösnkar mig en iPhone 4s, Go pro 960 hero. Kommer jag få nått? Nae, kommer få saker för 1,5k MAX!